Tommi Läntinen

Kuuntelija.

Olin tässä vasta katsomassa Tompan keikkaa täällä Kokkolassa, ja keikan lopuksi livahdin sisään esiintyjien lämpiöön. Melkein heti kohdalle osui Tomppa, ja siitäkös meteli syttyi kun pyysin vaivaista kuvaa. Läntinen huusi: ULOS, SÄ ET KUULU TÄNNE, ULOS ULOS! Ja oli sen näkönen ku olis perseelle ammuttu. Että ompa tosi mukavan tuntunen muusikko tuo Tomppa, liekö raskas päivä takana :b Onko muilla hänestä tällaista kokemusta??

13

4079

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • esiintyi em.

      Olipa portugalin aurinko turvottanu ja mies pöhöttyny kuin jouluporsaat. ja vanhat levyt soivat.ei kiitos enää..

    • ahvenainen

      olin tuossa juuri kuuntelijan työpaikalla. kun huomasin että hän meni vessaan livahdin perässä ja kuuntelija raivostui aivan silmittömästi vaikka vain yhden kuvan olisin ottanut...

      Esiintyjien takahuone on privaatti paikka minne kellään ei ole asiaa ilman lupaa varsinkaan kameran kanssa.

      toivottavasti sinut poistettiin keikkapaikalta välittömästi

      • joo....

        Ei se ihan noinkaan mene, jos asiallisesti menee pyytämään kuvaa tai nimmaria, niin monesti sen myös saa, vaikka menee takahuoneeseen. Joissakin baareissa ainakin näin on, ja vaikka esiintyjällä olis kuinka huono päivä tai se aika kuusta, voi hän esittää asiallisesti sen kieltäytymisensäkin.

        Ei se Tomppakaan mikään messias sentäs oo.

        " toivottavasti sinut poistettiin keikkapaikalta välittömästi"

        Perustele tuo lauseesi. Kyseessä oli baari, ei mikään konserttisali. Miksi pitäisi poistaa keikkapaikalta, kun koko keikka oli jo loppunut?

        Ja sitä paitsi, ap. ei mennyt sinne esiityjien takahuoneeseen asti, vaan käytävälle, jossa laskeva tähti tuli sormi ojossa vastaan. ( näin tilanteen itsekin ).

        Ap tietää kuka kirjottaa :)

        Turhaan puolustelet artistin töykeää käytöstä. Joku roti niidenkin käyttäytymisellä, tollasella töykeilyllä ei tule muuta kuin ns. faneille paha mieli.


      • ajatusta taas kehiin
        joo.... kirjoitti:

        Ei se ihan noinkaan mene, jos asiallisesti menee pyytämään kuvaa tai nimmaria, niin monesti sen myös saa, vaikka menee takahuoneeseen. Joissakin baareissa ainakin näin on, ja vaikka esiintyjällä olis kuinka huono päivä tai se aika kuusta, voi hän esittää asiallisesti sen kieltäytymisensäkin.

        Ei se Tomppakaan mikään messias sentäs oo.

        " toivottavasti sinut poistettiin keikkapaikalta välittömästi"

        Perustele tuo lauseesi. Kyseessä oli baari, ei mikään konserttisali. Miksi pitäisi poistaa keikkapaikalta, kun koko keikka oli jo loppunut?

        Ja sitä paitsi, ap. ei mennyt sinne esiityjien takahuoneeseen asti, vaan käytävälle, jossa laskeva tähti tuli sormi ojossa vastaan. ( näin tilanteen itsekin ).

        Ap tietää kuka kirjottaa :)

        Turhaan puolustelet artistin töykeää käytöstä. Joku roti niidenkin käyttäytymisellä, tollasella töykeilyllä ei tule muuta kuin ns. faneille paha mieli.

        Sinne takahuoneeseen EI mennä luvatta, ei sen enempää asiallisesti kuin epäasiallisestikaan!
        Eihän myymälöiden, kampaamoiden tai muidenkaan työpaikkojen henkilökunnan taukotiloihin asiakkaat marssi noin vain!
        Ja tämän alan ihmiset eivät ole mikänän poikkeus; TYÖTÄ hekin siellä ovat tekemässä.

        Se, jos joku artisti sen hyväksyy, niin se on hänen ongelmansa, mutta se EI tarkoita sitä, että takahuoneisiin paukkaminen olisi yleisesti hyväksyttävää käytöstä! Artistilla on oikeus heittää sieltä ylimääräinen väki pihalle!

        Olen ollut säestämässä useita nimiartisteja ja niissä takahuoneissa mukana olleen kokemuksella puhun...


    • Rock 24/7

      Länällä on vaan aina ollut tuollainen "pääni on täynnä kusta, koska olen kuuluisa" -asenne. Saimme kaverin kanssa sen suuttumaan Boycottin keikalla suorassa radiolähetyksessä joskus kasariluvun loppupuolella...äijä veti herneen nenään kun pyysimme soittamaan My Sharonaa, eikä oikein olisi coveri kingille maistunut...huusi vain, jotta "turpa kiinni!" Hähäh...ei ole näköjään asenne muuttunut niistä ajoista.

    • Merja K.

      Olen nähnyt Tommi Läntisen 16.7.2007 Kokkolassa ja oli suorastaan töykeä minua kohtaan, kun ei suostunut keikkansa jälkeen yhteiskuvaan kanssani, vaikka nätisti häneltä pyysin.Sain todella pahan mielen Tommin tylystä ja töykeästä käytöksestä ja en ole sen koommin käynyt hänen keikoillaan.Taitaa fanit kaikkota tuollaisen tylyn ja töykeän muusikon myötä.Eipä tee enää mieli mennä Tommin keikoille. Sanoin 17.7.07 Kaj Stenmannille aamiaisella Kokkolassa Tommin tylystä käytöksestä ja totesi siihen, että Tommilla on ollut huono päivä.

    • oikeus yksityisyyteen

      Julkisuuden henkilöillä, jopa artisteilla,
      heidän niin halutessaan, on oikeus "henkilökunnan tiloihin", jonne ei ole ulkopuolisilla asiaa.

    • ..,..

      "keikan jälkeen livahdin esiintyjien lämpiöön" Vituttais muakin jos livahtaisit vaikka perjantaina kun on duunit ohi mun työpukkariin ja alkaisit heilua jonkun kameran kanssa, todennäköisesti kävisin ylle. Mun mielestä iso T hoiti hommat kohtalaisen hyvin. Älä täällä itke, mene tekeen toi sama vaikka Anna Abreun keikan jälkeen ja laske sit järkkäreiden määrä ketä hapettaa sua ja tuu sit tänne ilmoittamaan.

      Jos on joku alue varattu esiintyjille niin silloin pitäis jo ymmärtää olla menemättä sinne. Eri asia jos Tomppa olis tullut keikan jälkeen baariin heilumaan, sit se olis vapaata riistaa.

      Mitä jos siellä takahuoneessa oli joku operaatio meneillään? Vaikka perseeseen juuttuneen rumpukapulan poisto kitaristista ikävän tapaturman jälkeen, tuskin ketään haluaa kameroita sinne...

    • Livahdit??

      Ei takahuoneeseen saa mennä ilman artistien lupaa, se on heidän rauhoittumis mesta. He kyllä tulevat sieltä ihmisten ilmoille hetkisen päästä jos ovat sillä tuulella. Mutta sinne ei todellakaan saa livahdella ilman lupaa. Ei kenenkään takahuoneeseen!! Sen takia varmaan sait huudot.
      Ja mitä Tommiin tulee, hän on erittäin valoisa ihminen, mutta kyllähän hänkin joskus hermostuu.

    • Anz

      Eihän bäkkärin voi ulkopuolinen mennä. Olisit ottanut kuvia keikan aikana. Ensi kerralla parempi onni!

      • Tommi on

        Tommi Läntinen on narsisti


    • R.O.C.K

      AINUT POSITIIVINEN ASIA LÄNTISEN KEIKOILLA (OLIX JOTAI V.2005?) OLI VIERAILEVA TÄHTI (KITARISTI) > E R I K VA L K A M A. SAI JOTAIN ILMETTÄ KEIKOILLE > LAULAA JA SOITTAA NÄTISTI.

    • Anonyymi

      Pelottavan näkönen ruma läntinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5424
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2406
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1937
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1638
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe