Hei! Olen yrittänyt etsiä joka puolelta tietoa siittä kuinka pitkä Daniel on. Hän näyttää niin lyhyeltä. Toivottavasti joku teistä tietää.
Daniel Radcliffe
6
2789
Vastaukset
Sekä Wikipedian etä IMDb:n mukaan Danielin pituus on 168 cm. Mistähän hevosmiesten tietotoimistosta olet "joka puolelta" etsinyt, kun et tätäkään löytänyt.
- näyttelijät
valehtelee pituutensa, mutta ehkä toi Danielin n.167cm pituus pitää paikkansa. Sen äiti on 150cm, että ei kai pojastakaan mitään hujoppia sillon välttämättä tule.
- NinniIsmo
näyttelijät kirjoitti:
valehtelee pituutensa, mutta ehkä toi Danielin n.167cm pituus pitää paikkansa. Sen äiti on 150cm, että ei kai pojastakaan mitään hujoppia sillon välttämättä tule.
2-3 senttii mua pitempi :D
- hellodan
NinniIsmo kirjoitti:
2-3 senttii mua pitempi :D
3 cm mahdollisesti minua lyhyempi. Ei paha. :D Ja olen 19v nuori nainen.
- perustallaaja
Kirjotin ihan lonkalta googleen " Kuinka pitkä Daniel Radcliffe on? " Eteen tuli heti vastaus 1,68 m. En nyt tiiä onko ihan tarkka lukema. Muthei jos vähän maalaisjärkeä käyttää ja kirjottaa vaikka suoraan vaikka suoraan kysymyksen suomeksi googleen niin pitäis löytyä. Ja jos ei löydy niin kirjota englanniksi ja käytä vaikka google kääntäjää ynm. jos ei englanti suju.
- krook4
Daniel on kyl kai joku 165-168cm uskoisin myös.(Sentään masa niemeä vähän pidempi ;D hänhän oli 150cm tai jotain)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913829Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921989Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441672
- 1621493
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021493Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671432Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297