Oletteko kokeilleet kaukokatselua?

kaukoilija

13

1557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • satunnaismatkailija

      Olen tehnyt sattumanvaraisia matkoja siten, että olen rentoutunut ja antanut mieleni matkata vapaasti ilman tietoista kontrollia. Olen tavannut matkoilla mm. tietäjän ja käynyt vieraalla planeetallakin.

      • klsdjg

        miten tähän kaukoilutilaan pääsee?
        voiko päästä haluamiinsa paikkoihin, esim vieraisiin maihin/taloihin?
        onko 'matkalla' muiden ihmisten huomattavissa?

        :)

        asiallisia vastauksia, kiitos!


    • Erjuth

      Kaukonäköä on edeltänyt suunnaton rentoutumisen tila. Olen ollut avaruudessa ja nähnyt mm. suunnattoman kauniin planeetan ja avaruusaluksia.

    • kokija

      Varmaan joka päivä. En ole pitänyt kirjaa mikä on etäkatselua ja mikä lähisellaista. Kun lukee kirjaa niin voi katsoa mitä muut ovat kirjasta ajatelleet ja sitäkin kautta oppia lisää. Mielenkiintoinen katselumuoto on lukea kirjaa avaamatta sitä.

      • tiedonjanoinen

        Miten tuo kirjan lukeminen avaamatta siis käytännössä tapahtuu? Voitko tarkentaa, rupesi nimittäin oikeasti kiinnostamaan.


      • kokija
        tiedonjanoinen kirjoitti:

        Miten tuo kirjan lukeminen avaamatta siis käytännössä tapahtuu? Voitko tarkentaa, rupesi nimittäin oikeasti kiinnostamaan.

        Otetaan kirja esiin, keskitytään siihen niin että ollaan samaistuttu kirjaan. Ollaan itse ikäänkuin se kirja ja sen sisältämät tiedot. Annetaan samaistumisen synnyttämien vaikutelmien tulla mieleen. Kun irrottaudutaan samaistumistilasta - jotkut puhuvat dhyanatilasta - niin muistetaan mitä ollaan koettu. Tätä voi testata sillä tavalla, että myöhemmin lukee kirjan tavallisella tavalla ja katsoo onko ne vaikutelmat laisinkaan samanlaisia mitä kirjassa noin fyysisesti ottaen lukee.

        On syytä valita hyvä ja miellyttävä kirja jos tätä menetelmää harjoittaa, ainakin aluksi, koska parhaassa tapauksessa voi todella kokea ne asiat mitä kirjassa lukee. Seikkailuromaanin ollessa kyseessä koetaan kirjan seikkailu. Oma lukunsa on syvään samaistumiseen pääseminen, siihen tarvitaan esivalmisteluna ehkä kymmenien vuosien päivittäiset meditaatiot.


    • kaukokatselijoista

      Mulle selvisi, miksi orbit pyörivät ympärilläni niin paljon: ne ovat kaukokatselijoita!

    • yrittänyt olen,

      mutta en pääse naapurin tontin aidan yli.

      • makuukammiostasi

        sitte pääse muuta kautta ulos kuin naapurin aita ylittämällä. Ja jos et pääse yli , mene ali, henki mahtuu pienestäkin rakosesta.


      • yritin,
        makuukammiostasi kirjoitti:

        sitte pääse muuta kautta ulos kuin naapurin aita ylittämällä. Ja jos et pääse yli , mene ali, henki mahtuu pienestäkin rakosesta.

        mutta henkiopas sanoi, että eipä mennä siitä kohtaa missä aita on matalin.


    • tuli riita

      henkioppaan kanssa, ja reissu tyssäsi siihen.

      • saa hankittua

        luotettavia henkioppaita?


      • meedio Mesmerinen
        saa hankittua kirjoitti:

        luotettavia henkioppaita?

        luotettavan meedion puoleen mutta muista,että hyviä oppaita ei välitetä ilmaiseksi!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      92
      4350
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4275
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4006
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2877
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2551
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2118
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2104
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2023
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1675
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe