Mie olen eronnut vuosia sitten ja viimeisestä vakavammasta suhteesta on jo pari vuotta, APUA! Ikää on 54 ja elämää pitäisi olla myös edessä, mutta nyt tuntuu siltä, että vuosien myötä on mennyt hukkaan kamalan paljon hyvää, täysin käyttämätöntä rakkautta ja hellyyttä, joka päivä jää vielä lisää... Joten mistä mahtaisi löytyä se Hän Isolla Hoolla, vai joko toivo on turhaa? Onko kaikki tän ikäiset kunnon miehet jo kuolleita tai varattuja?
Kertokaapa joku, miten ja missä se onni kohtaa, vai uhkaako tosiaan pystyyn kuivuminen ja yksinäinen vanhuus??? :)
Uhkaako siulla jäädä..
43
2117
Vastaukset
- treffipalstaa
ei täällä ole vapaita ihmisiä.
- treffipalstallakaan ole
Vaiokka siellä seuraa moni hakee mutta heillä kuitenkin on jo joku, ei ne yksinäisiä ole ei puletkaan,kunhan kokeilevat josko jonkinlainen salarakas löytyisi.
Minä en edes usko että siellä olisi kukaan oikeasti kumppania etsimässä. - Kyk-looppi
treffipalstallakaan ole kirjoitti:
Vaiokka siellä seuraa moni hakee mutta heillä kuitenkin on jo joku, ei ne yksinäisiä ole ei puletkaan,kunhan kokeilevat josko jonkinlainen salarakas löytyisi.
Minä en edes usko että siellä olisi kukaan oikeasti kumppania etsimässä.Kyllä suositeltavampaa on "altistaa" itseään ihan perinteisin tavoin, toi netti-reffailu vie aikaa ja on muutenkin puuduttavaa.
Mutta saattaa sieltä löytää jotain ihan oikeesti kestävää ja hyvää, ainakin niin oon kuullut :) - ja huomannut
Kyk-looppi kirjoitti:
Kyllä suositeltavampaa on "altistaa" itseään ihan perinteisin tavoin, toi netti-reffailu vie aikaa ja on muutenkin puuduttavaa.
Mutta saattaa sieltä löytää jotain ihan oikeesti kestävää ja hyvää, ainakin niin oon kuullut :)miten turhaa on siellä pyöriä.
Naiset hakee liikunnallista,raitista,komeaa,varakastakin jne.
Kaikkea sellaista mitä ei kenessäkään yhdessä paketissa ole ja jos olisikin niin silloin siinä on jokin vika jos vielä 50v,vapaana on ettei kenellekkään ole kelvannut. - Kyk-looppi
ja huomannut kirjoitti:
miten turhaa on siellä pyöriä.
Naiset hakee liikunnallista,raitista,komeaa,varakastakin jne.
Kaikkea sellaista mitä ei kenessäkään yhdessä paketissa ole ja jos olisikin niin silloin siinä on jokin vika jos vielä 50v,vapaana on ettei kenellekkään ole kelvannut.Aika paljon on sellassia hakuja että "on katseltu liikaa kauniita ja rohkeita" :)
Ite ollaan ku "seinästä" mutta haku on joku tarunhohtoinen kuvitelma.
Mutta toki jokainen saa hakea mitä haluaa, itekkään en oo mistään kotosin vaan kyllä sen naisen pitäs olla sitten aika upee kaikin puolin :D
Eli sinkkuus jatkuu.ja jatkuu... :)
Niin ja "ongelmahan" on molemmin päin, ei vaan että naisilla olis tollassia hakuja.
- Tummakutri Kaarina
Täytän viisikymmentäkolme kohta. Jos menen ystävättärieni kanssa tanssimaan niin aina on seuraa tyrkyllä ja mukaan vonkaajia. En tarvitse kuin tanssiseuraa sillä olen naimisissa. Ystävättäreni ovatkin leikillisesti kiusotelleet minua, että mikä siinä on kun meitä sinkkuja ei miehet huomaa, mutta sinä vedät heitä kuin kärpäspaperi. Mieheni sanoi, että se on minun ulkonäköni, pukeutumiseni ja keskustelutaitoni sekä, että olen naisellinen nainen.
- on niin jo miesten
kiusaamia ja härnätty moneen kertaan että nille on jäänyt se kiukkuinen pysyvä olemus.
- kutriina : )
Joo, kyllä on aina seuraa tyrkyllä ja mukaan vonkaajia. Ja etunenässä just naimisissa olevia miehiä. Ovat kaikkein pahimpia tyrkkyjä.
En tiedä ovatko vapaat miehet sitten arempia ja jännittävät enemmän, kun he etsivät sitä elämänkumppania. Varatut miehet etsivät yhdenillan hupia tai pitempiaikaista syrjähyppyä, mutta heillä on jo vakikumppani valmiina, joten ei tarvitse pingottaa ja yrittää tehdä hirveän suurta vaikutusta.
Joskus tekis, toisinaan taas ei ..... ;) - varattua,
kutriina : ) kirjoitti:
Joo, kyllä on aina seuraa tyrkyllä ja mukaan vonkaajia. Ja etunenässä just naimisissa olevia miehiä. Ovat kaikkein pahimpia tyrkkyjä.
