Näyttö BenQ E2200HD, (jossa DVI-D kaapeli)
ATI Radeon 9200 (jossa, ulostulo DVI-I)
WinXP sp3
Mikä ihme tässä yhdistelmässä on kun kuva ei vaan näy DVI-kaapelin kautta? Mut kuva näkyy kyllä D-subina eli vga-kaapelin kautta.
Näytön ajurit olen asentanut, jo pari kertaakin uudelleen ja pitäs silti osin olla kunnossa.
Ominaisuudet / näyttö / asetukset / lisäasetukset / näyttölaite kohdassa lukee näytön tyyppi BenQ E2200HD DVI...
mutta missä kuva?
Kuva ei vaan näy DVI kaapelilla
2
947
Vastaukset
- tuosta?
(jossa DVI-D kaapeli)
(jossa, ulostulo DVI-I)
D
I- kajwonkansi
Tällä hetkellä LCD-näytön voi kytkeä koneeseen kolmella tavalla: VGA-liitin, huonoin, poistuva. DVI-A (DVI-Analog) siirtää vain analogisignaalia. DVI-D (DVI-Digital) siirtää vain digitaalisignaalia. DVI-I (DVI-Integrated) siirtää sekä analogi- että digitaalisignaalia.
DVI-D-urosliitin sopii sekä DVI-D- että DVI-I-naarasliittimeen. DVI-I-uros voidaan liittää vain DVI-I-naaraaseen. Näytönohjaimessa on naaras- ja kaapelissa urosliitin.
Mielestäni pitäis toimia, sillä näyttiksen dvi-i liittimestähän tulee sekä analogista, että digitaalista signaalia...
Mut huomasin, et dvi-kaapelini on muoto dvi-d (single link)... toimisikohan dvi-d (dual link) kaapelilla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19911814
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462867Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k172590- 422479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381775
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71747