Tunnistaako kukaan tuota suuntanumeroa?
3786 viittaa 06 telealueelle, mutta erikoiselta vaikuttaa tuo alku.
Suuntanumeron tunnistus.
12
5915
Vastaukset
- telealan guru
Tuo numero ei ole pohjanmaalle..
378 on San Marinon suuntanumero. Seuraava numero (6) tarkoittaa, että kyse on kännykkäliittymästä, tarkemmin sanottuna se on San Marino Telecomin numero.
Lisäkysymyksiä? Autan toki.- Pasi
Kaksi kertaa on minulle soitettu siis san marinosta häläri3 ja 6.12, puhelin soi kerran ja lakkaa.
Numerot ovat 37866321910 ja 37866321925
Varmaan tulee 10000 Euron lasku jos soittaa takaisin noihin numeroihin. - Cee Cee
Pasi kirjoitti:
Kaksi kertaa on minulle soitettu siis san marinosta häläri3 ja 6.12, puhelin soi kerran ja lakkaa.
Varmaan tulee 10000 Euron lasku jos soittaa takaisin noihin numeroihin.Mulle tuli (Saunalahteen) 4. 12 numerosta 37866321919 joten ei tämä sattumaa ole.
Mutta onkohan organisoitu suomesta tämä toiminta?
Mitäs kokemuksia gurulla on vastaavanlaisista häläreistä ja varsinkin jos on vastattu.
Pari vuotta sitten tiedustelin Soneralta puh. laskussani ollutta mystistä yksittäistä 10€ veloitusta, eipä antanut operaattori mitään tietoja minne maksu menee ja miksi! paitsi kirjallisen valituksen kautta joka sekin olisi ollut maksullinen, ainakin kympin siitäkin olisi saanut pulittaa.
Jos rahan leipominen puhelimella on noin helppoa niin itse olen ainakin väärällä alalla, saatana. - hetkonen00
Pasi kirjoitti:
Varmaan tulee 10000 Euron lasku jos soittaa takaisin noihin numeroihin.no mulle on kans tänään joku soitellut tollasesta numerosta, 2 vikaa numeroo on vaan eri! onneks en vastannu! mikä tää juttu on?????
- Pasi
hetkonen00 kirjoitti:
no mulle on kans tänään joku soitellut tollasesta numerosta, 2 vikaa numeroo on vaan eri! onneks en vastannu! mikä tää juttu on?????
Tuolla saitilla on infoa numeroista, joita on useampia eri loppuja.
http://whocallsme.com/Phone-Number.aspx/37866321910#pTo-TBRIckABeVAjLJzacBw - erehtynyt soittamaan
minä sain hiljattain samanlaisen soiton numerosta 37866321910. Harmi, että ehdin siihen soittaa! Tuleekohan iso puhelinlasku vai otanko yhteyttä poliisiin?
- erehtynyt soittamaan
erehtynyt soittamaan kirjoitti:
minä sain hiljattain samanlaisen soiton numerosta 37866321910. Harmi, että ehdin siihen soittaa! Tuleekohan iso puhelinlasku vai otanko yhteyttä poliisiin?
soitin Saunalahdelle ja selvisi että minulle ei onneksi tullut kuin 0,25 euron veloitus ko. soitosta. Helpottunut olo!!!
Mutta Aina kannattaa välttää soittamista outoihin numeroihin. Jos joku sinua todella tavoittelee, niin kyllä hän soittaa varmaa uudestaan... - raipe
Pasi kirjoitti:
Tuolla saitilla on infoa numeroista, joita on useampia eri loppuja.
http://whocallsme.com/Phone-Number.aspx/37866321910#pTo-TBRIckABeVAjLJzacBwsain 19.1.2009 klo 19.53 puhelun 37866321910 numerosta. mikäs tää juttu oikein on ??
- edes suomalainen
numero. Suomen suuntanumero on 358 eikä 378! Vai sattuiko kenties sulle kirjoitusvihree?
- tässäkin avauksessa
Heti tokassa viestissä on selvennystä. Ei ollut kirjoitusvirhe.
Se on joku viihdelinjan numero, "Are you looking man or woman"
- goldfieldd
olipas kiva herätä kesken unien kun tuli puhelu 378 alkusesta numerosta klo 03.55, en kerenny vastaan ku hälyytti vain pari kertaa. katoin nyt aamula netistä ja löyty aika paljon juttua samasta aiheesta, se on joku san marinolainen seuralaispalvelu tms ja yrittävät saaha ihmiset soittaan takas siihen nroon. aika laajaa toimintaa kun ihmiset ympäri eurooppaa(ja jopa afrikkaa) myöten ihmettelävät samanlaisia puheluita. levinny suomeen ilmeisesti loppuvuodesta 2008 ja näitä tapauksia on ollu mm etelä-euroopassa heinä-elokuusta2008 lähtien..
numeron ovat saaneet varmaan apinat.fi sivustolta johon olen rekisteröityny n. kuukausi sitten...- huijaamaan
Samoin soitti myös minulle la päivällä. olin jo soittaa takaisin, mutta onneksi vilkaisin tarkemmin numeroa ( 378 66321910) ja jätin soittamati!
Numeroni on täysin salainen eikä varmasti missään listoilla, joten oletan soiton olevan vain sattumalta kohdalleni osunut.
Kuten useasti on jo täälläkin sanottu, älkää soittako muihin kuin kotimaan ( 358 alkuisiin) numeroihin takaisin. Varsinkin tuollaisiin, jotka soi vaan sen verta, että numero jää näyttöön. Tai ainakin varmistakaa mistä soitto tulee. Jos asiaa on, niin kyllä sieltä soitetaan takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 856294
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303783törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283140Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691696- 331388
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46949Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11946Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11870- 42849