Miksi koiran ulostetta löytyy

kaduilta..

Miksi tätä koiran ulostetta on edelleenkin pitkin teitä? Sitä on joka puolella, koiria ulkoilutetaan lasten leikkikentillä, kerrostalojen pihoilla, naapurin tontilla. Kuka tätä valvoo? Olen ajatellut että rupean valokuvaamaan ko. tekijöitä, ulkoiluttajia.

-onko liian vaikeaa pitää huoli siitä mihin oma koira ulostaa?

7

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • titop

      Rupee kuvaamaan roskaajia ja pullonrikkojia koiran uloste maatuu mutta tyhjät kaljatölkit ja rikotut pullot ei

      • maatuu!

        Asfaltilla. Kuinka pian?


    • OIKKARITAMMA

      Onko/on ne,yleensä koirannomistajat niin vitun tyhmiä,että haluavat omallekin pihalle paskaa ja kusta läjäpäin esim lastensa leikkeihin!sinne vaan takasinpäin jos omistajan teosta tapaa!sama toki koskee ihmisiä vastaavasta teosta.Mä ainakin pikkulasten äitinä olin kypsä peseen lastem kalliita haalareita ja popoja koiranpaskasta,mitä ne ei periaatteessa montaa kertaa kestä vaurioitumatta...

    • rähähdysvaara

      Janakkala ei ole liittynyt Hämeenlinnaan.

      • ....herranen...

        ...aika.
        Eikös tämän keskustelun aika ole vasta keväällä.
        Erikoista sinänsä, että kukaan äiti ole täällä valittamassa sitä että lapsensa/koiransa on telonut itsensä pullonpohjaan.
        Olihan joskus lehden yleisönosastolla kirjoitus joltakin uusavuttomalta mammalta kun oli jo neljän lasten lenkkarit joutunut heittämään roskiin, kun oli koiranpaskaan astunut.
        Oi aikoja oi tapoja.
        Eiköhän tuo päälle iskevä ilmastonmuutos huuhdo kaikki sonnat pois, joten vpoi keskittyä vaan pinnalla pysymiseen.


      • ....herranen... kirjoitti:

        ...aika.
        Eikös tämän keskustelun aika ole vasta keväällä.
        Erikoista sinänsä, että kukaan äiti ole täällä valittamassa sitä että lapsensa/koiransa on telonut itsensä pullonpohjaan.
        Olihan joskus lehden yleisönosastolla kirjoitus joltakin uusavuttomalta mammalta kun oli jo neljän lasten lenkkarit joutunut heittämään roskiin, kun oli koiranpaskaan astunut.
        Oi aikoja oi tapoja.
        Eiköhän tuo päälle iskevä ilmastonmuutos huuhdo kaikki sonnat pois, joten vpoi keskittyä vaan pinnalla pysymiseen.

        Kun nyt kerran aloitettiin se koirien jätöksistä keskustelu jo näin itsenäisyyspäivänä, niin jatketaan sitten.
        Janakkalan kunta ja Op tekivät diilin jossa kannustetaan pitämään Janakkala siistinä.
        Tässä on se kunnan puoli vaan kovin ontuva, kirjaston edusta, terveyskeskuksen edusta, yleiset jalkakäytävät,ym,roskikset, ne vähät mitä on, pursuaa roskia. Ilmeisesti kunnassa ei ole henkilökuntaa korjaamaan roskia.
        Itse koiran omistajana olen sitä aina ihmetellyt kuinka koiranomistajat antavat koiransa tehdä tarpeensa jalkakäytävlle, toreille,ym. Ainakin ne voi siitä korjata pois. Omalle koiralleni ei varmaan tulisi edes mieleen tehdä tarpeitaan em. paikoille. Sen verran osaan lukea sitä että tiedän koska se haluaa tarpeilleen,ja silloin päästän sen irti ja se menee mahd. pitkälle sivuun tarpeilleen.
        Tietystikään ketään ei huvita kantaa satoja metrejä koiran kakka pussia täysinäisenä,kun roskiksia ei ole mailla eikä halmeilla, joten se on tietysti se asian toinen puoli.
        Joten otetaanpa tästä arvon kollegat opiksi ja ojennukseksi, ja pidetään ainakin me tämä kunta omalla esimerkillämme siistinä. Korjataan ne oman koiran jätökset pois, ja samalla pari muutakin roskaa,ainakin lasin sirpaleet.


      • niitä
        VaasanJaakkoo kirjoitti:

        Kun nyt kerran aloitettiin se koirien jätöksistä keskustelu jo näin itsenäisyyspäivänä, niin jatketaan sitten.
        Janakkalan kunta ja Op tekivät diilin jossa kannustetaan pitämään Janakkala siistinä.
        Tässä on se kunnan puoli vaan kovin ontuva, kirjaston edusta, terveyskeskuksen edusta, yleiset jalkakäytävät,ym,roskikset, ne vähät mitä on, pursuaa roskia. Ilmeisesti kunnassa ei ole henkilökuntaa korjaamaan roskia.
        Itse koiran omistajana olen sitä aina ihmetellyt kuinka koiranomistajat antavat koiransa tehdä tarpeensa jalkakäytävlle, toreille,ym. Ainakin ne voi siitä korjata pois. Omalle koiralleni ei varmaan tulisi edes mieleen tehdä tarpeitaan em. paikoille. Sen verran osaan lukea sitä että tiedän koska se haluaa tarpeilleen,ja silloin päästän sen irti ja se menee mahd. pitkälle sivuun tarpeilleen.
        Tietystikään ketään ei huvita kantaa satoja metrejä koiran kakka pussia täysinäisenä,kun roskiksia ei ole mailla eikä halmeilla, joten se on tietysti se asian toinen puoli.
        Joten otetaanpa tästä arvon kollegat opiksi ja ojennukseksi, ja pidetään ainakin me tämä kunta omalla esimerkillämme siistinä. Korjataan ne oman koiran jätökset pois, ja samalla pari muutakin roskaa,ainakin lasin sirpaleet.

        roskia nyt on pihat ja kadut täynnä kun kaikenmaailman urpot olettaa aina että kyllä joku muu siivoaa.
        Ja tämä siirtyy isältä pojalle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe