Elikkäs olen ajatellut jonkinlaista hiirten ottamista . Käykö hiirille terraario ? Omistan melko isohkon terraarion ja kaikenlaista jyrsiä tavaraa , mökkejä yms. Monta hiiriä pitää olla ja millaista hoitoa tarvitsevat ?Minulla on jo kokemusta kulta-ja kääpiö hamstereista .
hiiristä
2
406
Vastaukset
- chili
- Hiirille sopii terraario asumukseksi
- naaras hiiriä pitää olla lauma. Minimissään 2 kappaletta, mielellään enemmänkin.
Uros hiiriä pidetään taas yksin, koska urokset yleensä tappelevat keskenään ja jos uros olisi naaraiden kanssa olisi sinulla kohta paljon paljon poikasia ja huonokuntoinen emo hiiri.
- ruokana siemenseos jota annetaan päivittäin ja tuoreruokaa muutaman kerran viikossa.
- terraario siivotaan n. kerran viikossa
-lisää tietoa löydät hiiristä www.hiiret.fi sivustolta ja www.hiirifoorumi.net foorumilta.- Hiiret.fi
Koska pistätte sen suomi24 etusivuille??
Tai tuleeko se keskustelualueen logokuvaksi/linkikiksi?
Ilmeisesti olette hiiret.net suomi24 kanssa yhteistyössä?
Tuskin muuten tätä silkaa mainostusta voi jatkuvasti keskustelualueella olla.
Tämä keskustelualue ei varmaankaan ole tehty sitä varten että ketään ei keskustelisi täällä, vaan ohjaatte suoraan jolleekkin asiaankuulumattomalle sivulle/foorumille.
Liika mainostus pilaa maineen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753445Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1211797Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2551497- 741366
- 661245
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991117Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521109- 631001
- 22937
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883