Filippiineille tammikuussa 2009

Hannu62

Olisiko reissuun lähtijöitä?
Kysymys:
filppareilla voi olla 3vk ilman viisumia;
mtta miksi sitten täytyy ottaa rajalta
eli lentoasemalta 21 vrk viisumi, vai
onko tämä "viisumi" automaattinen kun
saapuu maahan?

17

3476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kemal

      Se 21 pvn viisumi myönnetään automaattisesti lentokentällä.

      • Hannu62

        Kiitos; entä sitten kun sitä haluaa pidentää
        ja kohde olisi Palawan; missä lähinpiste
        jossa voi saada viisumille lisäaikaa?
        Olen lähdössä tammikuussa 2009, päivä
        vielä avoin; jos jotakuta kiinnostaa..


      • Hannu62 kirjoitti:

        Kiitos; entä sitten kun sitä haluaa pidentää
        ja kohde olisi Palawan; missä lähinpiste
        jossa voi saada viisumille lisäaikaa?
        Olen lähdössä tammikuussa 2009, päivä
        vielä avoin; jos jotakuta kiinnostaa..

        Hei!

        Olen menossa tammikuun 5. päivä kans Palawanille (El Nido) ja olen siellä viikon. Reissaan yksin, kun muu perhe jää Bulacanin liepeille sukuloimaan.

        Mitäs aiot Palawanilla tehdä itse? Minä mm. sukellan.


      • Hannu62
        SnoukkaBoy kirjoitti:

        Hei!

        Olen menossa tammikuun 5. päivä kans Palawanille (El Nido) ja olen siellä viikon. Reissaan yksin, kun muu perhe jää Bulacanin liepeille sukuloimaan.

        Mitäs aiot Palawanilla tehdä itse? Minä mm. sukellan.

        Terve. Itse pääsen lähtemään 8-10.1.09
        meinaan mennä valokuvaamaan ja filmaamaan
        paikkaa ja sen luontoa yleisesti ja jos
        mahdollista tuo Tubbatha Reef atolli
        kinnostaisi; mutta pelkään hinnan
        puolesta mitähän se maksaisi?

        Ajattelin olla filippiineillä
        tammikuun loppuun saakka.


    • .........................

      Filippiineillä voi oleskella 21 päivää ilman viisumia, tämän jälkeen voi saada jo enakkoon 59 päivän viisumin, johon lasketaan toi 21
      päivää. Lähimmästä imigration officesta saa 4 kuukauden viisumin. Hintaa tulee kaikkinensa 4000 pesoa tuolle 4 kuukaudelle, vaikka täällä jotain muuta aikoinaan vikersikin minulle.

    • Filippiinniiin

      Olisi tarkoitus lähteä tammikuun lopussa vaimon kanssa Filippiinille.Olisiko mitään vinkkiä mihin sielä kunnattai suunistaa.Ei harrasteta sukellusta eikä mitään soppailua vaan ihan rauhallista lomailua. Sillä ollaan käyty parikertaa Suomalaisten tuulipuku porukan perässä Phuketissa ja saatiin tarpeeksi heidän "paratiisista" Hinta tasokin on hyvää eu-tasoa.

      • Hannu62

        No, itse suosittelen Manilasta; cebu airline koneella kohti Cebua ja sieltä sitten laivalla Boholille; tai suoraan Manilasta palawanille.
        Itse kartan turisteja mahdollisimman paljon..


      • jeeeeep
        Hannu62 kirjoitti:

        No, itse suosittelen Manilasta; cebu airline koneella kohti Cebua ja sieltä sitten laivalla Boholille; tai suoraan Manilasta palawanille.
        Itse kartan turisteja mahdollisimman paljon..

        lentää suoraan Hongkongin kautta Cebuun ja sieltä sillä laivalla, ja tulee halvemmaksi.

        Manilassa ei Kiinalaiskorttelin lisäksi ole muuta mielenkiintoista, kuin traffic ja kentis revolution.


      • ryhti reiska

        Onko joku hakkenut tuhkolmasta visan yli 21 .. kuinka paikanpäällä on mennyt onko lahjus rahaa pitänyt maksaa .. itse vähän tiedän maasta 3 kertaa käynyt


      • ..............................
        ryhti reiska kirjoitti:

        Onko joku hakkenut tuhkolmasta visan yli 21 .. kuinka paikanpäällä on mennyt onko lahjus rahaa pitänyt maksaa .. itse vähän tiedän maasta 3 kertaa käynyt

        Saat tuon 21 päivän lisäksi 38 päivää eli yhteensä 59 päivää. Maksat viisumimaksun suoraan tilille postitus maksut. Ohjeet löydät täältä ja toiminta varsin luotettavaa:

        http://www.philembassy.se/consulr/tourvsfr.htm

        Sitten voit saada aluksi 4 kuukautta lisä viisumia lähimmässä imigration officessa, itse aikoinaan hoidin asian Cebussa. Hintaa tuli n. 4 tuhatta pesoa ja jos haluat nopeuttaa niin tuhat - 1500 riittää ja saat viisumis puoles tunnissa.


