Miksi tätä koiran ulostetta on edelleenkin pitkin teitä? Sitä on joka puolella, koiria ulkoilutetaan lasten leikkikentillä, kerrostalojen pihoilla, naapurin tontilla. Kuka tätä valvoo? Olen ajatellut että rupean valokuvaamaan ko. tekijöitä, ulkoiluttajia.
-onko liian vaikeaa pitää huoli siitä mihin oma koira ulostaa?
Miksi koiran ulostetta löytyy
7
514
Vastaukset
- titop
Rupee kuvaamaan roskaajia ja pullonrikkojia koiran uloste maatuu mutta tyhjät kaljatölkit ja rikotut pullot ei
- maatuu!
Asfaltilla. Kuinka pian?
- OIKKARITAMMA
Onko/on ne,yleensä koirannomistajat niin vitun tyhmiä,että haluavat omallekin pihalle paskaa ja kusta läjäpäin esim lastensa leikkeihin!sinne vaan takasinpäin jos omistajan teosta tapaa!sama toki koskee ihmisiä vastaavasta teosta.Mä ainakin pikkulasten äitinä olin kypsä peseen lastem kalliita haalareita ja popoja koiranpaskasta,mitä ne ei periaatteessa montaa kertaa kestä vaurioitumatta...
- rähähdysvaara
Janakkala ei ole liittynyt Hämeenlinnaan.
- ....herranen...
...aika.
Eikös tämän keskustelun aika ole vasta keväällä.
Erikoista sinänsä, että kukaan äiti ole täällä valittamassa sitä että lapsensa/koiransa on telonut itsensä pullonpohjaan.
Olihan joskus lehden yleisönosastolla kirjoitus joltakin uusavuttomalta mammalta kun oli jo neljän lasten lenkkarit joutunut heittämään roskiin, kun oli koiranpaskaan astunut.
Oi aikoja oi tapoja.
Eiköhän tuo päälle iskevä ilmastonmuutos huuhdo kaikki sonnat pois, joten vpoi keskittyä vaan pinnalla pysymiseen. ....herranen... kirjoitti:
...aika.
Eikös tämän keskustelun aika ole vasta keväällä.
Erikoista sinänsä, että kukaan äiti ole täällä valittamassa sitä että lapsensa/koiransa on telonut itsensä pullonpohjaan.
Olihan joskus lehden yleisönosastolla kirjoitus joltakin uusavuttomalta mammalta kun oli jo neljän lasten lenkkarit joutunut heittämään roskiin, kun oli koiranpaskaan astunut.
Oi aikoja oi tapoja.
Eiköhän tuo päälle iskevä ilmastonmuutos huuhdo kaikki sonnat pois, joten vpoi keskittyä vaan pinnalla pysymiseen.Kun nyt kerran aloitettiin se koirien jätöksistä keskustelu jo näin itsenäisyyspäivänä, niin jatketaan sitten.
Janakkalan kunta ja Op tekivät diilin jossa kannustetaan pitämään Janakkala siistinä.
Tässä on se kunnan puoli vaan kovin ontuva, kirjaston edusta, terveyskeskuksen edusta, yleiset jalkakäytävät,ym,roskikset, ne vähät mitä on, pursuaa roskia. Ilmeisesti kunnassa ei ole henkilökuntaa korjaamaan roskia.
Itse koiran omistajana olen sitä aina ihmetellyt kuinka koiranomistajat antavat koiransa tehdä tarpeensa jalkakäytävlle, toreille,ym. Ainakin ne voi siitä korjata pois. Omalle koiralleni ei varmaan tulisi edes mieleen tehdä tarpeitaan em. paikoille. Sen verran osaan lukea sitä että tiedän koska se haluaa tarpeilleen,ja silloin päästän sen irti ja se menee mahd. pitkälle sivuun tarpeilleen.
Tietystikään ketään ei huvita kantaa satoja metrejä koiran kakka pussia täysinäisenä,kun roskiksia ei ole mailla eikä halmeilla, joten se on tietysti se asian toinen puoli.
Joten otetaanpa tästä arvon kollegat opiksi ja ojennukseksi, ja pidetään ainakin me tämä kunta omalla esimerkillämme siistinä. Korjataan ne oman koiran jätökset pois, ja samalla pari muutakin roskaa,ainakin lasin sirpaleet.- niitä
VaasanJaakkoo kirjoitti:
Kun nyt kerran aloitettiin se koirien jätöksistä keskustelu jo näin itsenäisyyspäivänä, niin jatketaan sitten.
Janakkalan kunta ja Op tekivät diilin jossa kannustetaan pitämään Janakkala siistinä.
Tässä on se kunnan puoli vaan kovin ontuva, kirjaston edusta, terveyskeskuksen edusta, yleiset jalkakäytävät,ym,roskikset, ne vähät mitä on, pursuaa roskia. Ilmeisesti kunnassa ei ole henkilökuntaa korjaamaan roskia.
Itse koiran omistajana olen sitä aina ihmetellyt kuinka koiranomistajat antavat koiransa tehdä tarpeensa jalkakäytävlle, toreille,ym. Ainakin ne voi siitä korjata pois. Omalle koiralleni ei varmaan tulisi edes mieleen tehdä tarpeitaan em. paikoille. Sen verran osaan lukea sitä että tiedän koska se haluaa tarpeilleen,ja silloin päästän sen irti ja se menee mahd. pitkälle sivuun tarpeilleen.
Tietystikään ketään ei huvita kantaa satoja metrejä koiran kakka pussia täysinäisenä,kun roskiksia ei ole mailla eikä halmeilla, joten se on tietysti se asian toinen puoli.
Joten otetaanpa tästä arvon kollegat opiksi ja ojennukseksi, ja pidetään ainakin me tämä kunta omalla esimerkillämme siistinä. Korjataan ne oman koiran jätökset pois, ja samalla pari muutakin roskaa,ainakin lasin sirpaleet.roskia nyt on pihat ja kadut täynnä kun kaikenmaailman urpot olettaa aina että kyllä joku muu siivoaa.
Ja tämä siirtyy isältä pojalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394