W123 240diesel mersussa huutaa lämmityslaite (luulen olevan laakerivika, koska 1-asento ei jaksa pyöriä, 2, ja 3.asento pitää jumalatonta rallatusta), mitä hintaluokkaa on uusi lämmityslaitteen moottori, vai voiko laakerit vaihtaa erikseen?
Missä ohjaustehostimen kuuluu olla? Ainakin mitä olen vm. -80 ja -83 nähny niin se on ollut ylhäällä polttoainesuodattimen vieressä, mutta minulla se on siellä alhaalla öljypohjan vieressä, eli onko se ollut eri paikassa näissä 1970-luvun 123:ssa vai onko se kenties jonkun sinne patentoima?? (ei ole kiinni alkuperäisellä kiinnikkeellä)
Toivon asiallisia vastauksia!!!
mersu w123
240diesel
2
695
Vastaukset
- Vakiosaataja
Se lämppärin moottori on turhanki kallis hankinta uutena.Eli toisinsanoeen kannattaa ostaa jostain purkaamosta nii voi saaha sopivasti,ja laakereita ei kovinhelposti ainakaa vaihtamaa pysty. Kyl se tehostin siinä löpöputsarin vieres ylhäällä pitäs olla.
- Haarraasteliaamies
Moottori on varmaan 115 mallista,
jossa se on alhaalla vasemmalla.
Mullakin on moottorina vanhemmasta
mallista jälkikäteen vaihdettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11598Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061553- 121328
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2211038- 124871
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2816Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29797Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks43776- 9770