totuus on taruakin...

jouseder

tässä alkupaloja elämänkerta kirjastani, joka on 100% totta ja siksi juuri taruakin ihmeellisempi...

jos esimerkiksi tahdot tietää miksi Suomi on tässä jamassa...
kirjani luettuani tiedät miksi...
ja tiedät myös ratkaisun avaimet ja eväät ja totuudet...
kirjni voit ladata galleria sivuni kautta...

Miksi kirjani : sydämeni tie joka perille vie?

Siksi että ihmisillä olisi silmät nähdä ja sydän tuntea mihin tässä ajassa ja maailmassa tulisi keskittyä. Ja ennen kaikkea mikä estää täällä nyt elämästä ihmisarvoista elämää. Mikä estää kertomasta asioita ja totuutta niin, että se saisi tehdä vapaaksi. Vapaaksi niin, että kaikilla olisi mahdollisuus löytää lahjansa ja paikkansa tässä maailmassa. Eli löytää rauha ja tasapaino kaikilla elämän osa-alueilla niin, että itsellä ja lähimmäisillä olisi hyvä olla. Ja ennen kaikkea niin et voisimme jokainen antaa toisillemme rauhan elää omaa elämää.

Ja jos jotenkin toisten ihmisten elämään ”puutumme” se olisi aina sillä tavalla, että se kantaisi hyvää hedelmää sen ihmisen näkökulmasta jota autetaan. Itselläni on useita kokemuksia jolloin minua on autettu ja tehty minun elämästä helvettiä. Eli tämä foorumi ja kirja(sydämeni tie joka perille vie) on kuin testamentti tai perintö tms. Toisin sanoen tässä paljastan valon ja rakkauden silmillä kaiken sen mikä meissä ihmisissä estää ja vaikeuttaa muiden ihmisten elämää. Ja miksi on niin, että ne joita Jumala on eniten siunannut lahjoilla ja luovuudella ja viisaudella. Miksi juuri näiden ihmisten elämästä tehdään kaikista vaikeinta? Ja miksi tässä ajassa ja maailmassa ei saa kertoa missä menee ja valon ja pimeyden raja kaikissa asioissa. Ja miksi niin harva ihminen kestää sitä, että joku on heitä lahjakkaampi ja luovempi, niillä alueilla joissa itsekin on lahjakas. Miksi ne jotka ovat esimiehiä tms. ”valta” asemassa tekevät parhaansa ettei psalmi 1 tule lihaksi? Esimerkiksi kohdassa ”te tulette menestymään kaikilla teillä”.

Niin tämä maailma on jotenkin täynnä kaiken maailman ”kauniita ja rohkeita” eli näyttelemistä ja sitä et kulissit pitää pitää hinnalla millä hyvänsä. Siksi tämä kirja, et minullakin on mahdollisuus sanoa puhdas totuus erilaisista elämäni tilanteista. Ja siitä mitä niistä tulisi oppia ja mikä olisi Herran mieleinen muutos, et jatkossa hänen rakkautensa ja viisautensa voisi saada sille kuuluvan paikan ja arvon tässä maailmassa. Ja samalla haluan paljastaa miksi ja miten ihminen voi olla susi ja sika toisella. Kerron myös mistä tämä kaikki kumpuaa ja mitä näiden ihmisten tulevaisuus tulee olemaan.

Niille joilla ei ole ollut minuun mitään kosketusta aikaisemmin kerron tässä heti alkuun muutamia taustoja elämästäni joita sitten alan kirjassa purkamaan ja viemään asiat perille asti. Voin varmasti hyvä mielellä sanoa olevani vainottu Suomessa. Vai mitä mieltä olet: 7 vuotta olen kirjoittanut jouseder nimellä erilaisissa www foorumeissa ja millä lopputuloksella ? Tällä: 9 eri foorumilta minun kaikki tekstit ja käyttäjä tunnukset on poistettu. Näitä tekstejä on luettu monissa foorumissa eniten, varmasti yli 80 000 kertaa kaikkiaan. Tässä muutamat otsikot joiden sisältöä käsittelen myöhemmin. Ei ole helppoa, rakkaus runot, nuorison eväät, päivänsäde ja menninkäinen, menninkäisten uskonto, rakkaus on, mestarini mun jne. tässä otsikoita joilla olen näköjään löytänyt muurahaispesän! Koska siitä kiitoksena että olen kertonut Jumalan sydämeltä totuuksia noihin asioihin eli kertonut mikä on pielessä, mitä tulisi tehdä toisin jne. niin miten on totuuden tuojalle käynyt ? Kaikki rakkauden ja totuuden tekstit ja jopa käyttäjä tunnukset ja oikeudet on viety ja sensuroitu! Eikö todella vasen käsi tajua mitä oikea tekee ?

toivotaan et ihmiset olisivat valmiita totuudelle. ja keskustelemaan asiallisesti asioista joihin tulisi tulla muutos jos tahdomme elää ihmisarvoista elämää.

aloitetaan tästä

1

1110

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      Olet juttuinesi ehkä hiukan väärällä palstalla. Parempi siirtyä sopivammalle tai joudut taas pihalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      198
      4666
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      274
      2750
    3. 134
      1707
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1401
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      203
      1357
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1124
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      74
      1077
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1057
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1051
    Aihe