Hei,
Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä hotellista? All inclusive, mitä se pitää sisällään tuossa hotellissa? Ja millaisia aktiviteetteja siellä on tarjolla?
Hotelli Blue Lagoon Beach
1
971
Vastaukset
- hotellihan se
Äskettäin pari viikkoa kyseisessä hotellissa asuneena täytyy todeta, että huoneiden taso vaihtelee melkoisesti, mutta paikka on hyvinkin kotoisa. Hotellin ruoka ei valitettavasti ole erityisen houkuttelevaa. Saatte enimmäkseen säilykepöperöä, vaikka esim. hedelmiä on saari pullollaan. Päärynää tai persikkaa säilykkeenä, banaania, melonia ja ananasta tuoreena. Pääruokien valikoima on tosi yksitoikkoinen, hyvin samanlaista päivästä päivään. Tuli todella kaurapuuroakin ikävä parissa viikossa.
Hotellilla on varattavissa käyttöön polkuveneitä ja snorklaamaan tai muuten vain koralleja katselemaan merelle voi lähteä vaikka joka päivä. Sauna on vapaasti käytettävissä ja oikeastaan ihan mukava. Samoin päivittäin järjestetään kivoja pelejä, mistä voittaja saa palkinnon.
Laajemmin silmäiltynä saari on täynnä elämyksiä ja koska oppaan palvelut eivät tällä puolella ole käytössä eikä retkiä täältä järjestetä, hotellin omat taksit ovat erinomainen tapa tutustua paikkoihin. Kuljettajat toimivat samalla oppaina, mutta älkää antako niiden viedä teitä katsomaan itse päättämiään paikkoja, erittäin kalliita liikkeitä ja ties mitä. Siinä on heidän oma etunsa kyseessä. Kerrotte selvästi, minne mennään ja sillä selvä. Paikallisliikenne on tosin huomattavasti edullisempaa, mutta kukaan ei kerro paikoista ja tavoista, eksyminen on enemmän kuin todennäköistä ja lisäksi matkanteko äärettömän hidasta.
Toivon teille todella nautinnollista matkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571195- 521105
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892