En tiedä ovatko vapaat miehet sitten arempia ja jännittävät enemmän, kun he etsivät sitä elämänkumppania. Varatut miehet etsivät yhdenillan hupia tai pitempiaikaista syrjähyppyä, mutta heillä on jo vakikumppani valmiina, joten ei tarvitse pingottaa ja yrittää tehdä hirveän suurta vaikutusta.
Joskus tekis, toisinaan taas ei ..... ;)mikä parempi vaihtoehto. Ei tule jälkipuheita.
Johan miehetkin se älyävät. - Tummakutri Katriina
kutriina : ) kirjoitti:
Joskus tekis, toisinaan taas ei ..... ;)Koska en ole etsimässä kumppania vaan pitämässä pientä hauskaa, olen kai kivaa seuraa välitön enkä jännittele turhaan. Miehet tykkäävät siitä ja rentoutuvat seurassani. Jos kaksi jäykkää tanssii tangoa se on jäykkätankoa ja aamulla on illasta muistona vain kipeät jäykät jäsenet.
- Heikunkeikku
....funtsin päivänä kahtena.
Olen tarkka raha-asioissa ja muissa jutskareissa. Kaikissa, paitsi nukkumaanmeno ajoista.
Olisi todellakin haaskausta haaskata kaiken sen Rakkauden, Hyvyyden, Ihanuuden, Sulomieleni jonnekin ties minne pöheikköön.
Niinpä olen varastoinut kaiken ja joka päivä varastoin lisää. Siis jos kehtaisin sanoa totuuden, vai sanonko, no sait ylipuhuttua, sanon sitten, että mulla on aivan Älyttömän, ÄLYTTÖMÄN, Ä L Y T T Ö M Ä N paljon rakkautta kerättynä Rakkauspussiini. :))
Oottelen vaan sitä Oikiaa miestä. Juuri Mulle tarkotettua.
Mikä ONNI hänelle, hän tulee saamaan valtaisan määrän rakkautta. Pölläytän sen koko pussin sen ihimisen naamaan. Ja se on siinä sitte.
Koko elämäksi riittävä mies. Munmunmunmun :))- enm
-Varmaan melkoinen yllätys jollekin saada se koko säkillinen rakkautta niskaansa kerralla, varottamatta...
Tai sitten ei... - Hömppähullu Joulupukki
suruista tehty ?
Ei kai elämäsi vain ole pelkkää pianonsoittoa?
Olisko tanssittavakin välillä?
Ei muuta kuin reiphaasti tietsikka nurkkaan, ja pianonkansi vähäksi aikaa kiinni, ja sinne, missä on muutakin elämää.
Minä olen kylläkin tehnyt ihan toisinpäin, kun halusin pois "kiireellisestä" oravanpyörästä.
Minun oli kyllä helppokin tehdä moinen ratkaisu, kun se oli yhteinen päätös. Toisen toivomus vastasi omaa haluani.
Mie olen vaan. Enkä tanssi pakosta. Soittoa kyllä kuuntelen. Mie piän musiikista, varsinkin livenä.
Ihiminen on sellainen, ettei se taho uskaltaa astua ulos, ns. tutusta ja turvallisesta vaikka ymmärtäisikin sen olevan itteään kohtaan väärin.
Siellä se sinunkin onni oottaa, kun vain höllennät hiemän tuota tarkhuutta muisa, ko raha-asioissa. Nukkumaanhan sinä et sitten enää jouvakkaan, tai et halua senkäänvertaa.
Iloiseltahan sinä vaikutat, ei luulisi sinula olevan seurasta pulaa.
Eikö kukaan ole osanut vielä nykästä siitä oikiasta narusta, missä se päävoitto on.
Ennen oli sellaisia onnennarupelejä markkinoilla.
Jospa sinä et ole itse vielä sitä oikeaa narua löytäny.
Jomsin kumsin, kyllä se löytyy jos on löytyäkseen.
Voi olla, että se on jonakinpäivänä siinä pianojakkaralla sinua oottomasssa.
Nyt se sitten on löytynyt se rakkauspakkauskin, kun sinä tunnustit sen olevan itelläs.
Älähän jemmaile sitä. Sitä on moni ettiny.
Ei sitä ihan täysin onnelinen ole kukhaan koskhaan, aina on unelmia jostain. - Heikunkeikku
Hömppähullu Joulupukki kirjoitti:
suruista tehty ?
Ei kai elämäsi vain ole pelkkää pianonsoittoa?
Olisko tanssittavakin välillä?
Ei muuta kuin reiphaasti tietsikka nurkkaan, ja pianonkansi vähäksi aikaa kiinni, ja sinne, missä on muutakin elämää.
Minä olen kylläkin tehnyt ihan toisinpäin, kun halusin pois "kiireellisestä" oravanpyörästä.
Minun oli kyllä helppokin tehdä moinen ratkaisu, kun se oli yhteinen päätös. Toisen toivomus vastasi omaa haluani.
Mie olen vaan. Enkä tanssi pakosta. Soittoa kyllä kuuntelen. Mie piän musiikista, varsinkin livenä.
Ihiminen on sellainen, ettei se taho uskaltaa astua ulos, ns. tutusta ja turvallisesta vaikka ymmärtäisikin sen olevan itteään kohtaan väärin.
Siellä se sinunkin onni oottaa, kun vain höllennät hiemän tuota tarkhuutta muisa, ko raha-asioissa. Nukkumaanhan sinä et sitten enää jouvakkaan, tai et halua senkäänvertaa.
Iloiseltahan sinä vaikutat, ei luulisi sinula olevan seurasta pulaa.
Eikö kukaan ole osanut vielä nykästä siitä oikiasta narusta, missä se päävoitto on.
Ennen oli sellaisia onnennarupelejä markkinoilla.
Jospa sinä et ole itse vielä sitä oikeaa narua löytäny.
Jomsin kumsin, kyllä se löytyy jos on löytyäkseen.
Voi olla, että se on jonakinpäivänä siinä pianojakkaralla sinua oottomasssa.
Nyt se sitten on löytynyt se rakkauspakkauskin, kun sinä tunnustit sen olevan itelläs.
Älähän jemmaile sitä. Sitä on moni ettiny.
Ei sitä ihan täysin onnelinen ole kukhaan koskhaan, aina on unelmia jostain.Soittoni ei ole suruista tehty. Ja elämäni ei ole pelkkää pianonsoittoa. Kotona soitan harvoin. Työssä tulee soitettua monta tuntia, niin eipä sitä sitten enää kotona halua.
Silloin tällöin soitan äidilleni. Ja yks ystävä haluaa, että säestän hänen lauluaan.
Kun poika tulee Helsingistä, niin hänelle soitan, mutta silloin jotakin "pöllöä" ex tempore, improvisointia, päästä keksittyä hullutusta. Välillä poika soittaa saksofonillaan omia juttujaan mun soiton lomaan. Ihan lapsellista leikkiä. Parasta siinä on nauru :)))
Rakastan tanssimista. Siis ihan oikeeta tanssimista, elämän tanssin lisäksi.
Seurasta pulaako? Yks asia on se, että en halua tilapäisiä suhteita. Kyllä sen äkkiä äkkää, että mies ei ole mun tyyppiä jne... jos tulevat "yrittelemään". Mitäs semmosten kans sitten mihinkään ryhtyy, kun tietää, ettei tule koskaan kolahtamaan.
Unelmia on aina oltava. Onhan niitä minulla. Niitäkin ihan säkkikaupalla. Voisin mennä kirpputorille niitä myymään. Halavalla :)
Tänään vapaapäivä. Oon pessyt kaikki matot. Tulipahan ruista ranteeseen, senverran raskaita olivat. Hyvä mieli nyt :))) - Meriläinen
Heikunkeikku kirjoitti:
Soittoni ei ole suruista tehty. Ja elämäni ei ole pelkkää pianonsoittoa. Kotona soitan harvoin. Työssä tulee soitettua monta tuntia, niin eipä sitä sitten enää kotona halua.
Silloin tällöin soitan äidilleni. Ja yks ystävä haluaa, että säestän hänen lauluaan.
Kun poika tulee Helsingistä, niin hänelle soitan, mutta silloin jotakin "pöllöä" ex tempore, improvisointia, päästä keksittyä hullutusta. Välillä poika soittaa saksofonillaan omia juttujaan mun soiton lomaan. Ihan lapsellista leikkiä. Parasta siinä on nauru :)))
Seurasta pulaako? Yks asia on se, että en halua tilapäisiä suhteita. Kyllä sen äkkiä äkkää, että mies ei ole mun tyyppiä jne... jos tulevat "yrittelemään". Mitäs semmosten kans sitten mihinkään ryhtyy, kun tietää, ettei tule koskaan kolahtamaan.
Unelmia on aina oltava. Onhan niitä minulla. Niitäkin ihan säkkikaupalla. Voisin mennä kirpputorille niitä myymään. Halavalla :)
Tänään vapaapäivä. Oon pessyt kaikki matot. Tulipahan ruista ranteeseen, senverran raskaita olivat. Hyvä mieli nyt :)))Kumman samanlaisia on sun aatokset.
Kun nyt näitä on pohdittu täällä useammassa ketjussa niin tänäänkin kaupassa käydessäni mietiskelin sitä kummallisuutta että:
Vastaan tuli saman talon yksinäinen, raitis tansseissa käyvä mies joka on minua sillä silmällä katsonut siitä asti kun taloon muutin kohta neljä vuotta, miksi en minä voi tuntea samoin häntä kohtaan?
Kun hän astuu eteeni huomaan kaksi vaivihkaista askelta taaksepäin ottavani.
Miksi hän ei ole löytänyt ihmistä elämäänsä kun sitä kuitenkin niin kovin toivoo.
Ja tilapäisiä suhteitahan olisi pilvin pimein vapaita ja varattuja mutta ei kiinnosta.
Täytyy todella kolahtaa että jaksaisin eli viitsisin alkaa opetella toisen ihmisen tapoja ja niitä omiini jotenkin lomittamaan.
