Suuntanumeron tunnistus.

Cee cee

Tunnistaako kukaan tuota suuntanumeroa?
3786 viittaa 06 telealueelle, mutta erikoiselta vaikuttaa tuo alku.

12

5903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • telealan guru

      Tuo numero ei ole pohjanmaalle..

      378 on San Marinon suuntanumero. Seuraava numero (6) tarkoittaa, että kyse on kännykkäliittymästä, tarkemmin sanottuna se on San Marino Telecomin numero.

      Lisäkysymyksiä? Autan toki.

      • Pasi

        Kaksi kertaa on minulle soitettu siis san marinosta häläri3 ja 6.12, puhelin soi kerran ja lakkaa.

        Numerot ovat 37866321910 ja 37866321925

        Varmaan tulee 10000 Euron lasku jos soittaa takaisin noihin numeroihin.


      • Cee Cee
        Pasi kirjoitti:

        Kaksi kertaa on minulle soitettu siis san marinosta häläri3 ja 6.12, puhelin soi kerran ja lakkaa.

        Numerot ovat 37866321910 ja 37866321925

        Varmaan tulee 10000 Euron lasku jos soittaa takaisin noihin numeroihin.

        Mulle tuli (Saunalahteen) 4. 12 numerosta 37866321919 joten ei tämä sattumaa ole.
        Mutta onkohan organisoitu suomesta tämä toiminta?
        Mitäs kokemuksia gurulla on vastaavanlaisista häläreistä ja varsinkin jos on vastattu.

        Pari vuotta sitten tiedustelin Soneralta puh. laskussani ollutta mystistä yksittäistä 10€ veloitusta, eipä antanut operaattori mitään tietoja minne maksu menee ja miksi! paitsi kirjallisen valituksen kautta joka sekin olisi ollut maksullinen, ainakin kympin siitäkin olisi saanut pulittaa.
        Jos rahan leipominen puhelimella on noin helppoa niin itse olen ainakin väärällä alalla, saatana.


      • hetkonen00
        Pasi kirjoitti:

        Kaksi kertaa on minulle soitettu siis san marinosta häläri3 ja 6.12, puhelin soi kerran ja lakkaa.

        Numerot ovat 37866321910 ja 37866321925

        Varmaan tulee 10000 Euron lasku jos soittaa takaisin noihin numeroihin.

        no mulle on kans tänään joku soitellut tollasesta numerosta, 2 vikaa numeroo on vaan eri! onneks en vastannu! mikä tää juttu on?????


      • Pasi

      • erehtynyt soittamaan

        minä sain hiljattain samanlaisen soiton numerosta 37866321910. Harmi, että ehdin siihen soittaa! Tuleekohan iso puhelinlasku vai otanko yhteyttä poliisiin?


      • erehtynyt soittamaan
        erehtynyt soittamaan kirjoitti:

        minä sain hiljattain samanlaisen soiton numerosta 37866321910. Harmi, että ehdin siihen soittaa! Tuleekohan iso puhelinlasku vai otanko yhteyttä poliisiin?

        soitin Saunalahdelle ja selvisi että minulle ei onneksi tullut kuin 0,25 euron veloitus ko. soitosta. Helpottunut olo!!!

        Mutta Aina kannattaa välttää soittamista outoihin numeroihin. Jos joku sinua todella tavoittelee, niin kyllä hän soittaa varmaa uudestaan...


      • raipe

    • edes suomalainen

      numero. Suomen suuntanumero on 358 eikä 378! Vai sattuiko kenties sulle kirjoitusvihree?

      • tässäkin avauksessa

        Heti tokassa viestissä on selvennystä. Ei ollut kirjoitusvirhe.

        Se on joku viihdelinjan numero, "Are you looking man or woman"


    • goldfieldd

      olipas kiva herätä kesken unien kun tuli puhelu 378 alkusesta numerosta klo 03.55, en kerenny vastaan ku hälyytti vain pari kertaa. katoin nyt aamula netistä ja löyty aika paljon juttua samasta aiheesta, se on joku san marinolainen seuralaispalvelu tms ja yrittävät saaha ihmiset soittaan takas siihen nroon. aika laajaa toimintaa kun ihmiset ympäri eurooppaa(ja jopa afrikkaa) myöten ihmettelävät samanlaisia puheluita. levinny suomeen ilmeisesti loppuvuodesta 2008 ja näitä tapauksia on ollu mm etelä-euroopassa heinä-elokuusta2008 lähtien..

      numeron ovat saaneet varmaan apinat.fi sivustolta johon olen rekisteröityny n. kuukausi sitten...

      • huijaamaan

        Samoin soitti myös minulle la päivällä. olin jo soittaa takaisin, mutta onneksi vilkaisin tarkemmin numeroa ( 378 66321910) ja jätin soittamati!
        Numeroni on täysin salainen eikä varmasti missään listoilla, joten oletan soiton olevan vain sattumalta kohdalleni osunut.
        Kuten useasti on jo täälläkin sanottu, älkää soittako muihin kuin kotimaan ( 358 alkuisiin) numeroihin takaisin. Varsinkin tuollaisiin, jotka soi vaan sen verta, että numero jää näyttöön. Tai ainakin varmistakaa mistä soitto tulee. Jos asiaa on, niin kyllä sieltä soitetaan takaisin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe