No ei paljon meno Askolassa muutu, Sorsaa ei ammuttu alas ja nyt sitten on molempien tasojen johdossa keskusta. Ihme paikka, ainoa itä-uudenmaan kunta, jossa keskusta oli vaalivoittaja.
Askolan mafia
8
1713
Vastaukset
- maalaisliitto for ever
puolue, ainoa joka on pystynyt pitämään äänestäjiensä puolta.
- ekk
kerrohan vähän tarkemmin, asholassa tietääkseni asiat hoidettu ihan hyvin tähän asti...
- TÄH?
Mitäs pitäisi muuttaa? purkaa kivisilta ja rakentaa seurakunnan maat kerrostaloiksi,hiihtoputki ja urheilukeskus...,Askola nyt sattuu olemaan Maanviljelys kunta viimesen päälle,jos et ole huomannut. omia äänestetään joten näillä mennään.
- kusee kuntalaisten kassii
suosii oslaa, mattilaa, kymppiä, kepulaisia, oslaa ja oslaa. Kansan etu olisi ollut että keskustan tontti olisi kilpailutettu ja myyty kokonaisedullisuuden nimissä tradekalle. Uusi siwa siinä olisi oslan pakottanut tulee alueelle joka tapauksessa!!! Olisi ollu kansan eikä kepun etu.. Perseestä kepu, ajannu kunnan konkkaa ja palvelut tökkii koulutus kriisissä ja voi voi voi
- Kuntalaisten asioita
kusee kuntalaisten kassii kirjoitti:
suosii oslaa, mattilaa, kymppiä, kepulaisia, oslaa ja oslaa. Kansan etu olisi ollut että keskustan tontti olisi kilpailutettu ja myyty kokonaisedullisuuden nimissä tradekalle. Uusi siwa siinä olisi oslan pakottanut tulee alueelle joka tapauksessa!!! Olisi ollu kansan eikä kepun etu.. Perseestä kepu, ajannu kunnan konkkaa ja palvelut tökkii koulutus kriisissä ja voi voi voi
Kunta menossa konkurssiin, talous tänävuonna PIIIIIITKÄ Miinus.
Seuratkaa asioita oikeasti, älkääkä vaan kuunnelko mitä "Simo-setä" kertoo.
Valtuuston johtoon menossa onneksi omilla aivoillaan ajatteleva Kepulainen, eikä niistä simon lampaista joku.
Turha mulle tulla sitten valittamaan kun ollaan liitoksessa porvooseen. Minä en porvaria tai kepulaista ole äänestänyt.
Talouden pitkästä miinuksesta Kunnanhallitus vastuuseen. Ensivuosi vielä suurempi miinus. Mutta veroja ei kannata nostaa... eihän... - stadist kato
Kuntalaisten asioita kirjoitti:
Kunta menossa konkurssiin, talous tänävuonna PIIIIIITKÄ Miinus.
Seuratkaa asioita oikeasti, älkääkä vaan kuunnelko mitä "Simo-setä" kertoo.
Valtuuston johtoon menossa onneksi omilla aivoillaan ajatteleva Kepulainen, eikä niistä simon lampaista joku.
Turha mulle tulla sitten valittamaan kun ollaan liitoksessa porvooseen. Minä en porvaria tai kepulaista ole äänestänyt.
Talouden pitkästä miinuksesta Kunnanhallitus vastuuseen. Ensivuosi vielä suurempi miinus. Mutta veroja ei kannata nostaa... eihän...sama kuin keskustapuluelainen?
- on_se niin
stadist kato kirjoitti:
sama kuin keskustapuluelainen?
KEskustaPUolue.
Virheellisesti pitää nimessää mainintaa puolue vaikka kyseessä on selkeästi etujärjestö/tittelijakaja. Puolue se virallisesti on ja Valtion tukemaa politiikkaa, Askolassa tuetaan vain "simo-setää" maksamalla sen puhelin laskut. - puolue pukari
on_se niin kirjoitti:
KEskustaPUolue.
Virheellisesti pitää nimessää mainintaa puolue vaikka kyseessä on selkeästi etujärjestö/tittelijakaja. Puolue se virallisesti on ja Valtion tukemaa politiikkaa, Askolassa tuetaan vain "simo-setää" maksamalla sen puhelin laskut.Kari sen totes aikoinaan
Suomen Keskusta = Suokusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368