Nyt tarvin tosissaa kyllä apua, kun tuo virustorjunta ei näytä löytävän mitään haitallista mun koneelta, mutta silti epäilyttää vahvasti että on joku vakoiluohjelma koneella. Olen yrittänyt tehtävienhallinnasta ettiä mahdollisia haittaohjelmia, mutta enhän minä älyä niistä lyhenteistä mitään, enkä tiedä edes, että näkyykö ne siinä tehtävien hallinnassa.
Kysymys kuuluukiin: Mistä kannattaa etsiä tästä mun koneesta, että jos on jotai haitallisia ohjelmia?
Epäilen että yks mun kaveri on käyny asentaa jonku ohjelman mun koneelle "luvallisella" tavalla, ja tän takia en siis löydä sitä virustorjunnalla.
vakoiluohjelma koneella
joku tytteli
2
1081
Vastaukset
- joku tytteli
joo, ja yritin tässä just liittää urlin siitä tehtävienhallinan screenshotista, mutta jostai syystä en saa sitä näkymää. joten olkoot.
- tällä,,,
http://www.malwarebytes.org
Suomenkielinen. Ilmaisessa versiossa pitää muistaa päivitykset päivittää manuaalisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099