Raskaaksi homeopatian avulla!?

Suri79

Ajattelin nyt kertoa oman tarinani homeopatiaan liittyen. Eli olemme yli vuoden aktiivisesti yrittäneet lasta, tuloksetta. Eräs tuttavani ehdotti homeopaatilla käyntiä. Suhtauduin todella epäluuloisesti asiaan, mutta ajattelin sitten yrittää mielenkiinnosta. Sain lääkettä hormoonien tasaamiseen ja homeopaatti sanoi, että kyllä sinun pitäisi parin kuukauden sisällä raskaana olla. Edelleen olin todella epäluuloinen...mutta nyt olen raskaana kaksi kuukautta myöhemmin!
En sitten todellakaan tiedä, onko tämä sattumaa vai onko homeopatialla jotain tekemistä asian kanssa. Mutta ajattelin, että ehkä muidenkin saman asian kanssa kamppailevien kannattaa harkita asiaa..Eihän sitä koskaan tiedä! ;)

40

6118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------

      Todennäköisempi syy raskauteesi on se, että olette harrastaneet penetratiivista seksiä ilman ehkäisyä ovulaation aikoihin.

      Homeopatian ei ole todettu vaikuttavan minkään sairauden hoitoon.

      • Jo::

        Eihän raskaus mikään sairaus ole. Itse olen kuullut, että vyöhyketerapiasta voisi olla apua.


      • ja ongelma poistuu
        Jo:: kirjoitti:

        Eihän raskaus mikään sairaus ole. Itse olen kuullut, että vyöhyketerapiasta voisi olla apua.

        Hahnemannin klassisen homeopatian mukaan mitään sairauksia ei ole olemassa. On vain oireiden kokonaisuuksia. Lapsettomuudesta kärsivän pitäisikin ottaa jotain tököttiä, joka aiheuttaa lapsettomuutta. Sitä sitten laimennetaan veteen, ravistellaan ja isketään raamatun kanteen. Lopuksi imeytetään sokerirakeeseen ja imeskellään. Näin pitäisi lapsettomuusoireen häipyä.

        Koululääketieteen mukaan pitäisi myös munasolun ja siittiön kohdata, mutta ei kannata kuunnella semmoista soopaa.


    • lääkettä

      sait ja kuinka paljon? Otitko vain kerran kyseistä lääkettä? Tehtiinkö sinulle perusteellinen syvähaastattelu?

      • Suri79

        Sain kahta eri lääkkettä, toista ihottumaan. Sepia ja sulfur- nimisiä "helmiä"/pillereitä otettiin pari kertaa viikossa. Kyllä mulle tehtiin perusteellinen haastattelu, noin tunnin taisin vastaanotolla olla...


      • tutkimukseen
        Suri79 kirjoitti:

        Sain kahta eri lääkkettä, toista ihottumaan. Sepia ja sulfur- nimisiä "helmiä"/pillereitä otettiin pari kertaa viikossa. Kyllä mulle tehtiin perusteellinen haastattelu, noin tunnin taisin vastaanotolla olla...

        www.homeopaattinenhoito.fi /ajankohtaista


      • Suri79
        tutkimukseen kirjoitti:

        www.homeopaattinenhoito.fi /ajankohtaista

        En kyllä osallistunut tällaseen...Halvemmaksi se näköjään ainakin olis tullut..


      • keksittyjä viestejä!
        Suri79 kirjoitti:

        En kyllä osallistunut tällaseen...Halvemmaksi se näköjään ainakin olis tullut..

        Taas yritetään mainostaa tiettyjä homeopaattisia palveluja keksityillä viestiketjuilla.


      • Suri79
        keksittyjä viestejä! kirjoitti:

        Taas yritetään mainostaa tiettyjä homeopaattisia palveluja keksityillä viestiketjuilla.

        Kerroin oman tarinani ilman mitään taka-ajatuksia!!! Ikävää, jos joku luulee tätä mainostamiseksi... :( Minulla ei todellakaan ole mitään intressejä puolustaa homeopatiaa, ajattelin vain, et jospa vaikka joku muukin saisi avun tai edes toivoa...


      • sama firma
        tutkimukseen kirjoitti:

        www.homeopaattinenhoito.fi /ajankohtaista

        Sama firma kaupustelee myös homeopaattista ensiapupakettia. Mikäli saat silmävamman, älä suotta ala huuhtelemaan sitä vaan ota homeopaattinen nappi. Revähdyksissä ei tietenkään kannata käyttää kylmä, koho ja kompressiohoitoa kudosvaurioiden ehkäisemiseksi vaan ottaa homeopatiaa. Myrkytyksissä, ruhjoutumissa ja sekavuutta aiheuttavissa kuumetiloissa on ihan turha soitella ambulanssia. Nappia naamaan vaan. Myöskään jäykkäkouristusta vastaan ei tarvitse rokotusta, kun homeopaattinen nappi hoitaa senkin.


      • suosittelet
        sama firma kirjoitti:

        Sama firma kaupustelee myös homeopaattista ensiapupakettia. Mikäli saat silmävamman, älä suotta ala huuhtelemaan sitä vaan ota homeopaattinen nappi. Revähdyksissä ei tietenkään kannata käyttää kylmä, koho ja kompressiohoitoa kudosvaurioiden ehkäisemiseksi vaan ottaa homeopatiaa. Myrkytyksissä, ruhjoutumissa ja sekavuutta aiheuttavissa kuumetiloissa on ihan turha soitella ambulanssia. Nappia naamaan vaan. Myöskään jäykkäkouristusta vastaan ei tarvitse rokotusta, kun homeopaattinen nappi hoitaa senkin.

        henkilölle, jolla on aivotoiminnassa vajajausta.


      • haaskalla
        Suri79 kirjoitti:

        Kerroin oman tarinani ilman mitään taka-ajatuksia!!! Ikävää, jos joku luulee tätä mainostamiseksi... :( Minulla ei todellakaan ole mitään intressejä puolustaa homeopatiaa, ajattelin vain, et jospa vaikka joku muukin saisi avun tai edes toivoa...

        >jospa vaikka joku muukin saisi avun tai edes toivoa...

        Kyynistä rahastusta. Homeopatiakauppias tietää kyllä, että sokeripilsu ei auta mitään, mutta voihan sitä rahastaa toivon myymisestä...


      • mars mars
        suosittelet kirjoitti:

        henkilölle, jolla on aivotoiminnassa vajajausta.

        Mitäpä jos veisit kaverisi lääkäriin? Onko tämä aivotoiminnanvajausdiagnoosi homeopaatin tekemä?


      • on todella
        mars mars kirjoitti:

        Mitäpä jos veisit kaverisi lääkäriin? Onko tämä aivotoiminnanvajausdiagnoosi homeopaatin tekemä?

        ärsyttävää, jos joku kertoo oman tarinansa, niin heti tulee tällaisia viestejä!!! Tähän viestiketjuun olisi suonut samankaltaisia tarinoita lisää. Kiitos ensimmäisen viestin kirjoittajalle;))


      • hetki itsekin
        on todella kirjoitti:

        ärsyttävää, jos joku kertoo oman tarinansa, niin heti tulee tällaisia viestejä!!! Tähän viestiketjuun olisi suonut samankaltaisia tarinoita lisää. Kiitos ensimmäisen viestin kirjoittajalle;))

        Tämä palsta on hiljainen kuin huopatossutehdas verrattuna muihin palstoihin.

        Tämä palsta on myös vaikea löytää keskustelujen keskeltä koska tälle ei ole suoraa linkkiä keskustelujen etusivulta.

        Nyt sitten joku tuntematon muka tulee tänne kertomaan oman tarinansa...

        Uskoo ken tahtoo. Pelkkää mainostamista joltakin vanhalta keskustelijalta.


      • ihan väärin
        sama firma kirjoitti:

        Sama firma kaupustelee myös homeopaattista ensiapupakettia. Mikäli saat silmävamman, älä suotta ala huuhtelemaan sitä vaan ota homeopaattinen nappi. Revähdyksissä ei tietenkään kannata käyttää kylmä, koho ja kompressiohoitoa kudosvaurioiden ehkäisemiseksi vaan ottaa homeopatiaa. Myrkytyksissä, ruhjoutumissa ja sekavuutta aiheuttavissa kuumetiloissa on ihan turha soitella ambulanssia. Nappia naamaan vaan. Myöskään jäykkäkouristusta vastaan ei tarvitse rokotusta, kun homeopaattinen nappi hoitaa senkin.

        tai haluat huviksesi vain esittää jotain.
        Järjen käyttö on sallittua.

        Minun homeopaattisen hoidon ensiapukirjassani on ainakin selvästi sanottu normaalit kohot ja kompressit, ja tietenkin jos on vakava vamma, niin mennään lääkäriin. Mutta sinne mennessä voi ottaa homeopaattisen ensiapulääkkeen, jos ko. henkilöllä on niitä, niin tilanne ei ehkä mene niin pahaksi.

        Loukkasin kerran pahasti jalkani, tuli iso haava reiteen, ja verta tuli runsaasti. Käärin tietenkin siihen tiukan kääreen ja otin heti pari pilleriä homeopaattista Arnicaa D200 ja menimme ensiapuun.

        Ihmettelivat siellä kun näkivät vamman laajuuden, että miten pystyin omin jaloin kävelemään sisään, ja myös verenvuoto oli lakannut.

        Haava tikattiin, tuli paljon tikkejä kahteen kerrokseen, otin vielä toipumisen aikana Arnicaa muutamana päivänä. Hyvin parani, vain arpi jäi.

        Joku voi tietenkin olla sitä mieltä, että Arnica ei auttanut mitään, että olis parantunut muutenkin, mutta ei siitä haittaakaan ollut, eikä kyllä maksanut paljon, se purkki on vieläkin minulla vastaisuuden varalle. Tosin täytyy tietää jotain homeopatiasta, että osaa käyttää niitä oikein.

        Suosittelen homeopatiasta kiinnostuneelle vähintään homeopaattista ensiapukurssia.


      • pisnes jyrää
        ihan väärin kirjoitti:

        tai haluat huviksesi vain esittää jotain.
        Järjen käyttö on sallittua.

        Minun homeopaattisen hoidon ensiapukirjassani on ainakin selvästi sanottu normaalit kohot ja kompressit, ja tietenkin jos on vakava vamma, niin mennään lääkäriin. Mutta sinne mennessä voi ottaa homeopaattisen ensiapulääkkeen, jos ko. henkilöllä on niitä, niin tilanne ei ehkä mene niin pahaksi.

        Loukkasin kerran pahasti jalkani, tuli iso haava reiteen, ja verta tuli runsaasti. Käärin tietenkin siihen tiukan kääreen ja otin heti pari pilleriä homeopaattista Arnicaa D200 ja menimme ensiapuun.

        Ihmettelivat siellä kun näkivät vamman laajuuden, että miten pystyin omin jaloin kävelemään sisään, ja myös verenvuoto oli lakannut.

        Haava tikattiin, tuli paljon tikkejä kahteen kerrokseen, otin vielä toipumisen aikana Arnicaa muutamana päivänä. Hyvin parani, vain arpi jäi.

        Joku voi tietenkin olla sitä mieltä, että Arnica ei auttanut mitään, että olis parantunut muutenkin, mutta ei siitä haittaakaan ollut, eikä kyllä maksanut paljon, se purkki on vieläkin minulla vastaisuuden varalle. Tosin täytyy tietää jotain homeopatiasta, että osaa käyttää niitä oikein.

        Suosittelen homeopatiasta kiinnostuneelle vähintään homeopaattista ensiapukurssia.

        "ei siitä haittaakaan ollut, eikä kyllä maksanut paljon"

        Näin ne kauppamiehet perustelevat. Ihan pientä vaaratonta vilppiä ja pokalta napataan vain hieman rahaa kerrallaan.

        Ja jäykkäkouristusrokotteetkin voi jättää ottamatta eikä mitään vahonkoa voi olla.


      • Suri79
        pisnes jyrää kirjoitti:

        "ei siitä haittaakaan ollut, eikä kyllä maksanut paljon"

        Näin ne kauppamiehet perustelevat. Ihan pientä vaaratonta vilppiä ja pokalta napataan vain hieman rahaa kerrallaan.

        Ja jäykkäkouristusrokotteetkin voi jättää ottamatta eikä mitään vahonkoa voi olla.

        Juuri tällaisten inhottavien viestien takia en ole aikoihin viitsinyt kirjotella tänne ja näköjään nytkin olis tarvinnut jättää väliin...
        Mikä siinä on,että täällä pyörii aina noita, jotka vaan haluaa pahoittaa toisten mielen??
        Anteeksi vaan kauheesti, jos tarinani ärsytti jotain..Kiitos ja näkemiin!!