      • Hannu62
        .............................. kirjoitti:

        Saat tuon 21 päivän lisäksi 38 päivää eli yhteensä 59 päivää. Maksat viisumimaksun suoraan tilille postitus maksut. Ohjeet löydät täältä ja toiminta varsin luotettavaa:

        http://www.philembassy.se/consulr/tourvsfr.htm

        Sitten voit saada aluksi 4 kuukautta lisä viisumia lähimmässä imigration officessa, itse aikoinaan hoidin asian Cebussa. Hintaa tuli n. 4 tuhatta pesoa ja jos haluat nopeuttaa niin tuhat - 1500 riittää ja saat viisumis puoles tunnissa.

        miten ja millä lentoyhtiöllö tuonne filppareille bangkokista kantsii lentää? Olen menossa yksin ensi sunnuntaina bangkokiin ja käyn moikkaamassa huanhinissä mutta jatkan matkaa eteenpäin?
        Kohde olisi tietysti palawan, mutta cebun tai boholin kautta olisi aikomus?


      • ryhti-reiska
        ryhti reiska kirjoitti:

        Onko joku hakkenut tuhkolmasta visan yli 21 .. kuinka paikanpäällä on mennyt onko lahjus rahaa pitänyt maksaa .. itse vähän tiedän maasta 3 kertaa käynyt

        JOO kiitos ..! itse en ole niin maksanut mutta auttaa paljon hehhehe ei ole 10 tuntia odotusta...!tuhkolman tiedän hyvin..!suurlähetystö filipiinit.!


    • mannni

      kyllä tammikuun lopussa ois tarkotus suunnata filipiineille

      • Hannu62

        Itse meinasin lähteä 9 tai 11. 1.09
        Harmi vaan kun noi ebookersin lennot
        ovat kahdella välilaskulla, kun aikaisemmin
        huomasin että olisi ollut yksi; bangkokin kautta.


      • hong kongiin
        Hannu62 kirjoitti:

        Itse meinasin lähteä 9 tai 11. 1.09
        Harmi vaan kun noi ebookersin lennot
        ovat kahdella välilaskulla, kun aikaisemmin
        huomasin että olisi ollut yksi; bangkokin kautta.

        Mielestäni Finskillä on tarjous hong kongiin 450e m/p tulee myyntiin ensi lauantaina vai koska se oli.Siitä cebulla eteenpäin vaihtoaika 3h ja hinta 110e,ainakin helmikuun alun päiville jolloin itse olen menossa. Ebookersin lippu oli paljon kalliimpi koska se oli saman allianssin lippu.

        Ei muuta kun filippiineille!


      • AY67
        hong kongiin kirjoitti:

        Mielestäni Finskillä on tarjous hong kongiin 450e m/p tulee myyntiin ensi lauantaina vai koska se oli.Siitä cebulla eteenpäin vaihtoaika 3h ja hinta 110e,ainakin helmikuun alun päiville jolloin itse olen menossa. Ebookersin lippu oli paljon kalliimpi koska se oli saman allianssin lippu.

        Ei muuta kun filippiineille!

        Lennän kaverin kanssa tammikuun puolessavälissä finskillä honkkariin ja sieltä cebupacificillä manilaan. Filippiineillä varmaankin 3 viikkoa, sieltä thaimaaseen jos vielä thaimaa sen jälkeen kiinnostaa. Ekaa kertaa menossa filippiineille ainakin boracay on tarkoitus nähdä, muuten auki vielä.


      • loistava mesa!1
        AY67 kirjoitti:

        Lennän kaverin kanssa tammikuun puolessavälissä finskillä honkkariin ja sieltä cebupacificillä manilaan. Filippiineillä varmaankin 3 viikkoa, sieltä thaimaaseen jos vielä thaimaa sen jälkeen kiinnostaa. Ekaa kertaa menossa filippiineille ainakin boracay on tarkoitus nähdä, muuten auki vielä.

        Kannattaa kävästä Boracaylla, Cebukin ihan hyvä, Cebussa siis yöelämää kun taas Boracay on syrjäinen pieni saari jossa on mielestäni maailman paras ranta, valkoista hiekkaa. Cebulla taas enemmän harrastusmahdollisuuksia jos haluu vaikka sukellella.

        Tosin Boracaylla viikko riittää, pieni saari kun on, oikea paratiisi ja turvallinen, toisin kuin vaikka Manila tai Cebu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6223
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3788
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1470
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe