Kesällä olen menossa kielimatkalle Maltalle.Nyt sitten haluaisin jo etukäteen tutustua muihin, jotka sinne ovat menossa. Itse olen St. Juliansissa kolme viikkoa, ja täytän kyseisenä kesänä 15.
Kielimatkalle Maltalle
6
1351
Vastaukset
- malte
se shotti on siel noin 1e
- joonnaaaaa
moi, ite oon menos kans heinäkuussa st.julianssii kolmeks viikkoo :) ja oon kans 15
- lähdössä
Miekin olen lähdössä kielimatkalle St.Julianssiin. Lähden 2.6 kolmeksi viikoksi EF:n kautta. Ketään tulossa samalle?
Mulla on myös synttärit siellä, täytän 16. - kaks tyttöä kotkasta
lähdössä kirjoitti:
Miekin olen lähdössä kielimatkalle St.Julianssiin. Lähden 2.6 kolmeksi viikoksi EF:n kautta. Ketään tulossa samalle?
Mulla on myös synttärit siellä, täytän 16.olemme lähdössä maltalle kielikurssille kesäkuun alussa.mistäpäin te olette? olisi kiva tutustua muihinkin lähtijöihin ennen matkaa. olemme molemmat 15 vuotta.
- löydy
mielikuvitusta ku mennään sinne 300 sadan suomalaisteinin kanssa klubeihin hillumana ja leikkimään nin aikuista. Gozolla kielimatkalla olleena voin sanoa, että se oli oikea mesta viettää kielikurssi, söpöjä italialaiskundeja, ihanat kurssikamut ja mahtimaisemat, beach partyt ei ollu mitään tolkuttomia niinku maltan vaahtobileet ja näin. mitään kieliä siellä st.julianssissa opi ku koko ajan hegialllaan suomiporukan kans.
- :D
aateltii kans kaverin kans lähtä semmoselle 2 1 lomalle, mutta meän äitit ei päästäis vielä ens vuonna :) meki ollaan sit ens kesänä 15. Onko kenelläkää hyviä vinkkejä mite sais äidin suostuteltua? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882