Kuinkas moni on sitä mieltä, että ultralämpö ja sähköhoito, joita fysikaalisessa hoidossa annetaan ovat OIKEASTI tehokkaampia, kuin hyvän jäsenkorjaajan(kaikki eivät ole niin hyviä) tai kiropraktikon antama hoito kroonisiin selkävaivoihin, joihin ei löydy varsinaista lääketieteellistä syytä?
fysikaalinen hoito
4
395
Vastaukset
- löytyy
Mitä näillä hoidoilla ajetaan takaa, ja mihin niillä pyritään?
Onko takana muu kuin hoidella sitä kassavirtaa "kotiinpäin", josta lobbarikin jatkuvasti jaksaa muistuttaa puheenvuoroissaan?
Esim. saunan lämpö on paljonkin tehokkaampaa, ja helposti säädeltävääkin kun lämpöhoitoa tarvitaan! - ei apua
Ei ole ollut minulle siitä mitään apua. Eikä tuossa ensimmäisessä vastauksessa kehuttu saunana lämpökään ole eduksi, päin vastoin, vahinkoa aiheuttaa.
- auttaa ettei
Noita hoitoja voi ottaa tavallisen fysikaalisen hoidon päälle. Itselläni ne vähentivät särkylääkkeiden käyttöä.
Fysikaalisen hoidon ("jäsenkorjauksen") jälkeen on vähän aikaa huono olo ja kipuja saattaa olla jopa vuorokauden ajan. Kun otin hoidon jälkeen akupunktiohoitoa/ultraäänihoitoa/lämpöhoitoa ei minun tarvinnut kipulääkkeitä syödä. Hoidot auttoivat palautumaan.- annettin
UKW aina ennen muita käsittelyjä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584