Majoitus Samoalla?

???

Moi kaikki Samoan saarella käyneet!

Pari kysymystä: olen menossa sinne noin viikoksi helmikuun lopulla Australian turneen päätteeksi.Löytyykö saarelta helpolla majoitusta paikan päältä ilman ennakkovarauksia, vai olisko järkevintä varata majoitus kokonaan etukäteen? En haluaisi tehdä liian sitovia järjestelyjä, vaan jättää jotain paikan päällekin.Mutta toisaalta ei houkuta ajatus hiekkarannallakaan yöpymisestä..Onko muissa kaupungeissa kuin Apiassa kohtuuhintaisia hotelleja/bed and breakfast-majoitusta? Netistä en ole vielä löytänyt kuin Apian vaihtoehdot.

Kiitos, jos vastaatte!

3

1639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naapurisaarella käynyt

      Ainakin Tongalla oli joka majapaikka tyhjä, eli tilaa on. Mene sitten paikanpäällä minne haluat.

    • Palagi

      Hei,
      ja onnittelut hienosta kohteen valinnasta! Olimme vaimon kanssa Samoalla viime syyskuussa vain neljä päivä Tyynenmeren kierroksen yhteydessä, mutta paikan rento meininki teki lähtemättömän vaikutuksen. Ilman majoitusta et varmasti jää, vaikkei etukäteisvarauksia olisikaan. Suosittelisin silti ottamaan talteen ainakin parin paikan nimen ja osoitteen, jotta on helpompi suunnistaa paikan päällä. Ehkä olisi jopa hyvä tehdä varaus pariksi ekaksi yöksi valmiiksi, koska hotellit järjestävät yleensä noudón lentokentältä, ja näin olisi myös helpompi rauhassa suunnitella loppu viikon ohjelmaa.
      Muista kaupungeista - niin, Apian lisäksi Samoallahan ei ole muita kaupunkeja, eikä Apiakaan kovin kaupunkimainen kylä ole! Hintatasoltaan Apian hotellit ovat muuhun hintatasoon nähden kalliita, mutta silti varsin kohtuullisia. Hienoja elämyksiä saat pienemmissä kylissä Apian ulkopuolella, mutta jos mahdollisia majoituspaikkoja kannattaa tiedustella etukäteen. Katso esim. tämä: http://www.samoabeachfales.com/.
      Nähtiin paikka päiväretkellä, ja oli upein ranta mitä on nähty, ja rantamökki vuorokaudeksi muutamalla kympillä.
      Hauskaa matkaa!

      • ?? :)

        Mukava kuulla, että Samoa on vierailun arvoinen paikka. Olenkin jo varannut majoituksia,mm.muutaman yön Virgin Cove Resortista, maisemat on ainakin kuvissa mahtavat. Täytynee poiketa teidänkin käymässä paikassa!

        Viikko vielä räntää täällä ja sitten aurinkoon!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      254
      2193
    2. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      2035
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      98
      1760
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      115
      1569
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1181
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1170
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      64
      1009
    8. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      113
      1008
    9. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      33
      1003
    10. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      60
      976
    Aihe