Ihmissuhteet kun ei ole helppoja ja minä vielä niin epäsäännöllistä elämää työni puitteissa elän. Ja entä kun tulee kausi etten halua tavata ketään, niitä on tähän asti tullut ja todennäköistä on että tulee vastakin, se tuo omat ongelmansa.
Olen vaikea persoona mutta jos se oikea vastaani kävelee niin silloin mennään ja lujaa....jonkun aikaa. - Hömppähullu Joulupukki
Heikunkeikku kirjoitti:
Soittoni ei ole suruista tehty. Ja elämäni ei ole pelkkää pianonsoittoa. Kotona soitan harvoin. Työssä tulee soitettua monta tuntia, niin eipä sitä sitten enää kotona halua.
Tänään vapaapäivä. Oon pessyt kaikki matot. Tulipahan ruista ranteeseen, senverran raskaita olivat. Hyvä mieli nyt :)))krantun sorttinen. meiläpäin sanothiin, että krantula kuoharila on vähän töitä.
tuo tietenki oli miespuolisile tarkotettu sanonta.
mutta voishan sen jotenki käntää naistaki koskemhaan jos käyttääpi mielikuvitusta.
Vai että oikhein jammailetta välilä
Kyllä se on ihan lystiä hommaa kuunnellakki.
Meki joskus nuitte oikeithen muusikoitten olema jamhaileet täälä meiläki.
kyllä mullaki soittomia on vaikka mihinkä lähtön, mutta en mie niitä juurikhaan soittaa ossaa, samoinko tuo minun lauluääni pilhaantuu heti ulostulleshaan.
Mutta tanssimhaan mieki olen kovapoika, ollu ainaski. ovat tyäret kehuneekki, ja ovat kysunheet, että olekko sie kamelile sukua, vai onko sulla camel-kengät sattunu jalakhaan, ko sie kulet ihan omia polukujas.
Sittekö mie olen saattanu net poies, niin ovat sanonheet, että tanssita nuita muitaki, etteivät vaan tule katheeliseksi jos sie mua haet koko illan.
Kyllä se kuule kolahtaa sullekki vielä, että kuhumu otassa koko loopuelämän.
meilä pyykäthään kesälä matot järviveelä rannala. mie en ymmärä että mikä vimma seki on.
niin on tehty aina. no omasa rannasa net kyllä peshään, mutta kai se on joku traditio kesälä.
mie pesen vain autojen matot enkä rannasa.
näkkyy olevan vielä semmonenki homma, etä toiset peshään käsin harijan kansa, ja toiset sitte painepesurila. Muta aina mie olen hommasa kastunu, ko on tullu kuivumhaan noston aika.
Mie oisin pienenä halunnu trumpetin, mutta en saanu ko kitaran., niin ei tullu minusta trumbetistia. Oisko tullu muutenkhaan.
Sillon oli se Lil Jörgen Petersen huipula sillä Särkyneen toiveen kadulla. Siitä se johtu vissiinki.
Rattoisaa vapaapäivää vaan, sinne Vaasaan, oliko se oikhein. Kyllä mie senki kaupungin tunnen aika hyvinki. Mulla on tuttuja sieläki.
Mutta jos se ei ollu Vaasa, niin voi mulla siitä huolimattaki olla tuttuja sieläki.
Täällä ei voi olla törmäämättä ihmisiin.
Täällä tuntuu todellakin, että maailma on
miehiä ja naisia täynnä.
Itse en ole koskaan hakenut rakkauden kohdetta
enkä löytänyt sellaista mistää kapakasta.
Jostain niitä vaan tupsahtelee, ehkä olen
liian herkkä rakastumaan ?- Kyk-looppi
Joillain on ihan päin vastoin, siis että on todella vaikee rakastua, jopa ihastua.
Mutta toi asia on miten on, ei sitä vaan voi päättää että nyt rakastun tai että en rakastu. Iltaa vaan taas täältä lakeurelta.
No on teillä likoolla ny haluttavat. Onko sellaasta i k ä v ä ä, kaipuuta ja orootusta. Ihimiset on niin kärsimättömiä usiasti. Menööhän ne nämä päivät aina iltahan yksinki ollees. Se tua ikävä on hämärän sukulaanen ja sillä on useen kyynel poskellansa. Sitten se kattoo aina johonaan kauas, eikä se koskaan kuuntele niinkuun orootus.
Ikävä ahariistaa vaan yksinäästä ihimistä, joukoos se piiloutuu, eikä se liioon naura koskaan. Vaikka on sen kyllä nähty joskuus hymyylevän. Se ei voi sietää valoa ja mielelläänsä se aina menööki varijohon. Aina silloon ku tuloo hilijaanen hämärä se tuloo tuohon ja siitä hämärän hetkestä se pitää oikeen erikoosesti. Sitten se huokaa useen ja seisoo pitkähän ikkunas ja tuijootteloo pimiälle maantielle. Sitä inhoottaa katulyhtyjen kylymän siniinen valo. Soon omien polokujensa kulukija, yksinäänen ja yksin viihtyvä. Kaikkia tätä on ihimisen ikävä. Täs on ollu aikaa miettiä omaa eläämäänsä sen tuhantehen mallihin ja välihin sitä kattoo ittiään sillälaalla hollin päästä ku pohojanmaanpoika morsiantaan. Enkä mä kaikkia hyvää tarvitte, oliiskoos se tua tyytyvääsyys ihimiselle kuitenki se paras kaveri ja pitäähän sitä olla aina elämäs se "jos" sana nykäästävis ainaki sen pahanpaikan tullen. Sitä saa sitten ja puhtahalla omaallatunnoolla ajatella notta, "jos mä sen saisin niin sitten oliis...jne"
Itte oon oppinu elämäs sen notta tulivuorta on turhaa yrittää kahalita ja jos kulukoiralle lyörähän pantakaulahan niin se siinä langanpääs riutuu ja kuoloo pois. "Vapaa mä oon, vapaa jos ken"
terv. me kelellekään keleepaamattomat seppä ja pieni kaikiista rakkahin, minulle kelepaava Tiitu -kani täältä meirään kotoa vaan...seppäpohojanmaalta kirjoitti:
Iltaa vaan taas täältä lakeurelta.
