Moi
Kokemuksia LG:n 50PG6000 tv:stä?
Kuva, onko tv-lähetyksien kuva ok?
Kävimme ossain liikkeesä katselemassa telkkareita, ja kaikissa näytti tv-kuva aika surkealta, joten on vaikea sanoa, missä olisi hyvä kuva.
Muita plussia / miinuksia?
Joku muu tv parempi?
On varmasti... 2-3 kertaa kalliimat Sony't tms.
LG 50PG6000
2
1004
Vastaukset
- Vain kysymys
Nyt kun olet kuitenkin sijoittamassa siihen telkkariin n. 1200-1300€, niin ainakin minä harkitsisin jotain LCD FullHD telkkaria, enkä HD Ready masiinaa.
Vaikka noita suurinpiirtein samassa hintaluokassa:
http://www.elektroni.fi/?product=11988
http://www.elektroni.fi/?product=12653Miksi FullHD eikä HD readyä?
-> Itse olen sitä mieltä, että koska HD-lähetykset eivät vielä vähään aikaan ala tv-lähetyksissä, eikä tule leffoja ostettua paljonkaan, niin HD ready riittää.
-> ja kun lähetykset alkavat, niin tuo näyttää ne ihan hyvin, tulee skaalaus pienempään, ei isompaan resoluution kuin nyt.
Miksi LCD eikä plasma?
-> 50" ja 52" LCD:t ovat huomattavasti kalliimpia kuin plasmat. Miksi muuten?
-> Sähkön kulutuksen vuoksiko?
Ehdotat samaa hintaluokkaa, mutta 4" pienempiä tv:tä, miksi?
-> Toki se näkyi liikkeissä, että pienemmässä, laadukkaassa tv:ssä on osassa tarkempi kuva kuin suuremmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621398
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231008- 43865
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html148665- 34663
- 38607
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107508