APUA!
Opel vecu -95, siis A malli.
Virtalukosta akseli poikki, siis se silumiini osa itse lukosta,ei pohjasta. Tietääkö joku miten ratti irroitetaan siten ettei tyyny laukea, ja miten saa lukko-osan pois.
Vectran virtalukko
6
1391
Vastaukset
- korjata
vika valtuutetussa Opel merkkikorjaamossa ja jättää ajattelu henkilöille, joilta se luonnistuu.
- Sepi
Merkkikorjaamon tuntihinnoittelu on sitä luokkaa, ettei pysty. Auto-95 ja sen arvo on mitä on. Jos tiedät asiasta jotain auta toki, jos pystyt.
- Nimetön
Aiemmin kyselin liikaa Vecun virtalukoista. Nyt on jo paljon selvillä vain 1 tieto puuttuu: miten patruunan saa irroitettua lukosta.
- cecculi
muovit pois,avain lukkoon ja radioasentoon. lukon rungossa yläpuolella virtalukon takaa löytyy reikä n.4mm ja sinne työnnät vaikka 3mm:n naulan joka painaa lukon pitimen alas ja simsalabim patruuna nousee vetämällä pois ja sitten uusi sisään.
cecculi kirjoitti:
muovit pois,avain lukkoon ja radioasentoon. lukon rungossa yläpuolella virtalukon takaa löytyy reikä n.4mm ja sinne työnnät vaikka 3mm:n naulan joka painaa lukon pitimen alas ja simsalabim patruuna nousee vetämällä pois ja sitten uusi sisään.
Kiitokset vaivannäöstäsi. Hyvät ohjeet ovat aina tarpeen, varsinkin kun pelataan vanhojen romujen kanssa. Suurkiitos ja hyvää joulun odotusta.
- cecculi
se.pe kirjoitti:
Kiitokset vaivannäöstäsi. Hyvät ohjeet ovat aina tarpeen, varsinkin kun pelataan vanhojen romujen kanssa. Suurkiitos ja hyvää joulun odotusta.
saitkos virtalukon purettua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086