      • HelenX
        Suri79 kirjoitti:

        Juuri tällaisten inhottavien viestien takia en ole aikoihin viitsinyt kirjotella tänne ja näköjään nytkin olis tarvinnut jättää väliin...
        Mikä siinä on,että täällä pyörii aina noita, jotka vaan haluaa pahoittaa toisten mielen??
        Anteeksi vaan kauheesti, jos tarinani ärsytti jotain..Kiitos ja näkemiin!!

        No, minä ainakin luin mielenkiinnolla sinun kokemuksestasi. Onnea toivotan raskaudelle! Tule ensi kerralla kertomaan vaikka Kaksplussan jollekin palstalle, niillä palstoilla joilla on rekisteröitymispakko, on tosi asiallista väkeä :)


      • vaualhden palstalla
        HelenX kirjoitti:

        No, minä ainakin luin mielenkiinnolla sinun kokemuksestasi. Onnea toivotan raskaudelle! Tule ensi kerralla kertomaan vaikka Kaksplussan jollekin palstalle, niillä palstoilla joilla on rekisteröitymispakko, on tosi asiallista väkeä :)

        Ahaa, siis asiallista väkeä! Sittenhän sieltä ei tarvitsekaan lukea huuhaatarinoita simsalabim-terapioista... ;-)


      • huh huh huijaa sentään!
        tutkimukseen kirjoitti:

        www.homeopaattinenhoito.fi /ajankohtaista

        On kyllä kallis tuo tutkimuskäynti! 60e/kerta x2 ja mahdollisesti vielä siis muitakin käyntejä. Ohhoh. No, voi sitä bisnestä tehdä tuollein tutkimuksen varjollakin.

        Mun homeopaatti ottaa vastaan 50 eurolla ja pitkävaikutteiset lääkkeet saa samalla reissulla eli ne pari hassua pilleriä mitä nyt mihinkin vaivaan tarvitsee. Netistä saa sit akuuttilääkkeitä n. 5e/200kpl, joten aika humpuukia tuollainen "tutkimus" kun vielä pitää potilaan itse olla tutkituttanut lapsettomuutensa jo jossain.


      • ei minusta
        huh huh huijaa sentään! kirjoitti:

        On kyllä kallis tuo tutkimuskäynti! 60e/kerta x2 ja mahdollisesti vielä siis muitakin käyntejä. Ohhoh. No, voi sitä bisnestä tehdä tuollein tutkimuksen varjollakin.

        Mun homeopaatti ottaa vastaan 50 eurolla ja pitkävaikutteiset lääkkeet saa samalla reissulla eli ne pari hassua pilleriä mitä nyt mihinkin vaivaan tarvitsee. Netistä saa sit akuuttilääkkeitä n. 5e/200kpl, joten aika humpuukia tuollainen "tutkimus" kun vielä pitää potilaan itse olla tutkituttanut lapsettomuutensa jo jossain.

        60 euroa tunnissa ei minusta ole kyllä paljon. Ja homeopaatti maksaa alv:n siitä eli vähän alle 50 euroa jää. Homeopaatti on yrittäjä, joka maksaa myös vuokrat, koulutukset, kirjat, ym. itse. Harva homeopaatti on suurituloisten joukossa.

        Onhan se tietenkin hyvä, että se lapsettomuus on tutkittu myös lääketieteellisesti.

        Mistä muuten saa pillereitä noin halvalla ?


      • tarttis tehdä
        Suri79 kirjoitti:

        Juuri tällaisten inhottavien viestien takia en ole aikoihin viitsinyt kirjotella tänne ja näköjään nytkin olis tarvinnut jättää väliin...
        Mikä siinä on,että täällä pyörii aina noita, jotka vaan haluaa pahoittaa toisten mielen??
        Anteeksi vaan kauheesti, jos tarinani ärsytti jotain..Kiitos ja näkemiin!!

        "Juuri tällaisten inhottavien viestien takia en ole aikoihin viitsinyt kirjotella tänne ja näköjään nytkin olis tarvinnut jättää väliin..."

