Kysymykseni liittyy PMS oireisiin. Ts. mistä olette saaneet apua. Kaikki kommentit otan mielihyvin vastaan.
En tarkoita mitään pientä hermostuneisuutta tai alakuloa vaan kerran kuussa sairaslomaa vaativaa tuska-aikaa, johon liittyy syvä masennus, pyörrytys, migreeni, nesteen kertyminen, unisuus, väsymys, itkuisuus vs. raivonpuuskat.
Endometrioosi on operoitu kolme kertaa.
Erilaiset yhdistelmäpillerit on käyty läpi ja nyt menee Cerazette. Masennuslääke menee nyt koko ajan ja rauhoittavat ennen kuukautisia. Olen kokeillut erilaisia luontaistuotevalmisteita, ei apua.
Alkaa olla toivoton olo...
PMS oireet
1
420
Vastaukset
- käytettäväksi
Säännöllinen liikunta auttaa. Sen lisäksi juuri kuukautisten alla, pitää venytellä selkälihakset ja lonkankoukistajat. Kohdun supistelu vetää niitä ryttyyn.
Terveellinen ravinto, jossa oleellisena kala (D-vitamiini) ja maito (kalsium). Migreenin puolesta sinulla voi olla erinäinen lista kartettavia ruoka-aineita, jotka ovat jokaisella migreenipotilaalla omansa. Vinkkinä voit tarkkailla esimerkiksi alkoholia (etenkin punaviini), juustoa ja mausteisia ruokia.
Pahimpina aikoina söin pillereitä pari liuskaa putkeen, jolloin kuukautiset tulivat harvemmin.
Etsi itsellesi sopiva hoito tai niiden yhdistelmä seuraavista: hieronta, shiatsu, reiki, akupunktio, japanilainen energiahieronta, vyöhyketerapia, aromaterapia.
Vaikka monet tuoksut ovat hirveitä migreenin aikaan, niin kokeile PMS-oireisiin fenkolia eteerisenä tuoksuöljynä.
Juo vettä. Se vähentää nesteen kertymistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1746370- 1471764
- 1131548
- 511290
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46962Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢34905Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98874Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5829Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231785- 41779