Tavallisen näköinen mutta pirteähkö auto olisi rouvalle hakusessa 10 000km:n vuosittaiseen ajoon.
TurboBoraa taitaa saada jo reilulla kympillä, vaihtoehtoja Boralle?
Bora 1.8T
4
751
Vastaukset 4
- huonompaa
konetta ajatellut,lieviä öljy ongelmia nimittäin tuossa 1.8t koneessa.Käyppäs lukeen volsun ja audin kerhofoorumeita.
- sepi
Mitä öljyongelmia?
Itsellä oli aikanaan kyseinen kone 3BG Passatin nokalla. Ja ei mitään ongelmia. Huoltoväli oli 30 tkm, eikä tarvinnu lisäillä kertaakaan huoltojen välillä öljyä. Konehan on ollut käytössä jo 90-luvun puolivälistä saakka ja tulee olemaan esim. uudessa Seat Exeossa = vanha A4. Ei mikään eksoottinen kone, tuotantomäärät kohtalaisen isoja!
Voisin kuvitella, että Bora on varsin pirteä tuolla koneella. - Minä vaan
sepi kirjoitti:
Mitä öljyongelmia?
Itsellä oli aikanaan kyseinen kone 3BG Passatin nokalla. Ja ei mitään ongelmia. Huoltoväli oli 30 tkm, eikä tarvinnu lisäillä kertaakaan huoltojen välillä öljyä. Konehan on ollut käytössä jo 90-luvun puolivälistä saakka ja tulee olemaan esim. uudessa Seat Exeossa = vanha A4. Ei mikään eksoottinen kone, tuotantomäärät kohtalaisen isoja!
Voisin kuvitella, että Bora on varsin pirteä tuolla koneella.Uutena ostettu 2003. Ei mitään vikoja ja eilen meni 100 000km rikki!
- htösirjsöd
itsellä 2003 mallinen 1.8t bora, 82t ajettu ostettaessa ja nyt 130000. ei vikoja. kulkee ihan hyvin, siihen vaan tottuu ja tekee mieli tehokkaampaa. gti-golffi mielessä seuraavaksi..
huoltoja ei kannata tehdä välttämättä merkkiliikkeessä, pääsee halvemmalla kun tekee jossain muualla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141361
- 45911
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50736Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r132697- 70666
- 67616
- 53607
- 55565
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.100499Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20490Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32468- 34467
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115463Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e96459- 5458
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453- 49447
- 51445
- 42410
- 52403