Myydään viime kevään (2008) valmennuskeskuksen lääkiksen itseopiskelumateriaalit harjoitus.comin harjoitusvihot 2007 (1-4).
Koko paketti sisältää siis:
Valmennuskeskuksen itseopiskelupaketti ja lisätehtävät:
-Kemian itseopiskelumateriaali ja tehtävät ratkaisuineen erikseen tilattavat lisätehtävät ja ratkaisut
-Fysiikan itseopiskelumateriaali ja tehtävät ratkaisuineen erikseen tilattavat lisätehtävät ja ratkaisut
-Biologian tseopiskelumateriaali ja tehtävät ratkaisuineen erikseen tilattavat lisätehtävät ja ratkaisut
-Vanhat valintakokeet ratkaisuineen vuosilta 2002-2007
-Kohti opiskelupaikkaa, ohjeita opiskelun tehostamiseksi vihkonen
Harjoitus.comin harjoitusvihot:
-Vuoden 2007 harjoitusvihot 1-4, sis. tehtäviä galenoksen 2007 painoksen lukujen mukaan jaoteltuna. Yhteensä n. 240 tehtävää
Kaikki vihot hyvässä kunnossa, vain muutamia merkintöjä. Tehtäviä ei thty vihkoihin.
Tässä on oikeesti hyvä paketti (paras jonka oon nähny eri valmennuskurssien materiaaleista), jolla pääsin sisään (eikä mitenkään rimaa hipoen) Helsingin yleiselle puolelle.
Hintapyyntö koko paketista on 250e ( mahdolliset postituskulut)
Uutena ostetuna Valmennuskeskuksen materiaalit maksaa 500e ja harjoitus.comin vihot yhteensä n. 60e.
Pakeeti olisi noudettavissa Espoosta. Jos kiinnostuit, ota yhteyttä: [email protected]
Myydään Lääkiksen itseopiskelumateriaalit 2008
sapsis
1
965
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6141600Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44867Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl485739Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll12711- 45652
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30556- 32523
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE160494