Miten

joku voi

vakavissaan kuunnella Britney Spearsia? Muija on täysi levy-yhtiön tuote. Se laulaa sen mitä keski-ikäset pomot käskee. Pari vuotta kun kuluu, sen musaa ei soiteta enää missään. Kertakäyttömusiikkia...

8

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärrän

      että alle 12-vuotiaat kuuntelee, mut en sitä vanhempia...

    • She is the best

      Jotkut vain tykkäävät Britneyn musiikista, se on makuasia. Onhan hänellä paljon vauhdikkaita ja tarttuvia pop - kappaleita sekä herkkiä balladeja. Ja mikäli joku kappale ei miellytä, ei sitä ole pakko kuunella. Vanhemmat ihmiset varmaan kykenevät kuuntelemaan biisejä syvällisemmin,esimerkkinä tästä vaikkapa Peace of me, etenkin, kun ymmärtävät paremmin tämän mylläkän, minkä Britney on käynyt läpi.Uransa aikana Britney on mielestäni ollut siinä määrin itsekin työstämässä kappaleita,että en tuomitsisi tuotteeksi, vaikka kaupallisessa genressä toki liikutaankin . Itse pidän Britneyn lauluäänestä, vaikkei sillä mitään oopperalavoja valloitetakaan,tulkinta on etenkin balladeissa erittäin osuvaa. Ja satun vain tykkäämään tällaisesta kevyestä popista,ei kaiken tarvitse olla niin vakavaa! :)

    • pläääääh

      ole mitään muuta tekemistä kun pohtia noin turhia asioita... heh henki elämä :) Britneyn musa on parasta.

      • varmaan

        kovin montaa artistia kuunnellut, jos vakavalla naamalla väität Britneyn musiikin olevan parasta.


      • haloo ihmiset
        varmaan kirjoitti:

        kovin montaa artistia kuunnellut, jos vakavalla naamalla väität Britneyn musiikin olevan parasta.

        Kamoon,ihmiset!! Ei sillä ole väliä mitä musaa kukin kuuntelee,SE ON MAKU ASIA ja ennenkaikkea se on jokaisen OMA ASIA MISTÄ TYKKÄÄ,MISTÄ EI! Mitä väliä jos tällä tykätään Britneystä? Itsekin siitä tykkään,se on todellakin maku asia,niistä ei voi kiistellä!
        Edelliselle vastaajalle: Mitä oikeuksia sinulla on arvostella sitä mistä joku muu tykkää? Varmasti on myös ihmisiä jotka vihaavat julkkiksia,joista sinä itse tykkäät...

        "Et ole varmaan kovin montaa artistia kuunnellut, jos vakavalla naamalla väität Britneyn musiikin olevan parasta."
        Ärsyttää tommoset,jokaisella on oma mielipide yrittäkää jo tajuta!!!


      • kyllä todellakin
        haloo ihmiset kirjoitti:

        Kamoon,ihmiset!! Ei sillä ole väliä mitä musaa kukin kuuntelee,SE ON MAKU ASIA ja ennenkaikkea se on jokaisen OMA ASIA MISTÄ TYKKÄÄ,MISTÄ EI! Mitä väliä jos tällä tykätään Britneystä? Itsekin siitä tykkään,se on todellakin maku asia,niistä ei voi kiistellä!
        Edelliselle vastaajalle: Mitä oikeuksia sinulla on arvostella sitä mistä joku muu tykkää? Varmasti on myös ihmisiä jotka vihaavat julkkiksia,joista sinä itse tykkäät...

        "Et ole varmaan kovin montaa artistia kuunnellut, jos vakavalla naamalla väität Britneyn musiikin olevan parasta."
        Ärsyttää tommoset,jokaisella on oma mielipide yrittäkää jo tajuta!!!

        kuuntelen musaa jota moni vihaa, ja tottakai ihmiset saa kuunnella mitä haluaa, mutta silti... Ihminen joka pokkana väittää Britneyn musan olevan maailman parasta on erittäin todennäköisesti todella nuori ja sellanen, joka ei oo kuullut kuin jotain 2000-luvun listahittejä. Ihmiset, jotka oikeesti kuuntelee musiikkia paljon ei käytännössä koskaan arvosta Britneytä juuri paskaa korkeammalle.


      • .......
        kyllä todellakin kirjoitti:

        kuuntelen musaa jota moni vihaa, ja tottakai ihmiset saa kuunnella mitä haluaa, mutta silti... Ihminen joka pokkana väittää Britneyn musan olevan maailman parasta on erittäin todennäköisesti todella nuori ja sellanen, joka ei oo kuullut kuin jotain 2000-luvun listahittejä. Ihmiset, jotka oikeesti kuuntelee musiikkia paljon ei käytännössä koskaan arvosta Britneytä juuri paskaa korkeammalle.

        No mitäs vikaa nuorissa sitten on? : D
        Ja mä ainakin olen harrastanut musiikkia jo yli 15 vuotta(olen 22) ja nuorena kyllä aloin tykätä Britneystä ja tykkään edelleenkin,tämän lisäksi tiedän paljon aikuisia jotka tykkää Britneyn musasta ja ajattelee todella että se on parasta musaa...
        Kuten sanoin jokaisella oma mielipide niin myös sulla saa olla..
        Sanon silti että aika töykeää ja etenkin Britneyn faneja loukkaavaa mennä sanomaan "jos väittää Britneyn musan olevan parasta,ei oo kovin montaa artistia kuunnellu ym.."


      • oli vielä
        ....... kirjoitti:

        No mitäs vikaa nuorissa sitten on? : D
        Ja mä ainakin olen harrastanut musiikkia jo yli 15 vuotta(olen 22) ja nuorena kyllä aloin tykätä Britneystä ja tykkään edelleenkin,tämän lisäksi tiedän paljon aikuisia jotka tykkää Britneyn musasta ja ajattelee todella että se on parasta musaa...
        Kuten sanoin jokaisella oma mielipide niin myös sulla saa olla..
        Sanon silti että aika töykeää ja etenkin Britneyn faneja loukkaavaa mennä sanomaan "jos väittää Britneyn musan olevan parasta,ei oo kovin montaa artistia kuunnellu ym.."

        kauniisti ilmaistu kun vertaa miten siitä monilla musiikkiaiheisilla palstoilla puhutaan. Ymmärrän, että Britney kiinnostaa ilmiönä, mutta että sen musiikki olis maailman parasta... Moni, joka niin sanoo, muuttaa mielipidettään vanhempana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      38
      771
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe