Kesällä olen menossa kielimatkalle Maltalle.Nyt sitten haluaisin jo etukäteen tutustua muihin, jotka sinne ovat menossa. Itse olen St. Juliansissa kolme viikkoa, ja täytän kyseisenä kesänä 15.
Kielimatkalle Maltalle
6
1385
Vastaukset
- malte
se shotti on siel noin 1e
- joonnaaaaa
moi, ite oon menos kans heinäkuussa st.julianssii kolmeks viikkoo :) ja oon kans 15
- lähdössä
Miekin olen lähdössä kielimatkalle St.Julianssiin. Lähden 2.6 kolmeksi viikoksi EF:n kautta. Ketään tulossa samalle?
Mulla on myös synttärit siellä, täytän 16. - kaks tyttöä kotkasta
lähdössä kirjoitti:
Miekin olen lähdössä kielimatkalle St.Julianssiin. Lähden 2.6 kolmeksi viikoksi EF:n kautta. Ketään tulossa samalle?
Mulla on myös synttärit siellä, täytän 16.olemme lähdössä maltalle kielikurssille kesäkuun alussa.mistäpäin te olette? olisi kiva tutustua muihinkin lähtijöihin ennen matkaa. olemme molemmat 15 vuotta.
- löydy
mielikuvitusta ku mennään sinne 300 sadan suomalaisteinin kanssa klubeihin hillumana ja leikkimään nin aikuista. Gozolla kielimatkalla olleena voin sanoa, että se oli oikea mesta viettää kielikurssi, söpöjä italialaiskundeja, ihanat kurssikamut ja mahtimaisemat, beach partyt ei ollu mitään tolkuttomia niinku maltan vaahtobileet ja näin. mitään kieliä siellä st.julianssissa opi ku koko ajan hegialllaan suomiporukan kans.
- :D
aateltii kans kaverin kans lähtä semmoselle 2 1 lomalle, mutta meän äitit ei päästäis vielä ens vuonna :) meki ollaan sit ens kesänä 15. Onko kenelläkää hyviä vinkkejä mite sais äidin suostuteltua? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1236079Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1565613Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka554405Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1023912Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j153879Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle383701Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.673444Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja243054- 2322838
Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12403