        Ymmärrettävää, mutta se on juuri palstaa terrorisoivan mölyapinan tavoite, estää asiallinen keskustelu homeopatiasta. Tuon "lobbarin" häiriköinti on niin systemaattista että lieneekö jo viranomaistoimenpiteiden paikka. Ainakin ylläpito voisi sulkea häirikön ip-osoitteen pois keskustelusta. Tosi törkeä tyyppi kun kiusaa keskustelijoita ja väittää valehtelijoiksi jne. Kun otetaan huomioon että palstalla saattaa sairaat kysellä neuvoja, niin häiriköllä ei ole mitään inhimillisyyttä, kun sairaiden kustannuksella valehtelee ja vittuilee. Sikamaista!


      • sisällöstä
        tarttis tehdä kirjoitti:

        "Juuri tällaisten inhottavien viestien takia en ole aikoihin viitsinyt kirjotella tänne ja näköjään nytkin olis tarvinnut jättää väliin..."

        Ymmärrettävää, mutta se on juuri palstaa terrorisoivan mölyapinan tavoite, estää asiallinen keskustelu homeopatiasta. Tuon "lobbarin" häiriköinti on niin systemaattista että lieneekö jo viranomaistoimenpiteiden paikka. Ainakin ylläpito voisi sulkea häirikön ip-osoitteen pois keskustelusta. Tosi törkeä tyyppi kun kiusaa keskustelijoita ja väittää valehtelijoiksi jne. Kun otetaan huomioon että palstalla saattaa sairaat kysellä neuvoja, niin häiriköllä ei ole mitään inhimillisyyttä, kun sairaiden kustannuksella valehtelee ja vittuilee. Sikamaista!

        päätellen, täältä pitäisi poistaa yksi henkilö ja se olet ihan selvästi sinä.


    • vain

      kysyisin, että tulitko raskaksi homeopatian avulla..? et siis tarvinnut siihen miestä..???

      • Arnika

        Ihan vain kirjoittaja olet ilkeä kirjoituksessasi lastaan odottavalle-hänelle ihanasta asiasta
        Homeopatia on hyvä ja halpa avuntuoja ei sivuvaikutuksia turvallinen käyttää tarvitaan homeopatiaa sekä lääketiedettä joskus rinnakkain
        Onhan suomessakin lääkäreitä jotka käyttävät rinnatusten molempia itse olen jo 10v ajan ollut yhteydessä omaan homeopaattiini ja todella tyytyväinen ei tarvitse ei oo aikoja tk kysellä
        samalla eläimiäni hoidettu hyvin tuloksin


      • henkilökohtaisuuksiin
        Arnika kirjoitti:

        Ihan vain kirjoittaja olet ilkeä kirjoituksessasi lastaan odottavalle-hänelle ihanasta asiasta
        Homeopatia on hyvä ja halpa avuntuoja ei sivuvaikutuksia turvallinen käyttää tarvitaan homeopatiaa sekä lääketiedettä joskus rinnakkain
        Onhan suomessakin lääkäreitä jotka käyttävät rinnatusten molempia itse olen jo 10v ajan ollut yhteydessä omaan homeopaattiini ja todella tyytyväinen ei tarvitse ei oo aikoja tk kysellä
        samalla eläimiäni hoidettu hyvin tuloksin

        mutta nyt on pakko.

        Sinun kirjoitustaidostasi päätellen, sinun mielipidettäsi ei kukaan sivistynyt ja homeopatiasta jotakin oikeasti tietävä ihminen ota tosissaan. Paitsi tietenkin homeopaatit itse.

        Mitenkään piruilematta suosittelen sinua hankkimaan edes välttävät tiedot pisteiden ja pilkkujen käytöstä. Ne eivät ole näppäimistön turhakkeita vaan ne selkeyttävät ajatuksesi perillemenoa.

        Sitäpaitsi, ei täällä kukaan ole ilkeillyt odottamisesta vaan pelkästään homeopatiasta, eikä silloinkaan ole ilkeilty.


      • varmaan käyttää

        homeopatiaa, että aivot saisi ravintoa.


      • nyt natsas
        henkilökohtaisuuksiin kirjoitti:

        mutta nyt on pakko.

        Sinun kirjoitustaidostasi päätellen, sinun mielipidettäsi ei kukaan sivistynyt ja homeopatiasta jotakin oikeasti tietävä ihminen ota tosissaan. Paitsi tietenkin homeopaatit itse.

