Holiday-lettings

tiitusjohannes

Onko kukaan vuokrannut taloa Italiasta kyseisen firman kautta? Onko luotettava? Olen ollut yhteydessä (ilmeisesti) suoraan talon omistajaan. Minneköhän rahani lähtevät kun saan tilinumeron? Mitä pitäisi kysyä ennen tätä rahojen (mahdollista) hävitystä?

4

834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • automatkailija

      Tietosi kuulostavat hyvin epämääräiseltä. Selvitettäviä asioita esim:
      -vuokraus- ja peruutusehdot sekä menettääkö maksun peruttaessaan
      -kuinka paljon joudut ennakkoon maksamaan ja kenelle
      -entä jos asunto on kelvoton, voiko vaihtaa toiseen
      Samoin voisit katsoa kiinnostuksen kohteena olevan paikkakunnan omia sivuja. Niissä on usein agenzioita, jotka välittävät loma-asuntoja tai taloja. Ne ovat mielestäni luotettavampia, jos tulee jotain ongelmia. Saksalaisilla matkatoimistoilla saattaa olla myös tingitymmät hinnat. Englantilaiset matkustavat vähemmän Italiassa, joten hinnat taitavat olla sen mukaiset.

    • reppureiska

      Taitaa viesti tulla myöhässä, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Me vuokrasimme Gardone Rivieralta Villan viime kesänä. Kaikki meni vuokrauksen kanssa ihan ok ja villa oli kerrassaan upea. Villa oli hieman vaikea löytää, mutta paikkana upea. Maisemat kerrassaan fantastiset ja itse villa juuri sellainen kuin luvattiinkin. Tänä kesänä olemme jälleen vuokraamassa Villaa, mutta ei Italiasta. Käytimme viime kesänä Holaidaylettingsin palvelinta, koska kaikki meni viime vuonna ok otimme tänäkin kesänä "riskin" käyttää samaa varauskanavaa.

    • muita käytettyjä:

      homelidays.com, abritel.fr ja initalia.se. Kaikilta tehty varauksia ja 110% onnistuneita.

    • Tietoa..

      Sinulle vastaus ei ehdi, mutta jos joku toinen lueskelee, niin olen vuokrannut kyseisen firman kautta 2 asuntoa Costa del Solilta. Kaikki toimi niin kuin oli sovittu, vaikka minäkin pelkäsin lähettäväni rahat kankkulan kaivoon. Maksoin takuurahatkin asunnosta ja sain ne sovitusti takaisin, kun olin palauttanut avaimet. Aion käyttää kyseistä firmaa jatkossakin. Satu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      109
      2155
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      119
      1666
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1266
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe