W123 240diesel mersussa huutaa lämmityslaite (luulen olevan laakerivika, koska 1-asento ei jaksa pyöriä, 2, ja 3.asento pitää jumalatonta rallatusta), mitä hintaluokkaa on uusi lämmityslaitteen moottori, vai voiko laakerit vaihtaa erikseen?
Missä ohjaustehostimen kuuluu olla? Ainakin mitä olen vm. -80 ja -83 nähny niin se on ollut ylhäällä polttoainesuodattimen vieressä, mutta minulla se on siellä alhaalla öljypohjan vieressä, eli onko se ollut eri paikassa näissä 1970-luvun 123:ssa vai onko se kenties jonkun sinne patentoima?? (ei ole kiinni alkuperäisellä kiinnikkeellä)
Toivon asiallisia vastauksia!!!
mersu w123
240diesel
2
632
Vastaukset
- Vakiosaataja
Se lämppärin moottori on turhanki kallis hankinta uutena.Eli toisinsanoeen kannattaa ostaa jostain purkaamosta nii voi saaha sopivasti,ja laakereita ei kovinhelposti ainakaa vaihtamaa pysty. Kyl se tehostin siinä löpöputsarin vieres ylhäällä pitäs olla.
- Haarraasteliaamies
Moottori on varmaan 115 mallista,
jossa se on alhaalla vasemmalla.
Mullakin on moottorina vanhemmasta
mallista jälkikäteen vaihdettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448179Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432191Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262082- 951708
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811637- 281163
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071081Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 53995
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28860