viime kerran jänismetsästys oli viimeinen pisara,,miehet metsästi yleisillä teillä jänistä..olikohan ees selvinpäin,,,hyi hyi
erätulilla -ohjelma
3
519
Vastaukset
- mpt
sinisellä merkityt tiet on yleisiä teitä, ei ne metsästäny yleisellä tiellä.
- Peltsi puunaama
"Tännään tul kolome suppii", vittu mitä juntteja ohjelmassa, jätkät laittavat tutkapannalla varustetun koiran supin perään ja kaivavat lapiolla syviä monttuja maahan, ryömivät tappokiimassaan eläimen perässä pistooli ojossa kunnes lopulta päästään loppukliimaksiin ja kaikki tämä paska vielä televisioidaan, voi elämän kevät!
- rakovalkealla
Tänäänkin hiihdettiin pätkä jäällä Helsingin valoissa, rannalla kaveri vastassa ja toi pojille pizzat. Aika "erä"miehiä. Kalastusta kaupungin keskustassa lammella, jossa istutetut kirjolohet. On kyllä onneton "erä"ohjelma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848