Onko kenelläkään tietoa vaellusmatkojen järjestäjistä suomessa? Löysin Kaukoretkien ja Mandala Travelin sivut netistä. Onko kenelläkään kokemuksia kyseisistä matkatoimistoista?
Vaellusloma
6
6851
Vastaukset
- Trekkari
Kiitos reissaaja. Matkamiellä näyttää olevan pääasiassa euroopan matkoja. Mandala Travel ja kaukoretket tekevät enemmän aasian ja etelä-amerikan matkoja. Onko mitään kokemuksia matkoista?
Trekkari kirjoitti:
Kiitos reissaaja. Matkamiellä näyttää olevan pääasiassa euroopan matkoja. Mandala Travel ja kaukoretket tekevät enemmän aasian ja etelä-amerikan matkoja. Onko mitään kokemuksia matkoista?
Näistä ei ole kokemusta. Olen patikoinut Pohjois-Intiassa ja Euroopassa PeterPanMaailman matkoilla, nykyisin reissaan lähinnä omatoimisesti.
- vaeltaan
Aventuran, Kontikin ja Olympian (onko kaukomatkat)
- reppu jupisee
Matkustan omatoimisesti, ja netistä löytyy loistava sivusto matkan suunnitteluun, jos Espanja kiinnostaa. Katso sivustoa www.topwalks.net
Kävin loppukesästä Aragonissa (Huesca) ja keväällä tutustun Kantabrian reitteihin (Picos de Europa). Ainakin Aragon oli vielä upeampi kohde kuin kuvista voi päätellä. Suosittelen lämpimästi. - Sagarmatha
reppu jupisee kirjoitti:
Matkustan omatoimisesti, ja netistä löytyy loistava sivusto matkan suunnitteluun, jos Espanja kiinnostaa. Katso sivustoa www.topwalks.net
Kävin loppukesästä Aragonissa (Huesca) ja keväällä tutustun Kantabrian reitteihin (Picos de Europa). Ainakin Aragon oli vielä upeampi kohde kuin kuvista voi päätellä. Suosittelen lämpimästi.Omatoimisesti saat matkasti ehkä enemmän irti. Toisaalta jos on yksin reissussa matkanjärjestäjän kautta voi saada sopivalla kohteen valinnalla samanhenkistä seuraa helposti. Loppupeleissä paljon käytetään kuitenkin paikallisia alihankkijoita eli kysymys kuuluukin haluaako suomalaisia vai ulkolaisia matkakumppaneita kun lähtee trekkaan. BTW. Mandalan perustaja oli kai aikasemmin Aventuralla. Luulis, että homma futaa. Olympialla on sellasia mummojen matkoja järjettömän isoilla ryhmillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497