toive!

oppilas

Haluaisin että joku kirjottaisi novellin aiheestas tyttö ja fyssan opettaja ja siinä oisi mukana käsiraudat!!! pliis joku hyvä kirjottaja kirjota tästä novelli!

2

2675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aurora

      "Et uskalla..."
      "Katotaanko, imen siltä tajun kankaalle, ei tuo kuitenkaan paha ole.." "..Rietas, kuitenki vain tykkäis"
      "Tänäänkö jo? Hullu!"
      "Tyttäret rauhottuu siellä takana! Nämä tehtävät on oltava valmiina tunnin loppuun mennessä!"
      "Joo joo, älä riehu mies, entä jos näitä ei saa valmiiksi..?"
      "Teet ne valmiiksi, tai teet tunnin jälkeen omalla ajallasi. Minulla ei ole kiire, koska luokka jää vapaaksi, voin jäädä valvomaan!"

      "No niin, mulla jäi nää kesken.. Saako ees käyä vessassa?"
      "Kyllä saat, mutta älä turhaan kuitenkaan venytä."
      Nousen paikaltani ja kohennan samalla pitkiä sukkiani, jotka taas ovat muka huonosti. Pyllistän ohimennen kellohelmaisen hameeni kanssa opettajalle, jonka huomasin panneen liikkeeni merkille. Vessassa otan rintaliivini pois ja annan pyöreiden rintojeni näkyä ryhdikkäästi valkoisen nappipaidan läpi, josta avasin vielä muutamia nappeja. Minulla on syntinen olo. Nuolaisen sormeani ja kosketan jo kostuvaa uumaani. Hieron paisuvaa kumpuani..
      Kiihotuksen myötä alan olla epävarma, mihin meninkään taas möläyttelemään osaamistani.

      Astelen luokkaan, nännit kovina ja pikkuhousut melkein märkinä. Koitan rauhoittua. Istun paikalleni ja katselen noita ihme koukeroita fysiikan kirjassa.
      Huokailen äänekkäästi, kunnes kerään rohkeuteni. "Opettaja, tuukko auttaan?" Opettaja kävelee varmoin askelin selkäni taakse ja ihmetellen kysyy, miksi en ole saanut mitään aikaan. Laitan käteni puuskaan rintojeni alle, jotta ne oikein korostuisivat jo avonaisen paidan kaula-aukosta. Samanaikaisesti vahingossa kosketan nännejäni, jotka jo himoitsevat lisää kosketusta. Kastun lisää. Ääni väristen soperran "Tää ei vaan mee mun jakeluun". Opettaja huokaisee, ollen edelleen selkäni takana
      "No mitenkäs me tämä sitten hoidettaisiin?"
      "Jos opettaja tulisi lähemmäs.." Hän kumartuu varovasti niin, että yletän nuolaisemaan hänen kaulaansa. Muuta en ehdikään tehdä, kun hän säpsähtää ylös melkein huutaen, että mitä minä oikein pelleilin. Avaan vielä yhden napin ja toinen rinnoistani melkein pullahtaa esille, kosketan samalla opettajan etumusta, jonka huomaan vironneen oikein mukavasti. Opettajakaan ei tunnu vastustelevan, vaan rykäisee vain äänekkäästi. "Haluaisin, että opettaja näyttää minulle pari uutta juttua", vastaan. Hän kumartuu jälleen ylleni ja alkaa imeä kaulaani. Lakoan melkein jo siihen, hän kuitenki repäisee auki paitani ja säikähdyksekseni ei koskettele rintojani, vaan nostaa minut pöytäni päälle. Hän asettuu voimakkaasti päälleni ja nuolee nyt rintojani. Minua kuumottaa suunnattomasti. Alan voihkia huomaamattomasti. Hänen kalunsa on niin kova.. Opettaja nostaa hameeni helmaa ja kokeilee alushousujen läpi nuoren naisen kosteaa uomaa "Täällähän ollaan jo kuumana". Hän riisuu vaatteensa ja paljastaa sykkivän kalunsa. En voi olla koskematta sitä, joten kumarrun hieman ja nuolaisen kyrvän kosteaa päätä. Otan elimen kokonaan suuhuni ja imen sitä varovasti. Hän nauttii kovasti tekemästäni vaihdosta ja nuolaisen myös hänen supistuneita kiveksiään. Nuolen himoissani kyrpää, kunnes opettaja nostaa minut ja ohjaa omalle pöydälleen. Hän asettaa minut makuulle, nostaa hametta ja raottaa alushousujani niin, että miltei kokonaan ajeltu karvoitukseni tulee näkyviin. Hän puhaltaa ja alkaa nuolla kumpuani. Tärisen. Hänen kielensä on kuuma. Osaavasti opettaja nuolee myös vakoani, työntelee kieltään sisälle ja ulos, sisälle.. Olen aivan kiimassa ja kiemurtelen sen mukaan. Kohtuullisen tunnollisena oppilaana kysyn tyhmänä ja soperrellen, että mitä ne tehtävät,,mitä teen niiden kanssa? Opettaja lopettaa ja minä jään kerjäämään lisää. Hän kääntää minut pöydälleen, ottaa kirjan ja asettaa sen eteeni. Samanaikaisesti hän kaivaa jotain pöydän laatikosta.. "Anna kätesi!" Hän tokaisee. Teen työtä käskettyä ja huomaan pian olevani raudoissa kädet selän takana. "Nyt, ole hyvä ja lue ääneen seuraava sivu!". Alan tavata vaivalloisesti "derivaatan kaava..", koska hän jälleen alkoi nuolla minua ja tunsin kuinka mahlani alkoi valua reittäni pitkin. Hän nousee ylös. "Tämäkö sinun tarkoituksesi oli? Tätäkö tyttö tuli hakemaan?" Opettaja ottaa kalunsa ja koskettelee sen päällä märkää nuorta vakoa. Työntää juonikkaan ja voimakkaan kyrpänsä puoliksi sisälleni,ottaa lantiostani hellän otteen ja keinuttaa minua. Pakarani aloittavat kiihottavan tanssinsa pyllistellessäni hänen edessään. Luulen kuolevani siihen paikkaan. "Riittääkö? Minulle ei riitä!" Opettaja koventaa otettaan ja työntää koko komeutensa sisälleni ja alkaa määrätietoisesti naida minua. Lukemiseni lakkaa ja miltei sokeudun kiimani voimakkuudesta, hän kiihdyttää tahtiaan ja tunnen kivesten hakkaavan kovaa paisunutta kiimaista kumpuani. Enää en voi estää, laukean voimakkaasti opettajan vielä takoessaan itseään minua vasten. Hänen kyrpänsä jatkaa ja jatkaa ja paisuu kokoajan, alan kohota uudelleen valtaisaan hurmokseen hänen naintinsa tahdissa. Hän kohottaa minua, jotta saa puristavan otteen rinnoistani. Saan pitkän kiduttavan orgasmin samalla kun opettajakin alkaa lähestyä pidättelynsä rajaa, hän syöksee voimakkaasti kaiken kuuman laavan sisälleni, nai raivokkaasti minua viimeiseen saakka. Hänen kuuma kalunsa sykkii ja tärisee sisälläni, minä tärisen kokonaan.
      Opettaja huohottaa ja vetää kalunsa sisältäni, vapauttaa ja kääntää minut, hän vielä imee hyvästeiksi märkiä ja paisuneita huuliani ja hyväilee rintojani nipistellen hienosti nännejäni. "Olet nopea oppimaan".

      • vau

        hienoa!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1847
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1717
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1323
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1141
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      839
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      795
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      777
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      717
    Aihe