Elikkäs olen ajatellut jonkinlaista hiirten ottamista . Käykö hiirille terraario ? Omistan melko isohkon terraarion ja kaikenlaista jyrsiä tavaraa , mökkejä yms. Monta hiiriä pitää olla ja millaista hoitoa tarvitsevat ?Minulla on jo kokemusta kulta-ja kääpiö hamstereista .
Vastaukset 2
- chili
- Hiirille sopii terraario asumukseksi
- naaras hiiriä pitää olla lauma. Minimissään 2 kappaletta, mielellään enemmänkin.
Uros hiiriä pidetään taas yksin, koska urokset yleensä tappelevat keskenään ja jos uros olisi naaraiden kanssa olisi sinulla kohta paljon paljon poikasia ja huonokuntoinen emo hiiri.
- ruokana siemenseos jota annetaan päivittäin ja tuoreruokaa muutaman kerran viikossa.
- terraario siivotaan n. kerran viikossa
-lisää tietoa löydät hiiristä www.hiiret.fi sivustolta ja www.hiirifoorumi.net foorumilta.- Hiiret.fi
Koska pistätte sen suomi24 etusivuille??
Tai tuleeko se keskustelualueen logokuvaksi/linkikiksi?
Ilmeisesti olette hiiret.net suomi24 kanssa yhteistyössä?
Tuskin muuten tätä silkaa mainostusta voi jatkuvasti keskustelualueella olla.
Tämä keskustelualue ei varmaankaan ole tehty sitä varten että ketään ei keskustelisi täällä, vaan ohjaatte suoraan jolleekkin asiaankuulumattomalle sivulle/foorumille.
Liika mainostus pilaa maineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392371
- 47823
- 59804
Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää224661Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81587T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin7569- 47548
Pientä pintaremonttia
Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k16534- 62532
- 42530