Ninja 250R

Kyyttös

Terve!

Ajattelin kysyä täällä onko kokemusta tästä uutukaisesta Ninjasta? Ilmeisesti ollut täksi vuodeksi uusi malli ja 2009 ilmeisesti ei ole muuttumassa (?).

Täällä ei näytä paljonkaan keskustelu tästä löytyvän, ZZR:stä tosin löytyyy, mutta onko tämä verratavissa siihen vaikka tehot ovatkin kutakuinkin samat. Kiitos vastauksista! :D

3

782

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nikomo

Minuakin kiinnostaa uusi 250 Ninja. Kävin liikkeessä istumassa päällä ja totesin ajoasennon olevan mukavan pystyn. Mutta: olen 184cm pitkä ja kun laitan jalat tapille ja polvet tankin syvennykseen tulee nilkkaan aika terävä mutka. Kun taas nilkka on mukavasti ei polvi mahdu siihen tankin syvennykseen.

Kertokaapa kokeneet motoristit onko syytä harkita isommalla raamilla varustettua pyörää. 250 Ninjassa (siis tässä 2009 mallissa) olisi kaikki muu minulle kohdallaan, tekniikka tätä päivää ja ulkonäkökin ok. Tehojakaan en kaipaa enempää.

• asiasta

että kyllähän pitemmän päälle harmittaa jos pyörän
        päällä joku kohta ei sovellu kuskille.
        Kuulostaa pahalta jos joutuu miettimään missä kulmassa nilkka on ajaessa. Kumminkin ne polvikolot tankissa on ihan luonnostaan käytössä kun pyörällä ajelee.
        Eli suosittelen kokeilemaan liikkeessä muitakin
        pyöriä, ehkä kuitenkin kannattaa katsoa isompaa mallia.

• Rambe

Vinkki:
      Mulla on vähän vanhempi vartti-Ninja ja oon 180 cm. Mä säätelin vähän vaihdevivun asentoa alas. Näin sain nilkan oikeaan asentoon. Kai jarrupoljinta voi heittää yhdellä poorilla jos tarvii.
      Entäs ER-6f? 9.470 € alkaen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      212
      2768
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      110
      1972
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      217
      1671
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1555
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1410
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      47
      1227
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      47
      1166
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      106
      1011
    9. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      53
      923
    10. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      895
    Aihe