Kesällä olen menossa kielimatkalle Maltalle.Nyt sitten haluaisin jo etukäteen tutustua muihin, jotka sinne ovat menossa. Itse olen St. Juliansissa kolme viikkoa, ja täytän kyseisenä kesänä 15.
Kielimatkalle Maltalle
6
1392
Vastaukset
- malte
se shotti on siel noin 1e
- joonnaaaaa
moi, ite oon menos kans heinäkuussa st.julianssii kolmeks viikkoo :) ja oon kans 15
- lähdössä
Miekin olen lähdössä kielimatkalle St.Julianssiin. Lähden 2.6 kolmeksi viikoksi EF:n kautta. Ketään tulossa samalle?
Mulla on myös synttärit siellä, täytän 16. - kaks tyttöä kotkasta
lähdössä kirjoitti:
Miekin olen lähdössä kielimatkalle St.Julianssiin. Lähden 2.6 kolmeksi viikoksi EF:n kautta. Ketään tulossa samalle?
Mulla on myös synttärit siellä, täytän 16.olemme lähdössä maltalle kielikurssille kesäkuun alussa.mistäpäin te olette? olisi kiva tutustua muihinkin lähtijöihin ennen matkaa. olemme molemmat 15 vuotta.
- löydy
mielikuvitusta ku mennään sinne 300 sadan suomalaisteinin kanssa klubeihin hillumana ja leikkimään nin aikuista. Gozolla kielimatkalla olleena voin sanoa, että se oli oikea mesta viettää kielikurssi, söpöjä italialaiskundeja, ihanat kurssikamut ja mahtimaisemat, beach partyt ei ollu mitään tolkuttomia niinku maltan vaahtobileet ja näin. mitään kieliä siellä st.julianssissa opi ku koko ajan hegialllaan suomiporukan kans.
- :D
aateltii kans kaverin kans lähtä semmoselle 2 1 lomalle, mutta meän äitit ei päästäis vielä ens vuonna :) meki ollaan sit ens kesänä 15. Onko kenelläkää hyviä vinkkejä mite sais äidin suostuteltua? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El1266683MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny595806Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.864490NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun984405Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1574221Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.901564- 3871426
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a301315- 811307
Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana
Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?411094