kyllä ihan tajuton.
Celinen
4
1898
Vastaukset
- Tos on
Siis aivan IHANA!!!!
- Bailando.fani
Celine on hyvä ja varsinkin sen kappaleet my heart will go on ja eyes on me on hyvät! Kantsii kuunnella jos ette oo kuullu! On Celine muutenkin ihan paras!
- asia
Bailando.fani kirjoitti:
Celine on hyvä ja varsinkin sen kappaleet my heart will go on ja eyes on me on hyvät! Kantsii kuunnella jos ette oo kuullu! On Celine muutenkin ihan paras!
Siis mä oon ollu Célinen fani jo kohta 11 vuotta...Ensimmäinen biisi, minkä kuulin Célineltä, oli My Heart Will Go On.Tai olin mä aikasemmin kuullu ainaki sen Beauty And The Beast -kappaleen, mut silloin en vielä tienny Célinestä mitään.Titanicin jälkeen musta sitte tuli Celine-fani, ja viime kesän konsertti oli PARAS! =) Eyes On Me on kans hyvä biisi.Mut mun mielestä paras on I Drove All Night!
- Nimetön
Célinen ääni on UPEA!!!!!! Voisin kuunnella sitä koko ikäni. Enkeleilläkin on takuulla kamalammat äänet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.764026- 1613513
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911905- 271737
- 441736
- 231734
- 571684
- 191587
- 181571