Nyt tuli mitta täyteen. Tein yhdestä liittymästämme uuden sopimuksen Soneraan. Liittymän piti siirtyä 9.12. mutta Elisapa pisti liittymän poikki jo tänään 5.12. vajaa tunti ennen asiakaspalvelun sulkeutumista. Ihan vain vittuillakseen liittymän siirron vuoksi. Ja tuohon "palvelu"numeroon yllättäen puolen tunnin jono. Arvatkaapa jäinkö jonottamaan. Ja huomennapa tuo asiakaspalvelu on kiinni. Lopputulos on pyhät ilman puhelinta. Täytyy olla tolkuton määrä tyytymättömiä asiakkaita, että tommoset jonot saadaan aikaan.
Perkele kun maanantai koittaa, lähtee kaikki liittymät Elisalta enkä koskaan kusekaan sinne päin. Koko vuoden on firman laskutus tökkinyt, laajakaista pätkinyt ja nyt vielä tämä. Nyt loppu leikki!
Ei Elisakaan niin iso talo ole, ettei kaatuis tämmöseen touhuun.
Elisa "palvelee"
9
1357
Vastaukset
- vaan...
Ettei sulla vaan ole jäänyt laskut maksamatta.....
- Meisseiska
...Tällä hetkellä minä olen saamisten puolella.
- molomolo22
pelkkä kusetusfirma,vaihtakaa äkkiä pois liittymänne rosvoelisalta.
- elisa oyj
Elisa jäi täälläkin historiaan
kun liittymä vaihtui tietyistä syistä
Nyt ei potuta - asss
vaan se nyt ei vaan osaa niitä laskutushommiaan tehdä oikein. Ainahan niitä teknisiä ongelmiakin on. Kaikki on tietokonepohjaista nykyään, verratkaa Elisan töppäilyitä vaikka Windowsin virheisiin, niin alatte ymmärtää miten tietokoneohjelmien virheet vaikuttavat elämäänne.
- ...................
Kusetti myös mua 2vuotta eli kytkyn ajan,mutta kytkyn loputtua vaihdoin dna:han ja olen tosi tyytyväinen(elisan jälkeen mikä tahansa on parempi)mutta ikinä en edes kuse elisaan päin.
- sdfasdfasdfsd
että tajusit jo tässä vaiheessa mikä pulju elisa on.. meikä tajus sen itse jo 3v sitten eli hyvänä kakkosena tuut perässä ! :D
- numeronsiirto
Siis jos on kysely numeronsiirrosta, etkä ole erikseen pyytänyt liittymääsi irtisanottavan, niin toimiihan liittymä normaalisti siirtoon asti.. Koska uusi operaattori katkaisee sen yhteyden vanhaan operaattoriin.
Ompa kummallista, jos saat selvää tuosta, niin ois kyl kiva kuulla miksi näin on käyny?!- ljvlojuvhljbh
Et kai kiukuspäissäs itse käynyt irtisanomassa liittymää Elisalla ja sitten sonera pisteeseen? Tais käydä silleen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1351043- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774