Hei!
Olen ostanut Buzz Tv visa pelin pleikka kolmoselle.
Pelin takakannessa lukee että 1-8 pelaajaa, mutta mukana tulee kuitenkin vain neljä buzzeria. Kuis kävis jos ostan neljä erikseen lisäksi? Toimisivatko ne? Ku jostain syystä tuntuu että ei siinä kahdeksaa pysty samaa aikaa pelaamaan, mutta taka kansi väittää toista. Mites asia on?
Buzz TV Visa ja Buzzerit
3
563
Vastaukset
- neljä on raja
Neljä on raja, en ihan faktaa tietoa mutta uskoisin että 8 pelaajaa tarkoittaa 4 paikallista 4 verkkopelaajaa. Kannessa pitäisi olla erikseen mainittu paikalliset ja verkkopelaajat. Ainakin jokaisessa minun pelissä on.
- mutta kun ei oikein ole
Olen huomannut saman, että kannessa mainitaan erikseen verkkopelaajat, ja erikseen ne ketkä voivat pelata samalla konsolilla. Buzzissa tämä kahdeksan on juuri siinä saman ruudun pelissä. Niin hämäävää ja ei viitsisi viidenkymmenen euron sijoitusta tehdä turhan takia.
Kenelläkään oikeata kokemusta tästä? - laks
mutta kun ei oikein ole kirjoitti:
Olen huomannut saman, että kannessa mainitaan erikseen verkkopelaajat, ja erikseen ne ketkä voivat pelata samalla konsolilla. Buzzissa tämä kahdeksan on juuri siinä saman ruudun pelissä. Niin hämäävää ja ei viitsisi viidenkymmenen euron sijoitusta tehdä turhan takia.
Kenelläkään oikeata kokemusta tästä?Ei teille tullu mieleen kattoo ohjeista????!!!! Siellä ihan selvästi sanotaan että peliin voi osallistua 8 pelaajaa samasta huoneesta kun ostaa noin 39,90€ maksavan paketin jossa tulee pelkät 4 langatonta ohjainta. Ps3:han on ainakin 2 usb-porttia eli 8 buzzeria saa yhdistettyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561832Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151308Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2091239Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851105Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60913- 64893
TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18884- 51826
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126790Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61783