Onko siis tavallinen kesyhiiri yö- vai päiväeläin?
Yöeläin?
6
4400
Vastaukset
- irkku
Hiiret (myös kesyt) ovat yöeläimiä. Silloin tyhjennetään ruokakupit ja juostaan juoksupyörällä...Harvakseltaan ne touhuavat päiväsaikaan.
- Lumikukka
Minun hiireni ovat enimmäkseen hereillä päivisin, harvemmin yöllä.
Riippuu siitä mihin rytmiin sinä totutat niitä.
Tietysti voi myös olla poikkeuksia.
- hiirihemmo
hyvä minä en tiennyt ovatko ne päivä- vai yöeläimiä ja haluaisin hankkia hiiriä.
- keshiiritto
Hiiret ovat yö-eläimiä.
- hiirumamma
Moikka! hiirillä on monta vuorokautta yhdessä ihmisen vuorokaudessa. Eniten mekkalaa tosiaan kuuluu yöllä, mutta päivisinkin ne ovat hereillä välillä ja touhuilevat :) Itse olen huomannut, että ne alkavat touhuamaan silloin kun sammuttaa valot huoneesta. Hiiriä en ole kuullut totutettavan mihinkään tiettyyn aikaan olemaan hereillä, eikä kannatakaan. Olen itse touhuillut hiirujen kanssa päivisin ja silloinkin ovat pirteitä :)
- Hiirunen
hiiristä ei oo kokemusta, mutta monet sanoo, että ne on hämärä eläimiä..🐁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1696137Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa614673Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu504426Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644269Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682672En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.612182Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331652odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1311544- 481463
- 341318