Hei! Olen yrittänyt etsiä joka puolelta tietoa siittä kuinka pitkä Daniel on. Hän näyttää niin lyhyeltä. Toivottavasti joku teistä tietää.
Daniel Radcliffe
6
2851
Vastaukset
Sekä Wikipedian etä IMDb:n mukaan Danielin pituus on 168 cm. Mistähän hevosmiesten tietotoimistosta olet "joka puolelta" etsinyt, kun et tätäkään löytänyt.
- näyttelijät
valehtelee pituutensa, mutta ehkä toi Danielin n.167cm pituus pitää paikkansa. Sen äiti on 150cm, että ei kai pojastakaan mitään hujoppia sillon välttämättä tule.
- NinniIsmo
näyttelijät kirjoitti:
valehtelee pituutensa, mutta ehkä toi Danielin n.167cm pituus pitää paikkansa. Sen äiti on 150cm, että ei kai pojastakaan mitään hujoppia sillon välttämättä tule.
2-3 senttii mua pitempi :D
- hellodan
NinniIsmo kirjoitti:
2-3 senttii mua pitempi :D
3 cm mahdollisesti minua lyhyempi. Ei paha. :D Ja olen 19v nuori nainen.
- perustallaaja
Kirjotin ihan lonkalta googleen " Kuinka pitkä Daniel Radcliffe on? " Eteen tuli heti vastaus 1,68 m. En nyt tiiä onko ihan tarkka lukema. Muthei jos vähän maalaisjärkeä käyttää ja kirjottaa vaikka suoraan vaikka suoraan kysymyksen suomeksi googleen niin pitäis löytyä. Ja jos ei löydy niin kirjota englanniksi ja käytä vaikka google kääntäjää ynm. jos ei englanti suju.
- krook4
Daniel on kyl kai joku 165-168cm uskoisin myös.(Sentään masa niemeä vähän pidempi ;D hänhän oli 150cm tai jotain)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1086157Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003380