Onko kenelläkään tietoa vaellus matkojen järjestäjistä suomessa. Löysin kaukoretkien ja mandala travelin sivut netistä. Onko kenelläkään kokemuksia näiden toimistojen matkoista?
Vaellusmatkoja
6
6731
Vastaukset
- joskus minäkin
Olympian kaukomatkoja, lisäksi ainakin Aventura tekee jonkinmoisia vaelluksia. Kokemusta ei itsellä ole mutta tuttavien perusteella hyviä matkoja.
- omatoimimimmi
Suomen latu järjestää monenlaista liikuntataphtumaa ja retkeä, myös patikkamatkaja. Lisäksi kaikenlaista kivaa infoa mm. patikoinnista relaa.com
- la chica
Kilroylla on nykyään kattava valikoima eri järjestäjien reissuja ympäri maailmaa. Itse lähdemme G.A.P Adventuresin reissulle Peruun keväällä. Kannattaa poiketa Kilroyn toimistossa, esittää toiveensa ja pyytää räätälöintiä. Tulee jopa puolet halvemmaksi kuin Olympiamatkojen reissut!
- ylihuomenna lähdetään
Vaiska järjestää vaelluksia eri puolille maailmaa.
Ylihuomenna lähtee liikkeelle Aconcagua-retkikunta Argentiinaan ja huhtikuussa retkikunta Huippuvuorille
www.vaiska.fi löytyy retkikuntien kotisivut - Eva2
Huomasin että Tatra vuoristoon ja Tsekin Krkonese vuristoon järkkää patikointimatkaja ainakin Blitz Tours toimisto http://www.blitztours.fi
Upeelta näyttää Tatra... - pitkä vieteri
Olen käynyt viime vuosina patikointilomilla Espanjassa. Maan vuoristoreiteistä löytyy erinomainen nettiopas:
http://www.topwalks.net/fi/index.htm
Topwalks esittelee yli 200 reittiä eripuolilta Espanjaa. Jokaisesta reitistä löytyy yksityiskohtainen selostus (myös suomeksi!), kartta, GPS välipisteet, korkeuskäyrä, ajo-ohjeet ja valtavasti valokuvia.
Oman kokemukseni perusteella suosittelen Pyreneiden vuoristoa (Huesca, Aragonia) ja Picos de Europan kansallispuistoa Asturiassa ja Kantabriassa. Espanjan pohjoisosien luonto on aivan upean rehevää ja reitit monipuolisia.
Pohjoisrannikon ilmasto sopii patikointiin erinomaisesti, jopa talvella. Korkeimmat huiput peittyvät lumeen, mutta alhaalla laaksoissa on hyvä kävellä talvellakin.
Alkuvuodesta olimme Kantabrian rannikolla San Vicentessä ja patikoimme rantareittejä. Tammi-helmikuussakin patikoimme paitasillaan, eli sää oli tosi mukava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38791Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50766Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43718Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37710Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37673