No on teillä likoolla ny haluttavat. Onko sellaasta i k ä v ä ä, kaipuuta ja orootusta. Ihimiset on niin kärsimättömiä usiasti. Menööhän ne nämä päivät aina iltahan yksinki ollees. Se tua ikävä on hämärän sukulaanen ja sillä on useen kyynel poskellansa. Sitten se kattoo aina johonaan kauas, eikä se koskaan kuuntele niinkuun orootus.
Ikävä ahariistaa vaan yksinäästä ihimistä, joukoos se piiloutuu, eikä se liioon naura koskaan. Vaikka on sen kyllä nähty joskuus hymyylevän. Se ei voi sietää valoa ja mielelläänsä se aina menööki varijohon. Aina silloon ku tuloo hilijaanen hämärä se tuloo tuohon ja siitä hämärän hetkestä se pitää oikeen erikoosesti. Sitten se huokaa useen ja seisoo pitkähän ikkunas ja tuijootteloo pimiälle maantielle. Sitä inhoottaa katulyhtyjen kylymän siniinen valo. Soon omien polokujensa kulukija, yksinäänen ja yksin viihtyvä. Kaikkia tätä on ihimisen ikävä. Täs on ollu aikaa miettiä omaa eläämäänsä sen tuhantehen mallihin ja välihin sitä kattoo ittiään sillälaalla hollin päästä ku pohojanmaanpoika morsiantaan. Enkä mä kaikkia hyvää tarvitte, oliiskoos se tua tyytyvääsyys ihimiselle kuitenki se paras kaveri ja pitäähän sitä olla aina elämäs se "jos" sana nykäästävis ainaki sen pahanpaikan tullen. Sitä saa sitten ja puhtahalla omaallatunnoolla ajatella notta, "jos mä sen saisin niin sitten oliis...jne"
Itte oon oppinu elämäs sen notta tulivuorta on turhaa yrittää kahalita ja jos kulukoiralle lyörähän pantakaulahan niin se siinä langanpääs riutuu ja kuoloo pois. "Vapaa mä oon, vapaa jos ken"
terv. me kelellekään keleepaamattomat seppä ja pieni kaikiista rakkahin, minulle kelepaava Tiitu -kani täältä meirään kotoa vaan...Kirjoitit kaunista tekstiä ja jos et pane pahaksesi kopioisin sen omiin tiedostoihini ja yrittäisin muokata sen runoksi jos saan sivulta luvan ; )
korpikirjailija kirjoitti:
Kirjoitit kaunista tekstiä ja jos et pane pahaksesi kopioisin sen omiin tiedostoihini ja yrittäisin muokata sen runoksi jos saan sivulta luvan ; )
No voi Sua, ei sunkahan ny tuallaasta trenkää erees kysellä. Nämä ny on vaan tällaasia mun höpinöötäni. Tottahan niitä ny saa hyöryntää jos niissä ny erees mitään hyöryntämistä onkaan.
Hyvää joulualuus aikaa sinne Sinulle.
terv. seppä ja Tiitu pikkuunen.
Minulta ei jää rakkautta käyttämättä, vaan minulla on sielussani pohjaton kaivo ja sieltä sitä ammennan ja uutta pulppuaa sitä mukaa. Rakkauden kohteista ei ole minulla ollut koskaan pulaa.
- Tilja
Uskollista ei ole mahdollista löytää, koska sellaisia ei ole. Kannattaa väljentää vaatimuksia. Helppohoitoisuus olisi tärkeää.
No hei Tilja.
Täs asias mä oon sun kans ny aivan sitte erimieltä.
On kuules uskollisiaki miehiä, vaimoollensa ja siinä asias mun tuntoni on puhuraas ku pulumuusen höyhenet.
Suorat sivuut ne olla pitää, soon se ensimmäänen ehto.
terv. seppä itte ja Tiitu.- on uskollisia,
niin naisia, kuin miehiäkin, ei ole sukupuolesta sekään ominaisuus kiinni.
rakkautta voi tuhlata vaikka vanhukseen, lapseen, johonkin yksinäiseen ihmiseen, rakkautta vailla olevia lapsiakin on maalimassa vaikka kuin paljon...
