ostin pari vuotta sitten soneran kytkypuhelin-liittymän, ja se sopimus loppui nyt marraskuussa. oletin ilman muuta, että voin nyt vaihtaa operaattoria (minkä tein), mutta kun nyt olen vaihtamassa uuden operaattorin sim-korttia puhelimeen, niin se vaan sanoo, että "aseta oikea sim-kortti". onko siis tosiaan niin, ettei tätä v***n puhelinta voi tuon kytkysopimuksen päätyttyä käyttää toisella operaattorilla???
nyt mulla ei siis käytännössä oo puhelinta käytössä, kun se vanha sim-kortti ei toimi eikä tää uuskaan. aaargh!
kytkypuhelin
3
1925
Vastaukset
- Soneralle
Soita soneran asiakaspalveluun, niin antavat sen purkukoodin puhelimessa.
Puh: 0200 1700
Enkä ainakaan itse joutunut odottamaan kuin pari minuuttia. Pidä se puhelin saatavilla, niin homma on hoidettu minuutissa.
Tai jos ei ole puhelinta, niin laita Soneran sivuilta maili, niin saat purkukoodin parissa päivässä.- toimivaksi ja tulee
muuten ihan postissakin kotiin kyseiset ohjeet.jos itse tumpuloi purkukoodin kanssa niin itse saa maksaa nokian huollossa käynnin.oli meinaan tarkkana oltava jottei edes yksi numero mene väärin tai pilalla kone.tumpulan on parempi mennnä noksun huoltoon sen kirjeen kanssa ja ne päivittää ohjelmat sun muut parilla kybalä.
- ???
ei ne mulle suostunu puhelimessa sitä koodia antaa, vaikka oikein pyysin, ettei tarttis olla ilman puhelinta useampaa päivää.. kiva, kun on heillä yhtenäiset käytännöt näissä asioissa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40851