Kysymykseni liittyy PMS oireisiin. Ts. mistä olette saaneet apua. Kaikki kommentit otan mielihyvin vastaan.
En tarkoita mitään pientä hermostuneisuutta tai alakuloa vaan kerran kuussa sairaslomaa vaativaa tuska-aikaa, johon liittyy syvä masennus, pyörrytys, migreeni, nesteen kertyminen, unisuus, väsymys, itkuisuus vs. raivonpuuskat.
Endometrioosi on operoitu kolme kertaa.
Erilaiset yhdistelmäpillerit on käyty läpi ja nyt menee Cerazette. Masennuslääke menee nyt koko ajan ja rauhoittavat ennen kuukautisia. Olen kokeillut erilaisia luontaistuotevalmisteita, ei apua.
Alkaa olla toivoton olo...
PMS oireet
1
401
Vastaukset
- käytettäväksi
Säännöllinen liikunta auttaa. Sen lisäksi juuri kuukautisten alla, pitää venytellä selkälihakset ja lonkankoukistajat. Kohdun supistelu vetää niitä ryttyyn.
Terveellinen ravinto, jossa oleellisena kala (D-vitamiini) ja maito (kalsium). Migreenin puolesta sinulla voi olla erinäinen lista kartettavia ruoka-aineita, jotka ovat jokaisella migreenipotilaalla omansa. Vinkkinä voit tarkkailla esimerkiksi alkoholia (etenkin punaviini), juustoa ja mausteisia ruokia.
Pahimpina aikoina söin pillereitä pari liuskaa putkeen, jolloin kuukautiset tulivat harvemmin.
Etsi itsellesi sopiva hoito tai niiden yhdistelmä seuraavista: hieronta, shiatsu, reiki, akupunktio, japanilainen energiahieronta, vyöhyketerapia, aromaterapia.
Vaikka monet tuoksut ovat hirveitä migreenin aikaan, niin kokeile PMS-oireisiin fenkolia eteerisenä tuoksuöljynä.
Juo vettä. Se vähentää nesteen kertymistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803