Oletteko kokeilleet kaukokatselua?

kaukoilija

13

1730

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satunnaismatkailija

Olen tehnyt sattumanvaraisia matkoja siten, että olen rentoutunut ja antanut mieleni matkata vapaasti ilman tietoista kontrollia. Olen tavannut matkoilla mm. tietäjän ja käynyt vieraalla planeetallakin.

• klsdjg

miten tähän kaukoilutilaan pääsee?
        voiko päästä haluamiinsa paikkoihin, esim vieraisiin maihin/taloihin?
        onko 'matkalla' muiden ihmisten huomattavissa?

:)

asiallisia vastauksia, kiitos!

• Erjuth

Kaukonäköä on edeltänyt suunnaton rentoutumisen tila. Olen ollut avaruudessa ja nähnyt mm. suunnattoman kauniin planeetan ja avaruusaluksia.

• kokija

Varmaan joka päivä. En ole pitänyt kirjaa mikä on etäkatselua ja mikä lähisellaista. Kun lukee kirjaa niin voi katsoa mitä muut ovat kirjasta ajatelleet ja sitäkin kautta oppia lisää. Mielenkiintoinen katselumuoto on lukea kirjaa avaamatta sitä.

• tiedonjanoinen

Miten tuo kirjan lukeminen avaamatta siis käytännössä tapahtuu? Voitko tarkentaa, rupesi nimittäin oikeasti kiinnostamaan.

• kokija
        tiedonjanoinen kirjoitti:

Miten tuo kirjan lukeminen avaamatta siis käytännössä tapahtuu? Voitko tarkentaa, rupesi nimittäin oikeasti kiinnostamaan.

Otetaan kirja esiin, keskitytään siihen niin että ollaan samaistuttu kirjaan. Ollaan itse ikäänkuin se kirja ja sen sisältämät tiedot. Annetaan samaistumisen synnyttämien vaikutelmien tulla mieleen. Kun irrottaudutaan samaistumistilasta - jotkut puhuvat dhyanatilasta - niin muistetaan mitä ollaan koettu. Tätä voi testata sillä tavalla, että myöhemmin lukee kirjan tavallisella tavalla ja katsoo onko ne vaikutelmat laisinkaan samanlaisia mitä kirjassa noin fyysisesti ottaen lukee.

On syytä valita hyvä ja miellyttävä kirja jos tätä menetelmää harjoittaa, ainakin aluksi, koska parhaassa tapauksessa voi todella kokea ne asiat mitä kirjassa lukee. Seikkailuromaanin ollessa kyseessä koetaan kirjan seikkailu. Oma lukunsa on syvään samaistumiseen pääseminen, siihen tarvitaan esivalmisteluna ehkä kymmenien vuosien päivittäiset meditaatiot.

• kaukokatselijoista

Mulle selvisi, miksi orbit pyörivät ympärilläni niin paljon: ne ovat kaukokatselijoita!

• yrittänyt olen,

mutta en pääse naapurin tontin aidan yli.

• makuukammiostasi

sitte pääse muuta kautta ulos kuin naapurin aita ylittämällä. Ja jos et pääse yli , mene ali, henki mahtuu pienestäkin rakosesta.

• yritin,
        makuukammiostasi kirjoitti:

sitte pääse muuta kautta ulos kuin naapurin aita ylittämällä. Ja jos et pääse yli , mene ali, henki mahtuu pienestäkin rakosesta.

mutta henkiopas sanoi, että eipä mennä siitä kohtaa missä aita on matalin.

• tuli riita

henkioppaan kanssa, ja reissu tyssäsi siihen.

• saa hankittua

luotettavia henkioppaita?

• meedio Mesmerinen
        saa hankittua kirjoitti:

luotettavia henkioppaita?

luotettavan meedion puoleen mutta muista,että hyviä oppaita ei välitetä ilmaiseksi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      42
      2812
    2. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      353
      2584
    3. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      56
      2305
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      35
      2194
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      25
      1733
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1639
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      47
      1504
    8. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1449
    9. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      139
      1395
    10. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1253
    Aihe