AsseDesse tulee nyt sitten suomeen ens kesänä, mutta mikä päivä se oli? Oliko se peräti 18.06.. ?? Any News? Jouduin pois radion ääreltä ja nyt tietoa kaipaan jotta saa lippuja funtsiin.
Lähteenä tietoon toii Aamun Korporaatio, se ainoa oikea.
AC/DC Suomeen 2009
7
4267
Vastaukset
- Näin On
18.6 Stadikalla, liput myyntiin tän vkon pe
- Habbi
Jes, jes, jes. Ihmettelen vain, miten ne jaksaa vääntäytyä tänne pohjolaan, kun talvella jättävät Suomen väliin.
- Habbi
Habbi kirjoitti:
Jes, jes, jes. Ihmettelen vain, miten ne jaksaa vääntäytyä tänne pohjolaan, kun talvella jättävät Suomen väliin.
Ei ole vahvistettu??? Ihmetyttää tuo päivämäärä, on niin lähellä Metallican keikat.
- Old boy of rock'n roll
Habbi kirjoitti:
Ei ole vahvistettu??? Ihmetyttää tuo päivämäärä, on niin lähellä Metallican keikat.
mainittiin koko keikka. Iltasanomissa kiistettiin koko homma järjestävän tahon osalta.
- Vuode
Näillä näkymin se on toi 18.6.2009. Sopimukset on vielä kesken, saa nähdä mikä päivä jää lopulliseksi.
http://irc-galleria.net/channel.php?channel_id=3002793- tsuippis
Juuri katsoin AC/DC:n virallisilta kotisivuilta keikkakalenteria maailmankiertueen osalta ja siellä päivämäärälle 17.6.09 on listattu HELSINKI!!!! :)
- blackmagictiger
KIINNOSTAIS MENNÄ ITSE PÄIVÄHÄN ON 17.06 TAI 18.06
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102783
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252639En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761728Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2231284Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va611269- 471088
- 991001
- 107831
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823