ÄITI

???äiti???

minulla on 8 vuotias poika.hän kakkaa ja kastelee koulussa,kotona ja yöllä pöksyyn.mitä teen????
(lääkitykset kokeiltu ja kaikki muut testit ja hoidot)mitä teen?

9

1245

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla tosissasi

Tämän on pakko olla pilaa!!

• kalle

tällainen on ihan totta. Lue vaikka netistä lisää. Siellä on myös vinkkejä mitä tehdä.

• luotsivene11

oikein?

Lapsesi on 8v ja yökastelua päiväkastelua tuhrimista?

Onko vaipat käytössä?

Onko terveydenhoitaja tietoinen?

• ???Äiti???

kaikki tietää jo mutta poika ei gehtaa pitää vaippoja muuten oikein!!!

• niitä
        ???Äiti??? kirjoitti:

kaikki tietää jo mutta poika ei gehtaa pitää vaippoja muuten oikein!!!

yökasteluvaippoja. Älä puhu pojallesi niitä vaippoina, vaan esim. suojahousuina.

• ÄITi?????????
        niitä kirjoitti:

yökasteluvaippoja. Älä puhu pojallesi niitä vaippoina, vaan esim. suojahousuina.

onnistuin saamaan lapsen totutteltua yövaippoihin=)mutta joka yö hä repii vaipan vahingossa pois mitä teen???=(

• apu ois
        ÄITi????????? kirjoitti:

onnistuin saamaan lapsen totutteltua yövaippoihin=)mutta joka yö hä repii vaipan vahingossa pois mitä teen???=(

Moi! Meillä oli sama pulma,mutta teetettiin sellaiset kevyet yöhaalarit joissa vetoketju takana eikä saa yksin pois. vaippaa ei saa pois omin avuin. Yhdet käyttämättömät ois.

• Anonyymi00008

Kannattaa antaa vaipat ja kysyä onko se okei mennä kouluun vai haluaako takaisin päiväkotiin

• Anonyymi00009

Vanha ketju mutta ei asiallisia vastauksia. 8v voi kyllä tuhria. Itselläni (nyt aikuinen) oli koulussa 2 ensimmäistä luokkaa lähes joka päivä kakka housuun ja se meni kehityksen myötä ohi. En ollut vielä kehittynyt pidätellä ja ujostelin koulun vessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 118
      1470
    2. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      649
      1454
    3. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      201
      975
    4. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      331
      895
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      235
      847
    6. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      58
      743
    7. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      233
      707
    8. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      175
      681
    9. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      88
      630
    10. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      21
      611
    Aihe