aivojen-ohitusleikkauksessa, mitä luulette olenko nyt entiseni, vai onko poikkeavuutta paljonkin. Väsyttää vaan, ja nälkäkin jo on.
Olin aamulla
22
766
Vastaukset
ajelen noin viidenmillin etäisyydeltä aivojen kuorta.
Olikos sinun leikkaus kuinka hilkulla?:)- viivi-amaldiina
jäi millejä reilustikki tuohon väliin. :)
viivi-amaldiina kirjoitti:
jäi millejä reilustikki tuohon väliin. :)
ei kai ole suurtakaan vaaraa.
Toisekseen, näin joulun alla, on vaan hyväksi, että sopivasti heittää!
Meillä kotona joskus sanottiin, "mieluumin hullu kuin tyhmä".:)- viivi-amaldiina
emw34 kirjoitti:
ei kai ole suurtakaan vaaraa.
Toisekseen, näin joulun alla, on vaan hyväksi, että sopivasti heittää!
Meillä kotona joskus sanottiin, "mieluumin hullu kuin tyhmä".:)saakin heittää. :)))
Ja mieluummin todellakin niin Hiukan-Hullu kuin tyhmä. :)
- d;)
Pelaako ne nyt samalla tavoin kuin miesten aivot. Joko kutittaa kuinka alhaalta ja raavituttaako ollenkaan. Siinä ne merkit jos toimii samalla tavoin. d;)
- viivi-amaldiina
tuost päältä, :)
Ja kutinaa, oota, ja viel oota,,,,,,,,,
ei kutita alhaalta, ja hmmmmmmm......
Ei tuota pakkko raavintaakaan ooo ainakaan viel havaittavissa. :) - d;)
viivi-amaldiina kirjoitti:
tuost päältä, :)
Ja kutinaa, oota, ja viel oota,,,,,,,,,
ei kutita alhaalta, ja hmmmmmmm......
Ei tuota pakkko raavintaakaan ooo ainakaan viel havaittavissa. :)Ne siis on ohittettu kokonaan, ei siis siirretty niiden toimintoja minnekkään. Siksi se nyt ei suuremmin kutkutakkaan mistään. Voi ne ajatukset silti etsiytyä käyttämään muita elimiä, kun ei löydä niitä varsinaisia aivoja. d;)
- viivi-amaldiina
d;) kirjoitti:
Ne siis on ohittettu kokonaan, ei siis siirretty niiden toimintoja minnekkään. Siksi se nyt ei suuremmin kutkutakkaan mistään. Voi ne ajatukset silti etsiytyä käyttämään muita elimiä, kun ei löydä niitä varsinaisia aivoja. d;)
samat. Sehän suuri vaara onkin, ajatukset etsiytyy..... mutta nyt menen syömään lasgnea, suuri on ainakin nälkä kuin miehellä konsanaan.
- d;)
koti-kiusattu kirjoitti:
taas meitä pikkasia,viattomia uhreja.
Mitäs minä ihteäni pilkkaisin, kyllä ne siellä alhaalla paljon paremmassa turvassa, kuin tuossa kaikkien halkojen tulilinjalla.
- k/k
d;) kirjoitti:
Mitäs minä ihteäni pilkkaisin, kyllä ne siellä alhaalla paljon paremmassa turvassa, kuin tuossa kaikkien halkojen tulilinjalla.
empä osanu aavistaa mieheks,anteeks vaan .
hyvä tietää sul kun tuntuu aika hyvin irtoovan toi juttu. - d;)
k/k kirjoitti:
empä osanu aavistaa mieheks,anteeks vaan .
hyvä tietää sul kun tuntuu aika hyvin irtoovan toi juttu.Minä olen tämmönen hiljanen savolainen. Jos olisin puhelias, ette saisi puheenvuoroa ollenkaan. Meidät on rokotettu sillä rammarinneulalla, joten kyllä ääntä piisaa jos on tarvis. En kyllä väittäs Turkulaisiakaan hiljasiksi, olen nimittäin sattunut kouluaikoina tuntemaan erään Turkulaisen flikan, sillain ihan kaverina. Kyllä puhetta piisasi, ja joutuisasti.
