ERONEITA

hehhehhöö

Nuo naimisiin menneet vois sitten ilmoitella omassa osiossaa koska on ero vireillä ja kuinka riitaisa ja raastava se on.Montako kärsijää yhteensä.

9

7968

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oma ryhmä

      Jees oma ryhmä "ERONNEET". Turha täällä on yhden promillen ilmoitella elämäntilanteestaan.

      • Jättävä

        Asia on minulle erittäin ajankohtainen. Voitaisiin laittaa tuo palsta pystyyn heti! Voi kuinka kadehdin tällä hetkellä kaikkia äärettömän rakastuneita, jotka ovat valmiita tekemään rakkaansa tähden mitä vaan, ja jotka ehdottomasti elävät elämänsä yhdessä loppuun saakka! Yritin 10 vuotta, enää en jaksa. Mies saa hakea kampeensa, jatkan yksin. Olen katkera, olen hukannut parhaat vuoteni.


      • -Uskonut-
        Jättävä kirjoitti:

        Asia on minulle erittäin ajankohtainen. Voitaisiin laittaa tuo palsta pystyyn heti! Voi kuinka kadehdin tällä hetkellä kaikkia äärettömän rakastuneita, jotka ovat valmiita tekemään rakkaansa tähden mitä vaan, ja jotka ehdottomasti elävät elämänsä yhdessä loppuun saakka! Yritin 10 vuotta, enää en jaksa. Mies saa hakea kampeensa, jatkan yksin. Olen katkera, olen hukannut parhaat vuoteni.

        Ajoissa kun riideltiin ja sanoin monta kertaa että etsi itsellesi toinen ihminen. Mä en vaan jaksa sun kanssa kun mun elämä on muualla. Se on totta että menetit parhaat vuotesi mutta olihan meillä ihanaakin yhdessä. Mua ainakin harmittaa tämä mutta kun mä en vaan enää jaksa.
        Kyllä minullakin on tunteita ja ihanat muistot yhteisistä hetkistämme, tulee kyyneleet simiin kun kuuntelen Tauskin "sinä vain" kappaletta ja muistelen hetkiä kun tavattiin.


      • toiselta vie,
        Jättävä kirjoitti:

        Asia on minulle erittäin ajankohtainen. Voitaisiin laittaa tuo palsta pystyyn heti! Voi kuinka kadehdin tällä hetkellä kaikkia äärettömän rakastuneita, jotka ovat valmiita tekemään rakkaansa tähden mitä vaan, ja jotka ehdottomasti elävät elämänsä yhdessä loppuun saakka! Yritin 10 vuotta, enää en jaksa. Mies saa hakea kampeensa, jatkan yksin. Olen katkera, olen hukannut parhaat vuoteni.

        sen myös itse kärsikööt!Oma vika!


      • 40v aviota
        Jättävä kirjoitti:

        Asia on minulle erittäin ajankohtainen. Voitaisiin laittaa tuo palsta pystyyn heti! Voi kuinka kadehdin tällä hetkellä kaikkia äärettömän rakastuneita, jotka ovat valmiita tekemään rakkaansa tähden mitä vaan, ja jotka ehdottomasti elävät elämänsä yhdessä loppuun saakka! Yritin 10 vuotta, enää en jaksa. Mies saa hakea kampeensa, jatkan yksin. Olen katkera, olen hukannut parhaat vuoteni.

        se " rakkaus " on, älä sitä karehdi. Ainoa oikea rakkaus on äidin ja lapsen välinen ja suurinta on itserakkaus. Sitä ei voita kukaan eikä mikään, eikä se väljähdy. Jos avioliitto kestää myrskyt ja vastoinkäymiset, tulee aviopuolisoiden välille ystävyys, ja se kestää.
        Kaikki höpinät rakkaudesta ovat huuhaata. Jos olisi rakkautta ei toisiaan petettäisi, lyötäisi eikä muutenkaan pahoinpideltäisi. Naikaa, mutta jättäkää sana rakkaus pois.
        Nauti elämästäsi ja katso rohkeasti eteenpäin !


      • marianneK
        40v aviota kirjoitti:

        se " rakkaus " on, älä sitä karehdi. Ainoa oikea rakkaus on äidin ja lapsen välinen ja suurinta on itserakkaus. Sitä ei voita kukaan eikä mikään, eikä se väljähdy. Jos avioliitto kestää myrskyt ja vastoinkäymiset, tulee aviopuolisoiden välille ystävyys, ja se kestää.
        Kaikki höpinät rakkaudesta ovat huuhaata. Jos olisi rakkautta ei toisiaan petettäisi, lyötäisi eikä muutenkaan pahoinpideltäisi. Naikaa, mutta jättäkää sana rakkaus pois.
        Nauti elämästäsi ja katso rohkeasti eteenpäin !

        Jos et itse pysty rakastamaan, tai et rakasta muita kuin lapsiasi, niin pidä se vaikka omana tietonasi?


    • oon samaa mieltä

      voiskin olla sellane sivu mihin laitetaan ketkä on eronnut

    • olen eronnut liitto kesti 2,5v ero tuli kun mies jäi kiinni pettämisestä ja nyt on toinen avioliitto suunnitteilla uuden miehen kanssa joten olisi hyvä perustaa palsta niille ihmisille jotka ovat eronneet ja nyt ovat joko menossa naimisiin tai ovat jo naimisissa

    • Happy days

      joskus tuntuu että liikaa menetin...taitaa olla sinun lemppari?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8036
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1866
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1479
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe