siis baikal-27, 12/70, tai rinnakkaispiipuinen, samoin 12/70, tai mikä muu tahansa, haulikko 12/70, ampua minimagnumeita? siis patin pituus niissä 70mm, ja lataus kai max 42g, kiitos vastauksista, jo etukäteen.
Baikal-27,,,,,,
5
679
Vastaukset
- valmet412s
Kestää kyllä ampua 42g latauksii.
- kestääkö
kiitos vastauksesta.
Tiedän pari tapausta(IJ27), kun "minimagnum" on käypäisin patruuna. Itselläni on 76mm pesällä pari haulikkoa joissa HULL minimagnum ja Boar minimagnum toimivat erinomaisesti.
Boar ehkä hieman paremmin hitaan lähtönopeudensa vuoksi. Suosittelen kokeilemaan tuota HULLia Balalaikalla.- korhonen
sul aina asiantuntia vastauksia, mut miten ois sb- sellier-pellot mul pelanu hyvin, siis tav. 38g lataus.
korhonen kirjoitti:
sul aina asiantuntia vastauksia, mut miten ois sb- sellier-pellot mul pelanu hyvin, siis tav. 38g lataus.
Sellerin patruunat ovat ns. B-luokan tavaraa. Itse käytän niitä pistoolin ja rynsesterin kanssa, mutta käynti on mitä on. Joku kyyhkypaukku taisi kumminkin pelittää haulikossa ihan hyvin ja niitä on edelleenkin kaapissa.
Metille olen kumminkin varannut muita merkkejä.
Kannattaa kokeilla eri merkkejä. Esim. Boar taitaa olla jopa Selleriä halvempi.
BTW. tilasin nollakasille Sellerin harjoituspaukkuja ihan koemielessä. Halvimmallahan sitä pitää aina yrittää, mutta totuus on tullut monta kertaa vastaan. Hyvä haulikon panos maksaa euron ja kiväärin panos puolitoista euroa. Elämä on:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475106- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131828Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701507Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681457- 811204
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321203- 361046
- 421025
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21974