mieltä olette nimestä Ukko? Vesku Loirinkin poika on sen niminen.
Mitä
5
295
Vastaukset
- :oD
Itse tykkään, osaksi myös siksi, että olen Vesku Loiri fani :) Ukko on hyvin suloinen pienen vauvan nimi. Muita erikoisia nimiä ovat Mies (166 kpl) Tyttö, (23 kpl) Poika, (199 kpl) ja Akka (1kpl) :)
Eli mielestäni Ukko nimi on aivan ihana :)
Esim. Ukko Viljami tai Ukko Verneri - tietäjä
Muistaakseni Loirin pojan lempinimi on Ukko, mutta oikea nimi Janne Elias..
- useampikin lapsi
Loirillahan on...tjaa, enpä tiedäkään kuinka monta lasta. Yksi on kuollut, sen tiedän. Nämä nuorimmat (Stina Toljanderin kanssa) ovat lehtitietojen mukaan Ukko ja Sampo.
- tietäjä
useampikin lapsi kirjoitti:
Loirillahan on...tjaa, enpä tiedäkään kuinka monta lasta. Yksi on kuollut, sen tiedän. Nämä nuorimmat (Stina Toljanderin kanssa) ovat lehtitietojen mukaan Ukko ja Sampo.
Tiedän, että tätä Janne Eliasta nimenomaan kutsutaan Ukko-nimellä. Varmaan kun koulussa sitten kutsutaan Janneksi, on poitsu ymmällään..
- Tytsy
kauhea!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232