Mielessäni on pyörinyt tälläinen,
on aika todennäköistä että saisin kihlaormuksen nimettömääni tässä lähitulevaisuudessa, :)
siitä olisin ihan mielettömän onnellinen.
..mutta se mietityttää, että kun
sormusta käyttää joka ikinenpäivä, niin olisihan
se ihanaa kun sormus olisi sellainen mitä pidän kauniina.
mutta miten tuollaista vihjata sitten ilman että
pilaa mitään, koska ilmeisesti hän haluaa yllättää
minut, että sormus olisi jo valmiina,
Tietenkään vaikka saisin vaan tavallisen sileän kultasen rinkulan,
niin ei se vähennä rakkauttani tms. en ole pinnallinen ja se että hän ylipääntä kosisi
minua olisi ihanaa, en menisi kihloihin vain jonkun hienon sormuksen takia.
hmmmm...
miten..
4
1458
Vastaukset
- oli..
ainakin selkeetä että molempien pitää tykätä sormuksesta ja näin ollen sormus haetaan yhdessä. Mies vain kysyi ravintolassa ollessamme että mentäisiinkö kihloihin. Ei minusta ne kihlat pidä olla sellainen klisee että sormus on jo valmiina.
- eivind
on tuo luulo, että mies ostaa kihlasormuksen ominpäin. Harva itsenäinen suomalainen nainen moista hyväksyy. Avioliitosta aikuiset sopivat keskenään, jos haluaa leikkiä "kosimisleikkejä", voihan siinä käyttää vaikka yhtä ruusua tms...
- Onnellisesti kihloissa:)
eivind kirjoitti:
on tuo luulo, että mies ostaa kihlasormuksen ominpäin. Harva itsenäinen suomalainen nainen moista hyväksyy. Avioliitosta aikuiset sopivat keskenään, jos haluaa leikkiä "kosimisleikkejä", voihan siinä käyttää vaikka yhtä ruusua tms...
Mieheni kanssa tehtiin yhdessä päätös, että mennään kihloihin tiettynä päivänä. Käytiin yhdessä valikoimassa sormukset, molemmat maksoivat itse. Ei aina tarvitse olla niin päin, että mies ostaa sormukset ja kosii. Kliseetä..
- juliamariella
Onnellisesti kihloissa:) kirjoitti:
Mieheni kanssa tehtiin yhdessä päätös, että mennään kihloihin tiettynä päivänä. Käytiin yhdessä valikoimassa sormukset, molemmat maksoivat itse. Ei aina tarvitse olla niin päin, että mies ostaa sormukset ja kosii. Kliseetä..
mekin tehtiin poikaystäväni kanssa sopimus että menemme kihloihin 9.9.2009.silloin tulee myös tasan 2 vuotta yhdessä oloa.asumme jo yhdessäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888