Onko kellään ensikäden tietoa siitä, missä kunnossa Club Amigo Atlantico hotelli on hurrikanien jäljiltä? Netissä löytyi joitakin kuvia ja ei hääviltä näyttänyt.
Entä onko aurinkomatkojen Havannan matka hintansa arvoinen?
Hurrikaanien jälkeen
5
1026
Vastaukset
- Huokaus...
Ainakin kolme päivää sitten. Tosin asuin itse siinä vieressä Costa Verdessä eivätkä vartijat päästäneet Atlanticon alueelle. Koneessa istui vieressä pari naista, jotka olivat asuneet tuossa hotellissa eivätkä he ainakaan mistään valittaneet. Costa Verdestä olivat lähteneet katot syyskuussa, mutta kyllä se oli jo ehditty korjaamaan lähes ennalleen.
Mikä tahansa matka pois Guardalavacasta on hintansa arvoinen. Sekä Havannassa että Santiago de Cubassa ollaan kuitenkin vain yksi ilta eli harkitse kannattaako sitä viettää oppaan/suomalaisten vai paikallisten ihmisten kanssa.- puolikunnossa
Olin Amigo Atlanticossa 10.12. asti kahden viikon reissulla. Hotellista osa rakennuksista
vielä korjauksessa, mutta esim. oma huoneemme ns Village-alueella oli täysin kunnossa ja jopa parempitasoinen kuin mitä etukäteen kuvittelimme. Hotellin ravintoloista oli käytössä vain noin puolet, mutta niitä kunnostetaan koko ajan.
Havannan reissu oli mielestämme erittäin mielenkiintoinen ja tasokas ja hyvinkin hintansa arvoinen. Siellä kyllä kannattaa heti kun pystyy irtautua muusta porukasta ja lähteä seikkailemaan omin päin.
Santiagon reissusta valittivat että istuttiin bussissa kolme tuntia ilman vessaa ja pissataukoa, no onneksi en osallistunut..
- flunssainen
Moi. Täällä yritetään palata arkeen reissun jälkeen. Hotellin alakerrassa on homeenhajuisia huoneita. Meillä ainakin vaihto sujui hyvin. Villat puhtaita ja mukavia. Juomaveden kanssa oli ongelmia, mielestämme ei ollut pullovettä, mutta ehkä aurinkomatkat on jo saaneet selvitettyä asian. Oli aika paljon vatsatautia. Santiagon matka oli mielenkiintoinen, vaikkei vessataukoja ollutkaan tulomatkalla. Useat menivät Tropicanaan, mutta me vietimme illan paikallisessa son-musiikki ravintolassa. Opas osaa neuvoa. Oli mahtavaa.
Jos haluat viedä tuliaisia niin saippua, shampoo, hammasharjat, hammastahnat, lapsille värikynät, ilmapallot ja kuivamustekynät ovat liian kalliita kuubalaisille ja vaikeasti saatavia. Veimme reilusti kaikkia ja saajat olivat onnellisia. Kysy jos on kysyttävää. Hyvää matkaa. Meillä ainakin oli upea loma.- retkestä
Hei,
olitte ilmeisesti Aurinkomatkojen matkalla.
Muistatko vielä minä päivänä tuo Santiagon retki on ohjelmassa ja onko se ensimmäisellä vai toisella lomaviikolla? - edelleen flunssainen
retkestä kirjoitti:
Hei,
olitte ilmeisesti Aurinkomatkojen matkalla.
Muistatko vielä minä päivänä tuo Santiagon retki on ohjelmassa ja onko se ensimmäisellä vai toisella lomaviikolla?Hola. Meidän santiago oli pe-la, mutta käsittääkseni normaalisti on la-su, toisella viikolla. Siellä oli kamalasti presidenttejä neuvottelussa viikonloppuna, joten me mentiin jo pe.
Oli oikein hyvä reissu, menkää vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882