Hei! Teen koulussa tutkielmaa Aulikki Oksasesta ja pitäisi saada jonkinlainen haastattelu aikaan, mutta en ole löytänyt vielä ketään, joka tuntisi kyseisen kirjailijan. Tarvisin todella apua! Jos olet lukenut Aulikin teoksia, katsonut elokuvia ja/tai kuunnellut hänen musiikkia, voisitko vastata pariin kysymykseen?
1. Mitä mieltä olet Oksasen teoksista?
2. Millä tavalla hän teki vaikutuksen sinuun henkilökohtaisesti?
3. Mikä hänessä ärsytti?
4. Mitkä ovat hänen vahvuutensa kirjailijana?
Aulikki Oksanen
3
645
Vastaukset
- tavannut
1. Ovat yhteiskunnallisesti kantaaottavia sekä etenkin naisten asemaa puoltavia teoksia, eivät tendenssimäisiä, vaan sanataiteellisia kirjoja.
2. Rohkeudellaan ja sanavalmiudellaan. Hän oli nuorena valkotukkaisen raikas elovena-tyttö.
3. Tietty tulisuus ja itsetietoisuus. Nykyisin hän on varsin suvaitseva keski-ikäinen kirjailija.
4. Hän on moni-ilmeinen ja laaja-alainen kirjailija, ennen muuta ammattilainen.
Nämä miehenä, ole hyvä. - anti60-lukulainen
1. Paskaa
2. Rääkymällä levylle paskalauluja.
3. Mikä ei?
4. Hän oli on 60-luvun nuorisokommari ja näinollen laumasielu. Hänellä oli hyviä suhteita saadakseen paskansa julki. - niinkö?
Paha paha juttu.
1. Lue itse AO:n kirjoja.
2. Kuuntele itse AO:n musiikkia.
3. Muodosta ihan itse mielipiteesi hänestä.
Jollet tee noin, joku muu on tehnyt koulutehtäväsi.
Huh.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko831698- 431339
En malta odottaa mies että tulet minuun
Sykkivänä ja intohimon palossa ujutat hitaasti upean rakkauden miekkasi minuun, ja antaudutaan kiihkeään rakasteluun. Hu951059Siltojen varjoissa
Siltojen varjoissa Yksinäinen susi kulkee, hiljaisuudessa sanoja punnitsee. Sydän auki, paljas liekki rinnassa, siltoja203975Vanhemmalle naiselle
Ihastuin sinuun kauan sitten. Luonteeseen, ulkonäköön ja iloisuuteen. Olen haaveillut sinusta sen jälkeen monet kerrat.72973- 53892
- 61875
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon20860- 34814
- 37799