Eikös tuo nimmari kerro, ja näytäkkin jonkinlaiselta könsikkäältä. d;) Kassoppas sitä poikittais suuntaisesti.
- Pirre*
mieki olen ohittanut aivoni:/
- viivi-amaldiina
ei kerrota kenellekään, joskus on pakko pano kuin puumalan pässillä.
niitä aivoja ole ainakin Oulun Tullin narikassa.
Ainakin mun vaimolle on sanottu, että ne pitää jättää sinne siks aikaa, kun on esim. Levillä tai muissa pohjosen keskuksissa lomailemassa!;)- viivi-amaldiina
emw34 kirjoitti:
Ainakin mun vaimolle on sanottu, että ne pitää jättää sinne siks aikaa, kun on esim. Levillä tai muissa pohjosen keskuksissa lomailemassa!;)niitä sinne jätetä, lappiin ne on pakko ottaa mukaan, muuten mennee mäet ja loma ..... kai tiiät.
- Pirre*
emw34 kirjoitti:
Ainakin mun vaimolle on sanottu, että ne pitää jättää sinne siks aikaa, kun on esim. Levillä tai muissa pohjosen keskuksissa lomailemassa!;)ollakin jokusia..
Sinulla on niin fiksu vaimo ettei hän niitä aivoja sinne ripusta, - aattele jos hän unohtaisikin ne sinne? :/
Tykkäisitkö? :)
Terve vaan emw34 nen, kiva nähä piiiitkästä aikaa :) Pirre* kirjoitti:
ollakin jokusia..
Sinulla on niin fiksu vaimo ettei hän niitä aivoja sinne ripusta, - aattele jos hän unohtaisikin ne sinne? :/
Tykkäisitkö? :)
Terve vaan emw34 nen, kiva nähä piiiitkästä aikaa :)loogista toimintaahan sekin olis.
(Koska)Minäkin silloin tällöin kotioiloissa, pyydän nätisti, ettei hän sortuisi "aattelememaan"(ajattelemaan),ts. käyttämään sitä naisen logiikkaa!:)
Tuli muuten juuri avantouintireisusta vaikkei jäätäkään ole järvessä.
Sorry; korjaan virheellisen tietoni, hän tulikin juuri vesijumpasta ja huomenna on avannon vuoro.
Tehtiin myös pieni diili! Hän ehdotti, että jos keitän iltakahvin, niin hän auttaa minua viikaamaan jokusen paperiarkin, jotka multa veis n. puolentuntia.
Joo eikä kahta kertaa tarvinnut ehdottaa, kahvi alkaa olla jo tippunut joten.....
- henrii
nyt on hyvä olla, kun ei ole hermoja.
- viivi-amaldiina
henrii hermoton, naurattaako sua vain, eikä ottas päähän vaik piippu katolta putoais.
No voihan sen tehdä kesällä sitten uuden piipun. :)
- itse tässä
kaavailin lähteväni Viroon kauneusleikkaukseen missä vanhan ja kieltämättä kuivahtaneen herneen tilalle laidetaan kunnon kokoinen silikoni-implantti. Sitä sitten nobelistit kuolaten töllöttäisivät...
- Otto-:
Kuvan ennen ja jälkeen leikkauksen, silloin olisin
voinut olla "asiantuntijana". Miten poikkeava se
leikkaus oli ja miten olet "toipunut".:)
Vai oliko kotiväki enempi järkyttynyt muutoksesta ?
Minunkin aivoissa tuntuu taas siltä, ettei ohitus
olisi hullumpi vaihtoehto.*kaikin puolin*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4129096Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1883692- 202163
- 861357
- 271125
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta661112- 751100
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791095- 1061046
- 551043