vuokrasin juuri laminaking laminaatti leikkurin ja tein sillä yhen lattian, käytin 320mm laminaattia jonka leikkuri leikkas helposti poikki. maksimi leikkaus leveys jiirituen kanssa on 350mm ja kun ottaa tuen pois, niin sillä voi leikata paloja irti kulmista taikka leikata jiiriin yms. sain jopa nylkytettyä pitkipäin laminaatit halki seinän viereen! halkaisu oli vähän hankalaa mutta onnistu kuitenkin, eipähän tarvinnu vuokrata halkaisu sirkkeliä. loistava peli
laminaking laminaattileikkuri on huippu kone
ptn
3
1944
Vastaukset
- ojssswbw
jep ostin sen leikkurin kanssa ja leikkasin sillä marmoleum click linoleum päällystettä ja hyvin meni sekin, myyjä sanoi että sillä voi pätkiä korkkimateriaalikin. hienoa että tulee tälläsiä uusia koneita jotka helpottavat oikeasti työntekoa
- 7878787878
mistä rautakaupasta niitä saa? ei ainakaan starkilla ollut,tarvisin sellaisen kun joudun pian laittaan sitä marmoleum clickkiä, eikä viittis pilata sirkkelin terää.
- paavo pesusieni
mistä vuokrasit leikkurin kiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857535- 1005453
- 2664708
- 484622
- 653332
- 502738
- 542391
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222388Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292362- 412224