Nyt tuntuu , että niin paljon kiitosta voi antaa tälle vuodelle.
Kiitos siitä , että niin paljon hyvää arkeen kuuluu...ja mukavaa joulun odotusta teille kaikille.
Kiitoksella
7
328
Vastaukset
- enm
- Lukea noin positiivinenkin viesti... Itselläkin kaikki oikeastaan ihan hyvin.
Mukavaa ja rauhallista joulun odotusta !! - paapuuri.re
ajattelen minäkin tätä kuluvaa vuotta, ei ole ollut mitään suuria suruja eikä isoja huolia.
Hyvä arki on parasta, sitä pitäisi muistaa arvostaa.
Hyvää joulun odotusta sinulle ja kaikille muillekin. - Alien-8
on kulunut vuosi ollut..saatoin äitini hautaan helmikuussa..Mutta..elämä jatkuu:)
Hyvää Joulunodotusta vaan kirjoittajalle:) Hyvää joulun odotusta myös Sinulle helisevä :
Missäs muuten olet piileskellyt? :)
P.s. jokainen päivä on lahja..siis kiitos kaikesta mitä tämä elämä tuo tullessaan.- Viivi-amald.
olen tämänvuoden antiin tosi kiitollinen.
Sain myytyä yhden asunnon pois, ja kaikkea muuta kivaa on tämävuosi kohdalleni antanut. - Meriläinen
myös minä jätän tämän vuoden taakseni.
Suuren suurien muutosten kautta olen elänyt.
Loppuvuosi on ollut rauhallinen mutta alkuvuosi toi eteen paljon asioita joista jouduin luopumaan.
Tänään kaikki hyvin.
Hyvää joulun odotusta. Kymmenen hyvää.....!
Nyt muutama viikko 'epäterveenpää' jaksoa, mutta eiköhän tästä selvitä?
Palstaväelle, entisille, kuin uudemmille jäsenille, oikein hyvää ja itsenäistä oloa!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 24315040
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?461934- 1861460
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1111350- 281209
- 122958
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30912Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex81774Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80738- 75668