Hurghadasta Kairoon ja Luxoriin?

apuvaapuva

Apua kaivataan!!Olemme lähdössä mieheni kanssa hurghadaan jouluksi, ja samalla reissulla haluaisimme käydä myös Kairossa ja Luxorissa. Katselimme matkanjärjestäjän tarjoamia paketteja kyseisiin kohteisiin, mutta hinnat ovat aika huikeita.eli löytyykö paikan päältä mahdollisesti halvempia ja turvallisia vaihtoehtoja kyseisten paikkojen näkemiseen?Kertokee ku ei tiietä :( Niin, ja paljon suosittelette päiväbudjetiksi henkilöä kohden?

4

1246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Misty

Kyllähän sitä paikankin päältä onnistuu tommoset reissut, eri asia sitten mikä on luotettava taho reissun järjestämiseen. Itselläni ei kokemusta kuin suomalaisen matkanjärjestäjän retkestä Luxoriin, mutta ehkä joku muu osaa neuvoa mistä löytyisi luotettava paikallinen järjestäjä. Halvempia paikallisten matkat ovat varmasti; kannattaa varmaan tingata eikä suostua ensimmäiseen hintaan. Luxorin retki (2 päivää) oli ainakin mielestäni kannattava! Kairossa en ole käynyt.

Päiväbudjetti riippuu ihan siitä millä mielin olette liikenteessä. Syöttekö hotellilla vai ulkona, osteletteko tuliaisia jne.

• Suosittelen Karnak Travelia, se on Egypt Air -lentoyhtiön tytäryritys. Tosin kokemukseni muistakaan eivät ole huonoja.

• hinnoista..

kiitos vastauksestasi. osaatko kertoa vielä reissujen hintoja?sinnepäin arvio riittänee..kiitos!

• Olen tehnyt normaalilla linja-autolla matkan Hurghadasta Luxoriin. Bussit lähtevät linja-autoasemalta ja eivat maksa paljon mitään. Bussien taso ei ole sama kuin Suomessa. Luxorissa pitää mennä taksilla keskustaan sillä linja-autoasema on muutaman kilsan sivussa. Myös saattueeseen kuuluvilla busseilla voi matkustaa ja tiedustella paikan päällä hintoja.
      Itse lähden maanantaina Hurghadaan ja lennän torstaina Kairoon. Hinta 429 egyptin puntaa eli lienee n.60 euroa menolippu.
      Netistä olen varannut sekä lennot että hotellit. Lennot suoraan Egypt Airin sivuilta.
      LIsätietoja saa tarvittaessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      157
      5755
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3554
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      75
      2474
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      37
      2049
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1832
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      42
      1799
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      104
      1730
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1616
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1472
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      37
      1378
    Aihe