ERONEITA

hehhehhöö

Nuo naimisiin menneet vois sitten ilmoitella omassa osiossaa koska on ero vireillä ja kuinka riitaisa ja raastava se on.Montako kärsijää yhteensä.

9

8024

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oma ryhmä

Jees oma ryhmä "ERONNEET". Turha täällä on yhden promillen ilmoitella elämäntilanteestaan.

• Jättävä

Asia on minulle erittäin ajankohtainen. Voitaisiin laittaa tuo palsta pystyyn heti! Voi kuinka kadehdin tällä hetkellä kaikkia äärettömän rakastuneita, jotka ovat valmiita tekemään rakkaansa tähden mitä vaan, ja jotka ehdottomasti elävät elämänsä yhdessä loppuun saakka! Yritin 10 vuotta, enää en jaksa. Mies saa hakea kampeensa, jatkan yksin. Olen katkera, olen hukannut parhaat vuoteni.

• -Uskonut-
        Jättävä kirjoitti:

Asia on minulle erittäin ajankohtainen. Voitaisiin laittaa tuo palsta pystyyn heti! Voi kuinka kadehdin tällä hetkellä kaikkia äärettömän rakastuneita, jotka ovat valmiita tekemään rakkaansa tähden mitä vaan, ja jotka ehdottomasti elävät elämänsä yhdessä loppuun saakka! Yritin 10 vuotta, enää en jaksa. Mies saa hakea kampeensa, jatkan yksin. Olen katkera, olen hukannut parhaat vuoteni.

Ajoissa kun riideltiin ja sanoin monta kertaa että etsi itsellesi toinen ihminen. Mä en vaan jaksa sun kanssa kun mun elämä on muualla. Se on totta että menetit parhaat vuotesi mutta olihan meillä ihanaakin yhdessä. Mua ainakin harmittaa tämä mutta kun mä en vaan enää jaksa.
        Kyllä minullakin on tunteita ja ihanat muistot yhteisistä hetkistämme, tulee kyyneleet simiin kun kuuntelen Tauskin "sinä vain" kappaletta ja muistelen hetkiä kun tavattiin.

• toiselta vie,
        Jättävä kirjoitti:

sen myös itse kärsikööt!Oma vika!

• 40v aviota
        Jättävä kirjoitti:

se " rakkaus " on, älä sitä karehdi. Ainoa oikea rakkaus on äidin ja lapsen välinen ja suurinta on itserakkaus. Sitä ei voita kukaan eikä mikään, eikä se väljähdy. Jos avioliitto kestää myrskyt ja vastoinkäymiset, tulee aviopuolisoiden välille ystävyys, ja se kestää.
        Kaikki höpinät rakkaudesta ovat huuhaata. Jos olisi rakkautta ei toisiaan petettäisi, lyötäisi eikä muutenkaan pahoinpideltäisi. Naikaa, mutta jättäkää sana rakkaus pois.
        Nauti elämästäsi ja katso rohkeasti eteenpäin !

• marianneK
        40v aviota kirjoitti:

se " rakkaus " on, älä sitä karehdi. Ainoa oikea rakkaus on äidin ja lapsen välinen ja suurinta on itserakkaus. Sitä ei voita kukaan eikä mikään, eikä se väljähdy. Jos avioliitto kestää myrskyt ja vastoinkäymiset, tulee aviopuolisoiden välille ystävyys, ja se kestää.
        Kaikki höpinät rakkaudesta ovat huuhaata. Jos olisi rakkautta ei toisiaan petettäisi, lyötäisi eikä muutenkaan pahoinpideltäisi. Naikaa, mutta jättäkää sana rakkaus pois.
        Nauti elämästäsi ja katso rohkeasti eteenpäin !

Jos et itse pysty rakastamaan, tai et rakasta muita kuin lapsiasi, niin pidä se vaikka omana tietonasi?

• oon samaa mieltä

voiskin olla sellane sivu mihin laitetaan ketkä on eronnut

• olen eronnut liitto kesti 2,5v ero tuli kun mies jäi kiinni pettämisestä ja nyt on toinen avioliitto suunnitteilla uuden miehen kanssa joten olisi hyvä perustaa palsta niille ihmisille jotka ovat eronneet ja nyt ovat joko menossa naimisiin tai ovat jo naimisissa

• Happy days

joskus tuntuu että liikaa menetin...taitaa olla sinun lemppari?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sekin pöllöpää

Kait sä nyt ymmärrät ettei kukaan ole niinkuin sinä. Ei kukaan voi sun paikkaa viedä. Ei kukaan milloinkaan. Eli rauhoi
      Ikävä
      64
      10742
    2. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      100
      6577
    3. Samuli Vasala vakava tauti

Iltalehdessä sanottiin röntgen kuvissa paha elin vuosia ei paljon jäljellä Maksu muurin takana mikä tauti On entisellä h
      Juoksu
      44
      5726
    4. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      4356
    5. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      54
      2516
    6. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      4
      1709
    7. Täällä Savonmualla kun näköjään jokainen tupettaja rakentoo ja

remontoi mökkejään ja saunojaan niin on ollut mukava seurata juutupesta miten Thaimaassa ulkosaunaa rakennetaan. eli tu
      Tuusniemi
      11
      1687
    8. Jaahas. Stefun Hangon tila ulosmitataan

Nyt tutkitaan, onko rahaa siirretty ulkomaille. Siinä meni rapujuhlat.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      197
      1664
    9. Miten sinua voi

Enää lähestyä?
      Ikävä
      85
      1355
    10. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      91
      971
    Aihe