Olisin tiedustellut,että onko kellään kokemuksia etelä kambodzan rajanylityspaikoista?
Eli olisi tarkoitus lähteä etelästä jo Vietnamaiin Mekon Deltan alueelle!
Ei huvittais tulla takas PP:iin ja sieltä sit bussilla Saigoniin.
Kiitos vastauksista!!
Rajanylityspaikoista
4
1624
Vastaukset 4
- Tästä näet kaiken
- eli ei mitään!!!
?????
- dePiili
Kokemusta ei ole tuohon suuntaan, mutta päinvastaiseen suuntaan olen ylittänyt rajan Kaam Samnor, Kambodza/Ving Xuong, Vietnam eli Chau Docin ylityspaikka. Kambodzan viisumin saa rajalta, mutta käsittääkseni Vietnamin viisumia ei saa. Tosin suomalaisena saat oleilla Vietnamissa kaksi viikkoa ilman viisumia. Joskus olen kuullut jonkun valittaneen ettei tulli ole tietoinen asiasta. Minulla ei ole ollut mitään ongelmia asian kanssa.
Itse matkustin järjestetyllä Mekong Deltan retkellä, joka päätyi PP:n ja matkanjohtaja hoiti viisumi yms. asiat. Melko leppoisa ylitys, leimat papereihin ja eteenpäin. Valitettavasti en osaa kyllä kertoa yhteyksistä Kambodzan puolelta. PP:ssä tietty myydään samanlaisia Mekong Deltan retkiä Vietnamin puolelle, mutta se ilmeisesti ei ole nyt vaihtoehtona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921662
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4441186- 861120
- 681025
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861003- 93887
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.33695- 65665
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60652Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172651