Ongelmana on kuvan "symmetrisyyden" säätö.
Piirrettäessä esimerkiksi isohko säännöllinen ympyrä ruudulle, se näyttää olevan jonkinverran soikio.
Televisioissahan olen joskus säätänyt vastaavaa asiaa testikuvan avulla.
Tässä näytössä on vain englannin kieliset ohjeet, enkä oikei kokeilemallakaan ole vielä osanut säätää kuvaa "symmetriseksi".
Olisiko kellään kokemuksia ko. säädöstä, sekä vinkkejä siitä miten se tehdään?
Kiito mahd. neuvoista!
BenQ-näytön säätö.
4
1533
Vastaukset
Saat viiden pisteen vihjeen: BenQ-näyttöjä on sekä 16:9 että 16:10 -kuvasuhteella. :)
- bing bong
Niin onko mallisi BenQ E2200HD vai onko se HDA.
Oletko asentanut näytön ajurit jotka tulee cd levyllä ? Ainakin philipsi vaati uuden näytön ajurin että optimi säädöt sai käyttöön ja kuva parani pirusti.
Niin jos sulla toi hdmi malli (HD) niin kerro mulle onko siinä kaksi sisäänmenoa hdmi ja vga. Mietiskelin tuossa voiko siihen kytkeä kaksi laitetta saman aikaisesti (tietokone vga ja xbox360 hdmi) jolloin ei tarvitsisi irroitella kaapeleita kun vaikka välillä pelaa boxilla mites ?- vastaus-1
Laite ostettu 25.09.2008
Näytön tyyppi on: BenQ G2110WA 21,6" LCD-/TFT
Tuote n:o 1055847
Max resoluutio: 1680 x 1050
Hor.Frequensy (KHz) 31-83 khz Multi- frequensy monitor
Ver.Frequensy (Hz) 55-76 Hz modes within these parameters
Input signal: Analog RGB, 0,7 Volts /-5% positive polarty at 75 ohm input impedance
(ainoastaan VGA-liitin) ei (DVI:tä) eikä muitakaan liittimiä, paitsi verkojohdon liitin.
Ajurit yms. olen ladannut näytön omalta CD:ltä.
Ongelmana on edelleen CAD-piirustusten näyttäminen symmetrisesti.
Vanhalla kuvaputkinäytöllä ei ongelmia tässä mielessä ole. - näytönohjaimen
vastaus-1 kirjoitti:
Laite ostettu 25.09.2008
Näytön tyyppi on: BenQ G2110WA 21,6" LCD-/TFT
Tuote n:o 1055847
Max resoluutio: 1680 x 1050
Hor.Frequensy (KHz) 31-83 khz Multi- frequensy monitor
Ver.Frequensy (Hz) 55-76 Hz modes within these parameters
Input signal: Analog RGB, 0,7 Volts /-5% positive polarty at 75 ohm input impedance
(ainoastaan VGA-liitin) ei (DVI:tä) eikä muitakaan liittimiä, paitsi verkojohdon liitin.
Ajurit yms. olen ladannut näytön omalta CD:ltä.
Ongelmana on edelleen CAD-piirustusten näyttäminen symmetrisesti.
Vanhalla kuvaputkinäytöllä ei ongelmia tässä mielessä ole.resoluutio 1680 x 1050.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646638
- 541985
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441842- 541162
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3481144Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se511095Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141031Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79940Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384928Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14917