P.s. ymmärrän että tarkoitat toisenlaista rakkautta, sitä kahen ihmisen välistä..mutta onhan täällä palstoillakin yksinäisiä poijjan viikareita, eikö nää nyt saa mittää ajoksi..Itte ainaki pelekään likkoja, kyllähän mä muutoon varmahan akaan ettisinki itteleni. Onneksi ne on nykyysin tullehet jo nua muoviiset kaulimet vallan välikappaleiksi. Se pehemittää sitä lakia omaltaosaltansa, nua ukot on tualla pajaas sanonehet. Ja ei kukaan akkaansa anna ja jos ei likat huoli niin yksin se on elettävä.
Jos aika tuloo pitkäksi niin mä menen tuohon pappilankosken sillalle ja kattelen ku vesi virtaa vauhrilla alahapäin. Heitän sinne talaviaikahan lumipallon ylävirtahan ja sitten juoksen kattomahan kumpi on ennen toisellapuolen sillanreunaa se lumipalloo vai mä. Siinä kuluu aika ja saa liikuntaaki ja sillankansi puhuristuu samalla lumesta. Karvalakki vaan päähän ja lumipalloja viskomahan. Se tällaasen joutilaan mieli ilootsee vähästä.
terv. seppä ja pieni Tiitu- että jos
ihminen on yksinäinen ja kaipaa kumppania rinnalleen, sen korvaa vanhukset ja lapset?
Mites oma laitasi on, luopuisitkos ukostasi? seppäpohojanmaalta kirjoitti:
Itte ainaki pelekään likkoja, kyllähän mä muutoon varmahan akaan ettisinki itteleni. Onneksi ne on nykyysin tullehet jo nua muoviiset kaulimet vallan välikappaleiksi. Se pehemittää sitä lakia omaltaosaltansa, nua ukot on tualla pajaas sanonehet. Ja ei kukaan akkaansa anna ja jos ei likat huoli niin yksin se on elettävä.
Jos aika tuloo pitkäksi niin mä menen tuohon pappilankosken sillalle ja kattelen ku vesi virtaa vauhrilla alahapäin. Heitän sinne talaviaikahan lumipallon ylävirtahan ja sitten juoksen kattomahan kumpi on ennen toisellapuolen sillanreunaa se lumipalloo vai mä. Siinä kuluu aika ja saa liikuntaaki ja sillankansi puhuristuu samalla lumesta. Karvalakki vaan päähän ja lumipalloja viskomahan. Se tällaasen joutilaan mieli ilootsee vähästä.
terv. seppä ja pieni Tiituviskaamaan sen karvahatun kun ei sitä lunta oo ees palloksi asti hi..
Voi sinnuu, - onhan ne ajankulut siullai :))
Kyllä siun pitäs josttai paremppoo ajankuulluu ehtiä..eihän tuossa nyt ole laitaa, - männöö liijjan hyvä mies hukkaan..:)
Eikä ne naiset kilttiä miestä kolohi puukaulimellakkaa :)että jos kirjoitti:
ihminen on yksinäinen ja kaipaa kumppania rinnalleen, sen korvaa vanhukset ja lapset?
Mites oma laitasi on, luopuisitkos ukostasi?ollut puhe että rakkautta on liikkoo, eihän miun ukosta ollu mittää puhetta?
- puheenvuoroja
Pirrejuupas kirjoitti:
ollut puhe että rakkautta on liikkoo, eihän miun ukosta ollu mittää puhetta?
tulee yksinäiselle että mene vapaaehtoistyöhön, tiedetään mutta ei se poist iltojen yksinäisyyttä vaikka kaivais ojia päivät pitkät.
puheenvuoroja kirjoitti:
tulee yksinäiselle että mene vapaaehtoistyöhön, tiedetään mutta ei se poist iltojen yksinäisyyttä vaikka kaivais ojia päivät pitkät.
eihän hyvää parisuhdetta korvaa mikkää, eli ihmisen ei ole hyvä olla yksin,
- os ei aina kaksinkaan :)
- Meriläinen
käydessäni rannassa etsimässä sitä tulevaa rakasta että jo taas kerkis pois lähteä ennen minua.
Tuolla sapokassa useimmiten näkee pareja ja perheitä, mutta usein huomaan heitä seuratessani että hyvä on olla yksin.
Ei se toinen osapuoli aina onnea tuo.
Ja kaupassa käydessä kun miehet siellä vaimojensa takana kulkevat jo kurkkivat toisella silmällä.
Enhän minä ole ketään "etsinytkään" että voisin yksinäisyyttä valittaa.
Kohta taas lähden kaupungille ja kuka tietää mitä tapahtuu.
Kun se mun mies ei istu kapakassa, se on rauhallinen itsensä kanssa toimeen tuleva.
Kotona viihtyvä niin kun minäkin.
Mistä oven takaa sitä sitten osais lähteä kyselemään.
Ainahan näitä miettineeksi tulee, mutta hyvä näinkin.- paikkakunnilla
miehenmetsästys on toivotonta. Kaikki vähänkin älyissään olevat on naitu jo aikoja.
Loput vapaina olevat äijänkörmyt metsästävätkalastavat. Oma jämtti tai norjanharmaa on heidän ykkösrakkaus, akka tulee kaukana takana.
Kapakassa pöytään luvatta lösähtävä housut puoliperseessä roikkuva urho käy heti suoraan asiaan: annatko p... paikkakunnilla kirjoitti:
miehenmetsästys on toivotonta. Kaikki vähänkin älyissään olevat on naitu jo aikoja.
Loput vapaina olevat äijänkörmyt metsästävätkalastavat. Oma jämtti tai norjanharmaa on heidän ykkösrakkaus, akka tulee kaukana takana.
Kapakassa pöytään luvatta lösähtävä housut puoliperseessä roikkuva urho käy heti suoraan asiaan: annatko p.................
- Meriläinen
paikkakunnilla kirjoitti:
Kapakassa pöytään luvatta lösähtävä housut puoliperseessä roikkuva urho käy heti suoraan asiaan: annatko p...p...un ruikuttajia täältäkin löytyy.
Yks tuli tarjoomaan itteään ovelle asti kun olin hymyillyt pihalla sille, en hymyilly sen jälkeen ja kohta tuli kysymään mikä on vikana.
maailma on jotenkin ihan hullu, vastahan luin jonkun päivälehden lööpeistä tutkimuksen mukaan joka oli tehty 48 maasta suomessa on vapainta seksiä.
Aina uusia ihme seksi tutkimuksia ja mun tutuissa ei ainakaan mitään seksi hulluja ole.
Seksi on hyvä ja tärkee asia mutta sitä ennen on oltava jotain muuta.
Saman henkinen ihminen johon voi luottaa.
Mä huolisin kyllä metsästävän ja kalastavan miehen norjalais villapaidassa.
Kalaan lähtisin mukaan ja riistasta tekisin hyvää ruokaa. Meriläinen kirjoitti:
p...un ruikuttajia täältäkin löytyy.
Yks tuli tarjoomaan itteään ovelle asti kun olin hymyillyt pihalla sille, en hymyilly sen jälkeen ja kohta tuli kysymään mikä on vikana.
maailma on jotenkin ihan hullu, vastahan luin jonkun päivälehden lööpeistä tutkimuksen mukaan joka oli tehty 48 maasta suomessa on vapainta seksiä.
Aina uusia ihme seksi tutkimuksia ja mun tutuissa ei ainakaan mitään seksi hulluja ole.
Seksi on hyvä ja tärkee asia mutta sitä ennen on oltava jotain muuta.
Saman henkinen ihminen johon voi luottaa.
Mä huolisin kyllä metsästävän ja kalastavan miehen norjalais villapaidassa.
Kalaan lähtisin mukaan ja riistasta tekisin hyvää ruokaa.Suru tulee puseroon sellaisenkin metsästyskalastuskoira tyypin kanssa, joka hellittelee vain koiraansa ja akka saa olla oman onnensa nojassa sen asian suhteen. Riista vaan heitettäs nenän eteen tyyliin: "Alas akka laittaa tästä ruokaa..."
Mutta saahan sitä haaveilla :) :)
Ja kun järki päästä pakenee, niin se "sitä ennen"-osiokin saattaa jäädä turhan vähälle... Voi, voi. Haaveissa on hyvä elää, kunhan ei joudu koetukselle tosielämässä.- Meriläinen
PupuPuskasta kirjoitti:
Suru tulee puseroon sellaisenkin metsästyskalastuskoira tyypin kanssa, joka hellittelee vain koiraansa ja akka saa olla oman onnensa nojassa sen asian suhteen. Riista vaan heitettäs nenän eteen tyyliin: "Alas akka laittaa tästä ruokaa..."
Mutta saahan sitä haaveilla :) :)
Ja kun järki päästä pakenee, niin se "sitä ennen"-osiokin saattaa jäädä turhan vähälle... Voi, voi. Haaveissa on hyvä elää, kunhan ei joudu koetukselle tosielämässä.mulla riittää kyllä ihan vaikka muille jakaa, ja mullahan olis oma kissa jos se mies ei ymmärtäis paremmin mun päälle ottaisin kissan kainaloon ja jättäisin ruikuttamaan koiransa kanssa huutaisin perään että tee ite lihas.
Mutta mun haaveissa se mies hellis mua ja yhdessä sitte tehtäs kaikkea.
Systerin ukko käy metsällä ja se on oikea mies.
Siis oikea mies systerille ja mulle paras lankomies.
Kyyylllä niiitä oikeitakin miehiä on, mut tuskin ne tajuu mua täältä koneen takaa tulla ettimään.
Pitäis varmaan liikkuu vähän enemmän jossain muuallakin, ranta ei siihen riitä.
Vaan kun en viitti.
Omaa saamattomuuttani saan kaikesta syyttää. Meriläinen kirjoitti:
mulla riittää kyllä ihan vaikka muille jakaa, ja mullahan olis oma kissa jos se mies ei ymmärtäis paremmin mun päälle ottaisin kissan kainaloon ja jättäisin ruikuttamaan koiransa kanssa huutaisin perään että tee ite lihas.
Mutta mun haaveissa se mies hellis mua ja yhdessä sitte tehtäs kaikkea.
Systerin ukko käy metsällä ja se on oikea mies.