        Mitenkään piruilematta suosittelen sinua hankkimaan edes välttävät tiedot pisteiden ja pilkkujen käytöstä. Ne eivät ole näppäimistön turhakkeita vaan ne selkeyttävät ajatuksesi perillemenoa.

        Sitäpaitsi, ei täällä kukaan ole ilkeillyt odottamisesta vaan pelkästään homeopatiasta, eikä silloinkaan ole ilkeilty.

        meikäläistä


    • Arnika

      Sinulle onnittelut vauvauutisista todella hienoa
      että hakeuduit homeopaatille pehmeitä hoitomuotoja haluavalle itse ole jo oman homeopatini kautta hoitanut erilaisia vaivoja välillä isoja välillä pienempiä noin 10v ajan ja hyvin tuloksin
      Valoisaa Joulua onnelliset odottajat

      • onko kukaan

        saanut apua pulsatillasta lapsettomuuteen? Ketjun aloittaja oli käyttänyt sepiaa ja jotain toista. Minä olen saanut samoilla ohjeilla pulsatillaa. Nähtäväksi jää onnistaako. Eka viikko menossa.


      • mielenkiinnosta.......
        onko kukaan kirjoitti:

        saanut apua pulsatillasta lapsettomuuteen? Ketjun aloittaja oli käyttänyt sepiaa ja jotain toista. Minä olen saanut samoilla ohjeilla pulsatillaa. Nähtäväksi jää onnistaako. Eka viikko menossa.

        kuinka kauan olette yrittäneet lasta tähän mennessä?


      • 12543
        mielenkiinnosta....... kirjoitti:

        kuinka kauan olette yrittäneet lasta tähän mennessä?

        että aika kauan!


    • mulle kans

      No , jos tuhkamuna ei saa lapsia, niin lienee tässä asiassa homeopaatti voi auttaa. Tosin siihen käy yhtä hyvin kuka tahansa mies.
      Kokeile ensi kerralla vaikka postinkantajaa taikka talonmiestä.

    • Apuja

      Kuka oli homeopaatti, haluaisin suosituksen luotettavasta homeopaatista

    • keinosiementäjät

      Tollo, etkö sinä ymmärrä, kuinka tullaan homeopaattisesti raskaaksi: Sperman siittiöitä laimennetaan niin paljon, että spermassa ei ole yhtään siittiöitä. Silloin niiden sielu ja vaikutus vahvistuvat!!!

      • TautinimikkeenäTyhmyys

        Sensuurin ja sabotoinnin avulla vaihtoehtoisia palstoja on tuhottu jo useat vuodet. Kerta kerralta tyhmemmäksi touhu tuntuu muuttuvan. Joillekin tästä maksetaan ja toiset ihan ilmaiseksi heittäytyvät hölmöiksi. Mikä on sinun motiivisi vai pääsikö jo vuosien saatossa unohtumaan?


      • Lääkäriportaali
        TautinimikkeenäTyhmyys kirjoitti:

        Sensuurin ja sabotoinnin avulla vaihtoehtoisia palstoja on tuhottu jo useat vuodet. Kerta kerralta tyhmemmäksi touhu tuntuu muuttuvan. Joillekin tästä maksetaan ja toiset ihan ilmaiseksi heittäytyvät hölmöiksi. Mikä on sinun motiivisi vai pääsikö jo vuosien saatossa unohtumaan?

        Etkö sinä Pölhökustaa tiedä, että raskaaksi tulemiseen tarvitaan spermaa? Homeopaattien laimentamisen jälkeen jäljellä ei ole lainkaan spermaa tai siittiöitä?


      • Mieshomeopaatti
        Lääkäriportaali kirjoitti:

        Etkö sinä Pölhökustaa tiedä, että raskaaksi tulemiseen tarvitaan spermaa? Homeopaattien laimentamisen jälkeen jäljellä ei ole lainkaan spermaa tai siittiöitä?

        Ei homeopaatin sperma ole laimennettua, vaan täyttä tavaraa.
        Sinä olet se PÖLHÖKUSTAA!


      • Kainuunkello

        Silloin se ei ole homeopatiaa. Katso Wikipedia, homeopatia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe