Hei,
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä hotellista? All inclusive, mitä se pitää sisällään tuossa hotellissa? Ja millaisia aktiviteetteja siellä on tarjolla?
Hotelli Blue Lagoon Beach
1
1004
Vastaukset
- hotellihan se
Äskettäin pari viikkoa kyseisessä hotellissa asuneena täytyy todeta, että huoneiden taso vaihtelee melkoisesti, mutta paikka on hyvinkin kotoisa. Hotellin ruoka ei valitettavasti ole erityisen houkuttelevaa. Saatte enimmäkseen säilykepöperöä, vaikka esim. hedelmiä on saari pullollaan. Päärynää tai persikkaa säilykkeenä, banaania, melonia ja ananasta tuoreena. Pääruokien valikoima on tosi yksitoikkoinen, hyvin samanlaista päivästä päivään. Tuli todella kaurapuuroakin ikävä parissa viikossa.
Hotellilla on varattavissa käyttöön polkuveneitä ja snorklaamaan tai muuten vain koralleja katselemaan merelle voi lähteä vaikka joka päivä. Sauna on vapaasti käytettävissä ja oikeastaan ihan mukava. Samoin päivittäin järjestetään kivoja pelejä, mistä voittaja saa palkinnon.
Laajemmin silmäiltynä saari on täynnä elämyksiä ja koska oppaan palvelut eivät tällä puolella ole käytössä eikä retkiä täältä järjestetä, hotellin omat taksit ovat erinomainen tapa tutustua paikkoihin. Kuljettajat toimivat samalla oppaina, mutta älkää antako niiden viedä teitä katsomaan itse päättämiään paikkoja, erittäin kalliita liikkeitä ja ties mitä. Siinä on heidän oma etunsa kyseessä. Kerrotte selvästi, minne mennään ja sillä selvä. Paikallisliikenne on tosin huomattavasti edullisempaa, mutta kukaan ei kerro paikoista ja tavoista, eksyminen on enemmän kuin todennäköistä ja lisäksi matkanteko äärettömän hidasta.
Toivon teille todella nautinnollista matkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733941- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026