Askolan mafia

Joenparras

No ei paljon meno Askolassa muutu, Sorsaa ei ammuttu alas ja nyt sitten on molempien tasojen johdossa keskusta. Ihme paikka, ainoa itä-uudenmaan kunta, jossa keskusta oli vaalivoittaja.

8

1713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maalaisliitto for ever

      puolue, ainoa joka on pystynyt pitämään äänestäjiensä puolta.

    • ekk

      kerrohan vähän tarkemmin, asholassa tietääkseni asiat hoidettu ihan hyvin tähän asti...

    • TÄH?

      Mitäs pitäisi muuttaa? purkaa kivisilta ja rakentaa seurakunnan maat kerrostaloiksi,hiihtoputki ja urheilukeskus...,Askola nyt sattuu olemaan Maanviljelys kunta viimesen päälle,jos et ole huomannut. omia äänestetään joten näillä mennään.

      • kusee kuntalaisten kassii

        suosii oslaa, mattilaa, kymppiä, kepulaisia, oslaa ja oslaa. Kansan etu olisi ollut että keskustan tontti olisi kilpailutettu ja myyty kokonaisedullisuuden nimissä tradekalle. Uusi siwa siinä olisi oslan pakottanut tulee alueelle joka tapauksessa!!! Olisi ollu kansan eikä kepun etu.. Perseestä kepu, ajannu kunnan konkkaa ja palvelut tökkii koulutus kriisissä ja voi voi voi


      • Kuntalaisten asioita
        kusee kuntalaisten kassii kirjoitti:

        suosii oslaa, mattilaa, kymppiä, kepulaisia, oslaa ja oslaa. Kansan etu olisi ollut että keskustan tontti olisi kilpailutettu ja myyty kokonaisedullisuuden nimissä tradekalle. Uusi siwa siinä olisi oslan pakottanut tulee alueelle joka tapauksessa!!! Olisi ollu kansan eikä kepun etu.. Perseestä kepu, ajannu kunnan konkkaa ja palvelut tökkii koulutus kriisissä ja voi voi voi

        Kunta menossa konkurssiin, talous tänävuonna PIIIIIITKÄ Miinus.

        Seuratkaa asioita oikeasti, älkääkä vaan kuunnelko mitä "Simo-setä" kertoo.

        Valtuuston johtoon menossa onneksi omilla aivoillaan ajatteleva Kepulainen, eikä niistä simon lampaista joku.
        Turha mulle tulla sitten valittamaan kun ollaan liitoksessa porvooseen. Minä en porvaria tai kepulaista ole äänestänyt.

        Talouden pitkästä miinuksesta Kunnanhallitus vastuuseen. Ensivuosi vielä suurempi miinus. Mutta veroja ei kannata nostaa... eihän...


      • stadist kato
        Kuntalaisten asioita kirjoitti:

        Kunta menossa konkurssiin, talous tänävuonna PIIIIIITKÄ Miinus.

        Seuratkaa asioita oikeasti, älkääkä vaan kuunnelko mitä "Simo-setä" kertoo.

        Valtuuston johtoon menossa onneksi omilla aivoillaan ajatteleva Kepulainen, eikä niistä simon lampaista joku.
        Turha mulle tulla sitten valittamaan kun ollaan liitoksessa porvooseen. Minä en porvaria tai kepulaista ole äänestänyt.

        Talouden pitkästä miinuksesta Kunnanhallitus vastuuseen. Ensivuosi vielä suurempi miinus. Mutta veroja ei kannata nostaa... eihän...

        sama kuin keskustapuluelainen?


      • on_se niin
        stadist kato kirjoitti:

        sama kuin keskustapuluelainen?

        KEskustaPUolue.

        Virheellisesti pitää nimessää mainintaa puolue vaikka kyseessä on selkeästi etujärjestö/tittelijakaja. Puolue se virallisesti on ja Valtion tukemaa politiikkaa, Askolassa tuetaan vain "simo-setää" maksamalla sen puhelin laskut.


      • puolue pukari
        on_se niin kirjoitti:

        KEskustaPUolue.

        Virheellisesti pitää nimessää mainintaa puolue vaikka kyseessä on selkeästi etujärjestö/tittelijakaja. Puolue se virallisesti on ja Valtion tukemaa politiikkaa, Askolassa tuetaan vain "simo-setää" maksamalla sen puhelin laskut.

        Kari sen totes aikoinaan
        Suomen Keskusta = Suokusta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe