Innsbruck

Reppu&co

Huhtikuussa lähdössä reissuun onko kellään kokemuksia ko. kaupungista? Halpaa majoitusta. Nähtävyyksiä?

5

3097

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • never-ever

Insbrukissa ei ole yhtään mitään....

Jäi sellanen kuva et olympialaisiin on rakennettu tietyllä tyylillä taloua talon perään jotka jäivät tyhjiksi sen jälkeen...

Melekoinen kivi venäjä....

• Oletko katsonut?

Innsbruckissa on kaunis vanha kaupunki ja vuoret ympärillä.

• kävin

Vanha kaupunki on kaunis, mutta siitä ei riitä mielestäni nähtävää kovin momelle päivälle. Mäkihyppytorni ja Imperial Palatsi kannattaa käydä, Ambraksen linna olisi varmasti hieno, se jäi minulta väliin.
        Katso tuolta tarkemmin: http://www.innsbruck.info/xxl/_lang/en/_site/innsbruck/index.html

Innsbruckista on hyvät yhteydet junalla moneen suuntaan. Kannattaa käydä Seefeldissä (alle puoli tuntia junalla) ja Saksan puolella Mittenwaldin kaupungissa, ovat molemmat tosi idyllisiä. Seefeldissä on hyvät patikointimaastot.

• Innsbruck-fani

Hienoa, että pääset kesällä Innsbruckiin! Se on mukava paikka ja kyllä siellä nähtävää on; edellä mainittuihin nähtävyyksiin voisin lisätä ainakin eläintarha Alpenzoon, Kristallweltenin (bussi lähtee rautatieaseman edestä) ja toki ne huikeat vuoret! Kun otat Innsbruck-kortin, pääset sillä käyttämään kaupunkiliikennettä ja sisään moniin museoihin, nähtävyyksiin ja myös hissillä vuorille kaupungin kummallekin puolelle (Nordkette ja Patscherkofel). Näköalat ovat niin hienot, että ei kannata jättää menemättä!

Ostosmahdollisuuksia Innsbruckista löytyy myös paljon. Esimerkiksi ostoskeskus Sillpark kaupungissa, vanhan kaupungin putiikit ym... ihan keskeisimmillä kaduilla tietenkin on hieman kalliimpaa. Jokin pensionaatti olisi myös melko edullinen majoitusvaihtoehto. Niitä voit googlella etsiä ja suoraan tiedustella niistä majoitusta sähköpostistilla - ainakin itsellä tälläinen varaaminen on toiminut.

• viime kesänä

Itse olin viime kesänä saksalaisen ystäväni kanssa Innsbruckissa. Tuossa jo tuo "Innsbruck-fani" luettelikin lähes samat kohteet missä mekin kävimme ja meilläkin oli Innsbruck-kortti.Yövyimme Volkshaus-nimisessä hostellissa, jonne pääsi hyvin bussilla kaupungin keskustasta. Loppujen lopuksi ympäristössä taitaa olla enemmän nähtävää kuin itse kaupungissa. Sää oli yhtä vaihtelevaa kuin Suomessa. Mutta 3-4 päivää oli liian lyhyt aika.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      136
      1302
    2. 73
      1223
    3. Carunan hinnat

Yks proffa vauuttaa, ettei Caruna voi noin vain nostaa hintoja koska suomen laki kieltää, toinen proffa sanoo että Carun
      Maailman menoa
      105
      986
    4. Mikä sun kaivatussa on se miksi ihastuit

ja ikävöit? Eli se jokin asia, mikä aiheutti tunteen, että tuossa on sitä jotain? Meinasitko tehdä asialle jotain vai ka
      Ikävä
      50
      925
    5. Koetko vielä et

Olen elämäsi rakkaus?
      Ikävä
      78
      822
    6. Joko uskallat.

Huomenna nähdään.
      Ikävä
      45
      791
    7. Kunnan päätie ja sen lähialueet

Arvon hyrynsalmelaiset. Tätä palstaa on näin Ukkohallan mökkiläisena ihan viihteellistä lukea. Milloin teitä ahdistaa la
      Hyrynsalmi
      40
      788
    8. Oletko tullut siihen

Tulokseen ettet saa minua
      Ikävä
      67
      663
    9. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      113
      634
    10. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      45
      557
    Aihe