Siis oikea mies systerille ja mulle paras lankomies.
Kyyylllä niiitä oikeitakin miehiä on, mut tuskin ne tajuu mua täältä koneen takaa tulla ettimään.
Pitäis varmaan liikkuu vähän enemmän jossain muuallakin, ranta ei siihen riitä.
Vaan kun en viitti.
Omaa saamattomuuttani saan kaikesta syyttää.Valitettavasti ne ovat vain jo valmiiksi jonkun toisen miehiä. Tämä ikä tekee jo tehtävänsä... Helppoahan se nuorena oli vai oliko? Jos ei ollut silloinkaan, niin miten ihmeessä nyt pitäisi uskoa ihmeisiin.
Haaveissa on helppo elää verrattuna pahempiin vaihtoehtoihin. Siis haaveet ovat mielestäni hyvä asia.- korkea veisu
PupuPuskasta kirjoitti:
Valitettavasti ne ovat vain jo valmiiksi jonkun toisen miehiä. Tämä ikä tekee jo tehtävänsä... Helppoahan se nuorena oli vai oliko? Jos ei ollut silloinkaan, niin miten ihmeessä nyt pitäisi uskoa ihmeisiin.
Haaveissa on helppo elää verrattuna pahempiin vaihtoehtoihin. Siis haaveet ovat mielestäni hyvä asia.Eronnut nainen päättää: nyt loppui kituminen ja alkoi iloitteleminen. Helmat heilahdellen hän askeltaa päättäväisesti kaupungin tanssiravintolaan.
Isken ensimmäisen kelvollisen, hän uhoaa.
Humalaista pölinää, hälinää. Kähmimään pyrkiviä käsiä.
Vierauden tunnetta, yhdentekevyyttä. Mikähän liet naissankari, tauteja täynnä, nainen miettii.
Portsari toivottaa hyvät yöt, kun yksinäinen häipyy yön selkään. Kotona meikkiä puhdistaessaan nainen huomaa: taas yksi ryppy lisää.
Tämä oli oikeastaan pätkä noihin irtosuhdealoituksiin. Miksi tunteelliselle ihmiselle on kaikki niin vaikeaa?
Miksei vain mene ja melskaa, elämän virrassa. korkea veisu kirjoitti:
Eronnut nainen päättää: nyt loppui kituminen ja alkoi iloitteleminen. Helmat heilahdellen hän askeltaa päättäväisesti kaupungin tanssiravintolaan.
Vierauden tunnetta, yhdentekevyyttä. Mikähän liet naissankari, tauteja täynnä, nainen miettii.
Portsari toivottaa hyvät yöt, kun yksinäinen häipyy yön selkään. Kotona meikkiä puhdistaessaan nainen huomaa: taas yksi ryppy lisää.
Tämä oli oikeastaan pätkä noihin irtosuhdealoituksiin. Miksi tunteelliselle ihmiselle on kaikki niin vaikeaa?
Miksei vain mene ja melskaa, elämän virrassa.Iltaa taas lakeurelta..
Onko se miehillä sitten sen helepompaa?? Olla ja elää ihimisenä ihimisten joukoos, olla hyvä ja hyväksyttävä aina ja joka tilantehes..
Isoo Antti sanoo likallensa notta: elä sitten päästä kerijälääsiä..
Itte en oo koskaan kapakoosta ketään ettiny, enkä kyllä mistään muualtakaan ja sen pitää sitten "joku" olla kuka mun viereeni pääsöö.
Pohojanmaan seppä on ylypiäs mies ja siksi moon yksin. En mä hyvääksyysi alakuunkaan ketään viereeni vaimoovainaan paikalle, en. Ja mä ihimettelen yksinääsyyttä, se koskoo välihin niin julmasti ja ,,,ihanasti.. ja mä lepään kuin lapsi, sieluntuskaa vailla.
Hyvää mies onnea toivootteloo seppä ja pieni Tiitu möyhkeenys pohojanmaalta.- ihmisellä
korkea veisu kirjoitti:
Eronnut nainen päättää: nyt loppui kituminen ja alkoi iloitteleminen. Helmat heilahdellen hän askeltaa päättäväisesti kaupungin tanssiravintolaan.
Miksei vain mene ja melskaa, elämän virrassa.olla, sanotaan. Mutta jos makaa kuin lehmä nevassa, ei yksikään haave nouse siivilleen, toteutumisesta puhumattakaan.
ihmisellä kirjoitti:
olla, sanotaan. Mutta jos makaa kuin lehmä nevassa, ei yksikään haave nouse siivilleen, toteutumisesta puhumattakaan.
Joo ilimanmuutahan haavehia pitää olla. Tottahan ny ja unelmia. Mun haavehet on vaan palijon ylempänä ku naisten hamehen alla. Jos oikeen kiva tyttö löytyys jostaan niin mä tekisin sille korun. Tiitu tois siihen Unen kultaa, siitä se tehtäsihin, silimää hivelevän kaunis siitä tulisi. Unen kultaa ja elfen-luuta,,,, On yhtä tyhyjään kanssa kaikki muu.
terv. seppä ja pieni Tiitu kulta täältä meirään kotoa vaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34787091 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12561Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692338- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161532Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91381- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421217