kyllä ihan tajuton.
Celinen
4
2079
Vastaukset
- Tos on
Siis aivan IHANA!!!!
- Bailando.fani
Celine on hyvä ja varsinkin sen kappaleet my heart will go on ja eyes on me on hyvät! Kantsii kuunnella jos ette oo kuullu! On Celine muutenkin ihan paras!
- asia
Bailando.fani kirjoitti:
Celine on hyvä ja varsinkin sen kappaleet my heart will go on ja eyes on me on hyvät! Kantsii kuunnella jos ette oo kuullu! On Celine muutenkin ihan paras!
Siis mä oon ollu Célinen fani jo kohta 11 vuotta...Ensimmäinen biisi, minkä kuulin Célineltä, oli My Heart Will Go On.Tai olin mä aikasemmin kuullu ainaki sen Beauty And The Beast -kappaleen, mut silloin en vielä tienny Célinestä mitään.Titanicin jälkeen musta sitte tuli Celine-fani, ja viime kesän konsertti oli PARAS! =) Eyes On Me on kans hyvä biisi.Mut mun mielestä paras on I Drove All Night!
- Nimetön
Célinen ääni on UPEA!!!!!! Voisin kuunnella sitä koko ikäni. Enkeleilläkin on takuulla kamalammat äänet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki1454033Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma553454- 2132795
Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest382702Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem282552Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu482124- 1281667
Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja371656Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt1671599Mikä vimma on Suomeen saada datakeskuksia?
Eihän se tuo suomalaisille montaa työpaikkaa, tuskin edes rakennusvaiheessa rakentajat kaikki suomalaisia. Miksi tänne e1051280